Over jompels, echo's en andere (bijna)babyzaken

30-11-2011 17:04 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dames, hier alweer een nieuw en ontzettend vruchtbaar deel van ons topic! De inloggegevens om de tabel te wijzigen staan op onze hyves. Iedereen is dus nog steeds vrij de tabel naar wens aan te passen!



[img]http://www.surebaby.com/blog/wp-content ... toon-2.jpg[/img]



En dit zijn we! De meiden die inmiddels zwanger zijn of het héél graag willen worden! En laten we Blancheflor niet vergeten, die trouw meeleest en schrijft op dit mega-vruchtbare topic, en onze Dark Angel die ons zo loyaal volgt!



naamzwanger / moeder van een...volgend belangrijk momentleeftijdbegonnen op / positieve test opuitgerekendSimoontje85Het is een jongen! geboren op 7-1!!!26eind maart 2011, positieve test op 1-5-11 1e ronde 7 januari 2012 TmaarHet is een jongen! geboren op 26-127gebruikte condooms (maar soms ook stiekem niet)23 januari 2012 Tijger83Het is een meisje! geboren op 20-01 28half maart 2011 28 januari 2012AppelientjexHet is een jongen! geboren op 03-02 301 april 2011, positieve test eind mei (2e ronde)27 januari 2012MimamoHet is een jongen, geboren op 13-02 30eind april7 februari 2012 Mamsvan123 Het is een meisje geboren op 10-0229begin april 201115 februari 2012 Doortje87het is een jongen geboren 28-0224begin april 2011 spiraaltje eruit22 februari 2012 Annabellahet is een meisje geboren op 07-0330eind nov, tot eind april condooms23 februari 2012Li_sahet is een jongen geboren op 27-02 23eind april 2011 17 maart 2012 MadavooleyHet wordt een jongen! 12-03 controle VK 26Half augustus 201121 april 2012Anna1983 het wordt een meisje! 29halverwege april 201111 mei 2012McKiwiHet blijft een verrassing! 15-3 VK 29feb. 201014 mei 2012Videlle Het wordt een jongen! 16-03 rhesus + GTT, 23-03 VK 24eind maart 2011 11 juni 2012 StrollerHet wordt een meisje! 30halverwege maart 201110 Juli Ingmagh 23-03 20 wk echo, 06-04 controle 28eind februari 2011. positieve test 29-116 augustusBlondiejahoe, zwanger! 3327-9 MK 6 weken ontdekt, 01-2012 weer proberen22 septemberJoellapositieve test 28-01, 23-03 1e/12w echo29eind maart 2010 vanaf maart 2011 proberen(eigen berekening) 7 oktober Daizynog niet DDO tussen 20 á 30 maart32halverwege april



Als je uit de tabel bent gehaald en je wilt graag weer terug, no problem! Let us know!



Klik hier voor ons eerste deel 'Wij gaan voor een kindje! Wie ook? (Maart 2011)



Over jompels en DDO's enzo



Over Jompels en DDO's enzo DEEL 2



Mochten de plaatjes weer terugkomen, dit zijn de linkjes:

geboren jongetje:

http://www.euronet.nl/users//rkoek/images/baby_boy.gif

geboren meisje:

http://www.euronet.nl/users//rkoek/images/baby_girl.gif

jompel jongetje:

http://www.euronet.nl/users/rkoek/image ... lblauw.gif

jompel meisje:

http://www.euronet.nl/users/rkoek/images/jompelroze.gif

jompel verrassing:

http://www.euronet.nl/users/rkoek/image ... lgroen.gif
Alle reacties Link kopieren
Simoon, hoe gaat het nu met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hey lieverds!



Hier een hele blije mama van een baby die bijna 5,5 uur achter elkaar geslapen heeft vannacht. Heerlijk! Gevolg was wel dat ik op een nat laken wakker werd, de melk was door het zoogcompres gelekt... Mijn lijf snapte er niks van haha! Andere mama's nog tips om deze knoeiboel te voorkomen?Gisteren voor het eerst op stap geweest met Simoonbaby. Hij heeft zich super goed gedragen Wel maf hoor dat je voor het eerst een luiertas in moet pakken, weer zo'n mijlpaal!



@videlle

Nog heel erg gefeliciteerd met je goede 20 weken echo meissie! Wat een opluchting toch elke keer weer! En weer een ventje! Heeft iemand ons al opgegeven voor een voetbal competitie? Die meiden hebben ze straks voor uitzoeken!



@Tmaar

Hoe is het met jou meid? Is het nog een beetje vol te houden?



@tijger

Ben heeeeeeeel benieuwd hoe jullie eerste dag en nacht verlopen zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ha Tmaar, een crosspost.



Het gaat goed! Ik ben alleen wel moe, maar ja dat zullen alle kersverse ouders zijn. De wond geneest ook goed. Zo langzamerhand wordt mijn lijf weer normaal. Simoonbaby drinkt goed, spuugt nauwelijks en heeft bijna geen last van krampjes. En het is gewoon een super lekker ventje! Volgende week gaat Simoonman weer volledig aan het werk dus zullen we echt in een ritme gaan komen.
Alle reacties Link kopieren
Morning ladies! Snelle post vanaf mijn phone.



Tijger hoe was de 1e nacht thuis? Alles nog steeds goed met jullie welpje? En hoe is het met jou?



Mada wat een eigenwijze knul hebben jullie toch! Jammer dat het een beetje tegenviel. Grappig dat je nu al zo goed ziet dat het echt een knul is hè? Je kon er bij ons bij 30 weken ook echt niet meer om heen haha!



Tmaar nog steeds alles rustig? Kan me zo voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent! (ben ik nu al ;) )



Appelien meld je je ook weer even?



Gisterenavond echt fikse pijnlijke steken in vagina. Verwarde het ff met een mogelijke uwi maar dat is het geloof ik niet. Zou met indalen te maken kunnen hebben. Het is/was iig niet fijn laten we maar zeggen. Ach ja, alles is zich aan het voorbereiden. Hoort er bij.



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Morgen dames, nooit gedacht dat je zo gelukkig en verliefd kan zijn op zo'n klein hompie! Oh wat voel ik me goed. Nou is mijn hele bil blauw van de knip, daar heb ik eigenlijk meer last van dan van de knip zelf! Volgens de kraamzorg was het ook wel extreem blauw bij mij. Nouja, gaat vanzelf weer over.



Eerste nachtje heeft de kleine meid van 11 tot 3 geslapen, daarna was het over met de pret haha. Ze drinkt zo goed, maar wilde steeds aan de borst of zat een beetje te mopperen. Tegen 5 uur heb ik haar maar lekker bij me gelegd en heb we een uurtje geknuffeld. Toen kwam ze om 6.30 weer voor een voeding, en toen was het alweer tijd om op te staan!



Net heeft ze haar eerste badje gehad. De wond van de cup is al bijna genezen, dus ze zal ook niet zoveel hoofdpijn meer hebben. Nu ligt ze bekaf in haar wiegje. Je kan er naar blijven kijken. Zzzoo lliieeff!



@simoon zijn lillypadz niks voor jou? Wel lekker, even zo'n ruk maken met je slaap. Ging iedereen nog gister aan je kind zitten of hoe heb je dat gedaan? Want iedereen wil natuurlijk even knuffelen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!!

@Tijger Wat klink je blij en opgewekt. En ook zo heerlijk positief over alles!

Bijzonder alle nieuwe mijlpalen, eerste badje..eerste keer luiertas inpakken etc.

Geniet lekker van je kleine meid, blijf er maar lekker naar kijken



@Simoon Wat fijn Een blije mama! Heerlijk dat jullie man zo goed geslapen heeft. (Daar zul je die lekkende borsten vast wel voor over hebben gehad )



@Mimamo Voor jou komt het ook dichtbij!! Ook spannend hoor!

En natuurlijk ook voor Tmaar en Appelientjex!
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik word zowat jaloers op jullie mooie baby-verhalen! Ik moet nog maximaal 7 maanden op mijn kleintje wachten, dus ik smelt bij het lezen van al dit positieve baby-nieuws.

Tijger, wat leuk, het eerste badje! En wat heerlijk dat ze al zo goed drinkt. Ben benieuwd naar de foto's van jullie newborn! ik heb de tabel aangepast en jullie welpje op 20 januari gezet. Mocht het de 21e zijn, laat maar weten, dan pas ik het even aan.

Simoon, spannend hoor, voor het eerst op stap. Was je veel dingen vergeten? Mijn ouders vertellen altijd het verhaal over dat ze voor het eerst met mij op stap gingen, vier dagen na mijn geboorte. Mijn overgrootoma werd 85, ik dik ingepakt in de reiswieg achterin de auto onder een dekentje, lekker warm (hartje winter, dus buiten koud), kachel in de auto lekker hoog, want ze zal het eens koud krijgen. Kwamen ze op de locatie aan, waren al mijn kleren kleddernat gezweet, ik heb de hele middag aan de borst gehangen om weer bij te tanken.



Hier alles wel weer prima na een zware week. Nog 5 werkdagen en ik ga het op het werk vertellen, eerst vrijdag om 7.45 nog een echo, yeah! Benieuwd of het nog meer op een mensje lijkt! Ben wel een beetje zenuwachtig voor de reacties op het werk, maar ik wil het ondertussen ook wel een keertje hebben uitgesproken.

En ik heb me net aangemeld voor de zwangerfit cursus. Zwangerschapszwemmen hebben ze hier niet in het zwembad, dus daar zou ik voor naar een naastgelegen gemeente moeten en dat is toch best een drempel. De zwangerfit cursus is hier wel lekker dichtbij. Mocht ik dan zin hebben om te zwemmen, kan ik altijd op eigen gelegenheid een keer ergens heen.



Vriend wil weer een stuk gaan lopen, maar ik zie het niet zo zitten met dit weer. Misschien dit keer maar wel maximaal een uurtje doen dan.. Moet ik me eerst nog even aan kleden.



Meiden, ik zwaai even naar jullie en wens jullie nog een fijne zondag
Alle reacties Link kopieren
Goedenmiddag, zo gisteren verjaardag van mijn ma gehad. Was erg druk. Niet helemaal mijn ding.



Nou mijn lijf is echt op de hobbel, weet niet goed wat er van te denken. Ik vloei nog steeds en is vandaag dag 7 heb nog nooit gehad :S. Altijd 5 dagen kan de klok er gelijk op zetten. Ik denk dat wel echt ongesteld is want donderdag/vrijdag flink gevloeid, met slijm ect., maar de rest van de dagen is eigenlijk gewoon afvegen en inlegkruisje. Totaal geen krampen of lage rugpijn. Zucht mag van mij nu wel weer over zijn en bezig met nieuwe ronde.
Alle reacties Link kopieren
Oh Daizy, wat is jouw BMI dan trouwens? Omdat je zegt te verwachten dat je in het ziekenhuis zal moeten bevallen? Dat schijnt dus heel erg aan je VK te liggen, want die van mij vindt dat niet eens noodzakelijk. Ik denk dat ik er uiteindelijk wel voor kies (aangezien sommige gyns en vk's het wel nodig vinden en ik geen zin heb om door de brandweer uit mijn slaapkamer te worden getakeld) maar het moet dus niet. En mijn BMI is toch iets van 34 ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Bmi is 36, ben er al lang blij mee aangezien bij mij over de 40 is geweest . Maar goed moet ook eerlijk zeggen dat ik nu met juiste medicijnen (schildklier) nog steeds beetje bij beetje afval zonder er extra voor te doen. Eet gewoon gezond in weekend keer wat lekkers en ik heb 2 hondjes dus ik wandel ook dagelijks.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen all! Tijg, wat klink je heerlijk verliefd! Zit hier ook helemaal te zwijmelen haha! Lief!



Simoon, wat goed dat je verjaardagen goed gingen! Wilde ze inderaad allemaal aan simoonbabe zitten? Of vind je dat niet zo vervelend haha.



Tmaar, spannend joh... morgen je uitgerekende datum!



Hier net hardgelopen in de stromende regen... maar was wel lekker!



@ Rest... zwaai!
Alle reacties Link kopieren
Ai Tijger, dat lijkt me vervelend. Op het 'Uitgerekend' topic had ook iemand een enorme hematoom en daar het meeste last van. Ik hoop dat je snel minder last van hebt! Wat fijn dat jullie kleine meissie al wat opknapt van de vacuümverlossing. Komt je BV goed op gang? Bij mij duurde het een dag of twee. Hoe voel je je verder?



@Ing

Volgens mij had ik de luiertas goed ingepakt! We hadden in ieder geval alles bij ons voor schone billetjes en een voeding. En ik had zelfs de vitamines K en D op de laatste snik nog in de tas gestopt (krijgt ie bij de eerste avondvoeding). Oh ja, dat 'te warm' verhaal komt me bekend voor. Je bent zo snel bang dat je kindje het te koud heeft, terwijl het gevaar vaak is dat je het veeeel te warm aankleedt. En dat is helemaal niet goed!



@Daizy

Wat vervelend dat je lijf momenteel even 'niet op regel' is!



@Blanche

Jij dappere dodo! Het weer is hier ook dramatisch! En jij gaat er gewoon uit om hard te lopen! You go girl!



@Mensen die aan je kind zitten

Tja.......... lastig puntje. Van mijn eigen familie kan ik het veel beter hebben dan van mn schoonfamilie. Maar dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk. Ik vind vooral kinderen in de leeftijd van pak hem beet 6-12 lastig. Die 'snappen' minder snel dat wanneer een kindje slaapt, je het beter lekker kan laten slapen. Toen we gisteren bij mijn zwager kwamen zaten de nichtjes (3 stuks) er meteen bovenop. Ik heb het even laten gaan, totdat één van meisjes aan de maxicosi ging lopen schudden. Toen heb ik gezegd dat de baby graag nog even door wilde slapen en dat ze wel mochten kijken maar even niet aan hem zitten. Na een minuut of 5 was de pret er toen wel af, ze willen toch het liefst actie in de tent zien. Toen ik hem ging verschonen heb ik ze er weer een beetje bij betrokken (even een sokje aan laten trekken). Ik merkte dat ik er eigenlijk heel graag de touwtjes strak in handen wilde hebben, maar aan de andere kant ben ik blij dat ik de nichtjes even heb laten gaan en gezien heb dat ze 'vanzelf afdruipen' na een tijdje zonder dat je heel streng hoeft te zijn.

Als we bezoek krijgen bekijk ik even wat handig is. Als hij bijvoorbeeld binnen een uur weer zijn voeding moet, dan vind ik het prima dat ie even op schoot gaat. Slaapt hij net, dan dikke pech. Wel zorg ik meestal dat hij beneden ligt als er bezoek komt.
Alle reacties Link kopieren
@Tijger

Ik heb even gekeken naar Lilypadz. Op dit forum zijn de ervaringen niet erg positief (vooral tijdens de nachten vallen ze tegen). Wel gaaf dat jij vanuit je kraambed gewoon alweer goede adviezen loopt uit te delen! Ik had er namelijk nog nooit van gehoord en ga nu eens verder 'pluizen' naar oplossingen. En anders maar een dikke handdoek eronder.
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden!

Mag ik eerst even klagen? Ik heb zo'n pijn in mijn bovenbuik, zo vervelend! Het voelt echt als één grote, blauwe plek in mijn bovenbuik (aan de binnenkant) en daar had ik al vaker last van, maar nu wordt de plek alleen maar groter en gaat de pijn ook niet meer weg . Auw! Het lijkt alsof de kleine te groot aan het worden is voor mijn buik en hij er niet meer in past, daalde hij nou nog maar wat in! Het lijkt alsof ie alleen maar hoger gaat zitten. Ik weet echt niet wat ik moet doen om de pijn te verzachten, elke beweging doet zeer. Zou dit normaal zijn? Straks knapt mijn baarmoeder nog, of kan dat niet? Als dit nog 2 weken moet duren ben ik er echt klaar mee!

Ok genoeg geklaagd voor nu.



@tijger wat klinkt je goed en vrolijk, fijn zeg! Alles llijkt helemaal naar wens te gaan zo te horen! Had je genoeg (neutrale) kleertjes op voorraad? Kan je straks lekker shoppen voor meidenkleertjes, alhoewel je vast ook wel genoeg zal krijgen?

@simoontje ook jij klinkt goed zeg! Heerlijk dat je 5 uur achter elkaar kon slapen.

@tmaar ik dacht dat vandaag je uitgerekende datum was maar zie dat dat morgen is. Jij bent het ook al helemaal zat he? Maar goed het kan elk moment gebeuren nu.

@ing wat is de reden dat je nog een echo krijgt? Spannend zeg om het op je werk te gaan vertellen! Ben je daar zenuwachtig voor? Als je trouwens van zwemmen houdt, kan je ook gewoon baantjes zwemmen. Zo heel speciaal is dat zw.schapszwemmen ook niet (alhoewel het wel leuk/gezellig is dat het met andere zwangeren is).

@mimamo vervelend die pijnlijke steken! Het zal er idd wel bijhoren, maar leuk is anders. Pff die laatste weken krijgen we niet kado...

@mads jammer dat jullie ventje zo eigenwijs was haha. Missschien houdt ie er gewoon niet van om in de spotlights te staan? Zou zo'n baby eigenlijk wat merken van zo'n echo?



Nou ik ga vandaag maar weer eens rustig aandoen, afgelopen dagen toch weer genoeg gedaan. Gister naar Artis met vriend, eergister met een vriendin naar een museum en de dag daarvoor met mijn vader op pad (sinds tijden). En we hebben het zowaar een beetje uitgepraat. Ik heb gezegd dat ik het moeilijk vind dat de aandacht zo vaak naar mijn zus en haar sport gaat en dat ik daar weleens jaloers op ben en het gevoel heb dat hij haar belangrijker vind dan mij. Hij heeft uitgelegd dat dat uiteraard niet zo is maar dat hij het zich wel kan voorstellen. Hij gaat nog wel gewoon naar de weissensee met haar en hij komt waarschijnlijk niet terug als ik tussentijds beval.... Maar goed, de lucht is wel wat geklaard tussen ons.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Appelien, dat idee van houdt mijn buik het wel? Dat is zo herkenbaar... En natuurlijk houdt hij het, in sommige buiken groeien soms twee-, drie-, of vierlingen! Wel ontzettend k*t dat het zo'n pijn doet, ik zou gewoon de VK of een fysio raadplegen voor tips voor je houding. Zij zullen vast vaker vrouwen hebben meegemaakt die hier last van hebben gehad.

Wat goed dat je met je vader hebt gepraat! Ook al wordt het niet ineens zoals je het het liefste zou willen, het lijkt me een opluchting dat je het gezegd hebt.



Oh kleintje heeft schone billen gekregen van papa, voedsessie deel 2 gaat starten!
Alle reacties Link kopieren
Tijg, wat klink je goed! Wel vervelend van je blauwe bil, hopelijk herstelt dat snel. Fijn dat Welpje zo goed aan de borst drinkt en weinig last lijkt te hebben van de vacuümverlossing.



Simoon, bij jullie lijkt alles ook gewoon prima te gaan hè? Fijn hoor, dat het zo'n makkelijk mannetje is! Ik denk dat je het familiebezoek prima hebt aangepakt. Dat je van je schoonfamilie minder kunt hebben is zeker herkenbaar. Ik probeer altijd zo eerlijk mogelijk te zijn en niemand te bevoordelen, maar soms voelt dat wel lastig.



Ing, spannend dat je het bijna op je werk gaat vertellen! Ik ben benieuwd naar de reacties.



Appelien, klinkt naar die buik van jou. Is het echt een soort beurse plek of voelt het als een band om je hele bovenbuik? Wbt je vader; fijn dat de lucht geklaard is! Wat geeft hij als reden om niet tussendoor naar huis te komen, mocht je bevallen? Ik dacht dat dat eerst wel het plan was.



Ik ben er echt zat van, dat hele zwanger zijn. Naast alle kwalen die ik al had en het feit dat ik alleen nov maar waggelend naar de supermarkt

kan en weer terug, is mijn prachtige buik in een paar dagen tijd veranderd in een zebrapad. Ik weet best dat veel vrouwen dat hebben, maar bij Draakje heb ik geen enkele streep gekregen en dat het dan nu nog op het allerlaatste moment gebeurt (en hoe, het is echt lelijk!), vind ik echt mega kut! Ben er de hele dag al chagerijnig van. Ik was best trots op mijn buik na de zwangerschap van draakje en dat is nu denk ik wel over. Ik verwacht trouwens ook niet dat ik snel ga bevallen, want voel werkelijk niets. Zelfs Spookje is de afgelopen dagen mega rustig. Lijkt wel of hij de hele dag ligt te tukken in mijn buik.
Alle reacties Link kopieren
Tmaar, mijn kleintje was ook erg rustig de dagen voor de bevalling.... hij is zich vast aan het voorbereiden op de grote trip naar buiten die heeeel snel gaat komen (hoop ik zo voor je!!!!). Ik heb in gedachten Spookje al even toegesproken en gezegd dat Tijgers Welpje vast graag wat vergelijkingsmateriaal op de wereld wil zien naast Simoonbaby

En aaargh, die stomme striae.... Ik moet zeggen dat ik het eindresultaat nu al 'mee vind vallen'. Ik weet dat het nooit meer weggaat en dat het altijd zichtbaar zal blijven, maar die paarse dikke strePEN zijn bij mij nu al gereduceerd tot lichtblauwe streepJES.
Alle reacties Link kopieren
ladies, heel kort berichtje! ben echt gevloerd, vandaag hele middag babykamer behangen. Resultaatfotos staan op de hyves!

Tijger, je klinkt echt helemaal goed!

Tmaar, hoop dat spookje zich heeel snel aandient. Heb met je te doen!

Appelien, jij ook de laatste loodjes! hou je taai!
Alle reacties Link kopieren
Wil een van de beheerders mij weer accepteren op de hyves, ik heb mezelf per ongeluk afgemeld.......
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, Welpje heeft net gedronken en ligt nu te slapen op mijn borst. Heerlijk! Ben echt al verschrikkelijk verwend. Nouja, die jongedame dan. Ons huis verandert langzaam in een roze suikerspin, haha. Zelfs de bloemen zijn in kleur. De kraamzorg is echt een topmens. Geen geouwehoer, en ze traint ons in no-time tot volleerde ouders!



@appelien balen zeg van je buik. Het kan zijn dat de baby je blauw heeft geschopt van binnen. Ik herken het niet van mezelf. Fijn dat je met je vader hebt gepraat!



@simoon ja ik denk dat kinderen het ook niet erg lang spannend vinden, ik ben meer bang voor tantes en dergelijke die een vinger in het mondje gaan stoppen. Of nog erger, wildvreemden! Haha, als het me overkomt zal ik melden wat mijn oerdrift toen gedaan heeft



@striae ja ik had er helaas ook een paar gekregen, maar paars zijn die van mij niet. Echt balen tmaar, zeker als je bij de eerste ongeschonden uit de strijd bent gekomen! Dat mag je dan ook K U T vinden!



@blanche je bent een bikkel zeg! Hardlopen met dit weer!



@daizy raar dat je lichaam wat van de leg is, wie weet is het wel schoonmaak voor een zwangerschap. Je hoort wel vaker dat een maand voor een zwangerschap de menstruatie raar was, dus ik hou de tribune vast klaar voor volgende maand!



@ing geloof me, voor je het weet heb je je kleintje in je handen. Succes komende week met werken. Hopelijk houden ze straks iets meer rekening met je!
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies!



Wat zit ik elke keer te genieten van de verhalen en foto's van Tijger en Simoon. Hoop dat Tmaar en appelien en mimamo ook snel van de kwaaltjes af zijn en hun hummel in de armen kunnen nemen.



Ing, spannend dat je het op je werk gaat vertellen! Vond het zelf ook heel spannend, maar iedereen reageerde heel leuk (en verbaasd haha). Veel plezier morgen!



Anna, zag je foto's op de Hyves, wat voor behang hebben jullie uitgekozen? Lastig te plakken of viel dat wel mee?



Blanche, goed zeg, dat je nog hardloopt met slecht weer. Ik liep ook altijd hard, maar toen ik wist dat ik zwanger was en bloedverlies kreeg, heb ik er acuut de brui aangegeven. Maar ik kijk nu al uit om weer rustig te beginnen met de eerste les van start to run na de bevalling (in de zomer dus haha ).



Daizy, ik kruip ook weer voorzichtig op de tribune hoor..



Hier een druk weekend met 2 familieverjaardagen en een bezoekje aan oma achter de rug. Oma herstelt bovenverwachting goed - in lichamelijke zin dan. Ze loopt weer stukjes en oefent met de fysiotherapie schijnt. Verder geestelijk wel erg in de war (meer dan anders) en veel aan het suffen of slapen. Ach, het is nu eenmaal zo.
Alle reacties Link kopieren
videlle, het is behang van Cole en sons, dovedale heet het. Zijn er zelf ook blij mee. Het was de eerste keer behangen voor ons dus nogal een experiment, helemaal met het patroon passen, maar wel vliesbehang en daardoor (kennelijk) makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
Anna, echt prachtig behang, en mooie buik ook haha. Vriendelle is tegen behang, misschien kan ik hem nog overhalen de komende weken...



ook wel vermeldenswaardig is denk ik dat we al uit zijn over De Namen voor onze kleine! Tweede naam is vernoeming die in de familie van Vriendelle gebruikelijk is, eerste naam is een heerlijke gewone jongensnaam die in de top 100 staat. Denk aan namen als Ruben, Sander, Jasper, Benjamin... ik ben helemaal blij dat we er zo snel uit zijn en dat het mijn favoriete jongensnaam is haha!



Nu lekker slapen, dag meiden!
Alle reacties Link kopieren
videlle, hier was man ook tegen behang in eerste instantie... maar hij draaide langzaam bij toen hij zag dat het ook mooi en rustig kan. Ik vond wel de duurdere behangen ook echt veel mooier dus echt een heel financieel slimme oplossing is het niet per se. misschien is deze site handig om je te orienteren? heb ik ook gedaan en toen in de winkel gaan kijken. kun je ook op kleur en patroon zoeken. Welterusten!
Hoi meiden, even nog een snelle egopost van mij;



Ik ben vandaag verrast met een babyshower! Mijn zus had alles georganiseerd, en het was helemaal super



We zijn enorm verwend en het was een geweldige middag!



Daarna nog met een klein groepje uit eten geweest, dus ik duik nu lekker mijn bedje in! Morgen reageer ik weer op iedereen!



Tijger, je klinkt zo trots en gelukkig! truste allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven