Seks
alle pijlers
Mijn man wil sex buiten de deur
maandag 3 maart 2008 om 10:16
Mijn man is ongelukkig met ons sexleven. Wij kennen elkaar 15 jaar ongeveer en vanf het begin verliep het moeizaam.
Zelf heeft hij er moeite mee om te snel klaar te komen(binnnen 2 minuten) en hij "verwijt" mij een te passieve rol.
Ik zelf vind het wel prima zo, sex hoeft voor mij niet zo nodig.
Nu heeft hij te kennen gegeven de sex buiten de deur te gaan zoeken omdat hij van mij niets verwacht. Volgens hem ontbreekt het wederzijdse gevoel. (buiten de deur maakt dat niet uit voor hem)
Hij is zeer verbaasd dat ik mij hier druk om maak. Hij is van mening dat ik mij beter druk had kunnen maken om het niet zo ver te laten komen. Tevens kreeg ik het verwijt dat ik teveel met mezelf bezig ben en dat hij zich het 5e wiel aan de wagen vindt.
Ik voel mij hier heel onzeker over en weet niet hoe ik hier mee moet omgaan??
Mijn man is zeer rechtlijnig: ja=ja en nee=nee.
Zelf heeft hij er moeite mee om te snel klaar te komen(binnnen 2 minuten) en hij "verwijt" mij een te passieve rol.
Ik zelf vind het wel prima zo, sex hoeft voor mij niet zo nodig.
Nu heeft hij te kennen gegeven de sex buiten de deur te gaan zoeken omdat hij van mij niets verwacht. Volgens hem ontbreekt het wederzijdse gevoel. (buiten de deur maakt dat niet uit voor hem)
Hij is zeer verbaasd dat ik mij hier druk om maak. Hij is van mening dat ik mij beter druk had kunnen maken om het niet zo ver te laten komen. Tevens kreeg ik het verwijt dat ik teveel met mezelf bezig ben en dat hij zich het 5e wiel aan de wagen vindt.
Ik voel mij hier heel onzeker over en weet niet hoe ik hier mee moet omgaan??
Mijn man is zeer rechtlijnig: ja=ja en nee=nee.
maandag 3 maart 2008 om 10:30
maandag 3 maart 2008 om 10:30
Over de sex klaagt hij al 10 jaar. hij wil dat ik bepaalde handelingen bij hem verricht die ik absoluut niet wil. En dat weet hij. Alleen op mijn rug liggen is voor hem niet voldoende.
Tegenwoordig doen we bijna niets meer samen omdat hij daar geen behoefte meer aan heeft. Bij hem draait nu alles om de sex, onder het mom van eerst een goed sex leven en dan komt de rest zoals het was ook weer goed.
maandag 3 maart 2008 om 10:34
maandag 3 maart 2008 om 10:42
maandag 3 maart 2008 om 10:46
maandag 3 maart 2008 om 10:48
Ehm, alleen op je rug liggen is ook niet voldoende. Sex is veel meer dan alleen voor het genot, sex is ook voor de intimiteit met je partner! Dus niet eens zo gek dat hij eerst een goed sexleven wil hebben..
Als het voor jou allemaal niet zo nodig hoeft denk dan ook aan eens aan je man ipv aan jezelf. Doe het dan voor hem, maaaak zin!
Vind het trouwens knap van je man dat hij het al 10 jaar zo heeft volgehouden EN dat hij zegt dat ie het buiten de deur gaat zoeken, de meeste mannen doen het stiekem..
Perfectionisme is niet perfect...
maandag 3 maart 2008 om 10:48