Mijn man wil sex buiten de deur

03-03-2008 10:16 530 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is ongelukkig met ons sexleven. Wij kennen elkaar 15 jaar ongeveer en vanf het begin verliep het moeizaam.

Zelf heeft hij er moeite mee om te snel klaar te komen(binnnen 2 minuten) en hij "verwijt" mij een te passieve rol.

Ik zelf vind het wel prima zo, sex hoeft voor mij niet zo nodig.

Nu heeft hij te kennen gegeven de sex buiten de deur te gaan zoeken omdat hij van mij niets verwacht. Volgens hem ontbreekt het wederzijdse gevoel. (buiten de deur maakt dat niet uit voor hem)

Hij is zeer verbaasd dat ik mij hier druk om maak. Hij is van mening dat ik mij beter druk had kunnen maken om het niet zo ver te laten komen. Tevens kreeg ik het verwijt dat ik teveel met mezelf bezig ben en dat hij zich het 5e wiel aan de wagen vindt.

Ik voel mij hier heel onzeker over en weet niet hoe ik hier mee moet omgaan??

Mijn man is zeer rechtlijnig: ja=ja en nee=nee.
Praat met hem! Tussen de regels door lees ik dat je man vooral behoefte heeft aan aandacht en bevestiging van jou. Is dit hele 'dreigement' van hem niet gewoon bedoelt om jou wakker te schudden?
klinkt gezellig ......

Seks hoeft voor jou niet zo........zou seks die leuk , lekker en gezellig was wél iets zijn waar je warm voor zou ( kunnen ) lopen denk je ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik snap jou niet zo. Sex is niet zo nodig volgens jou en je vindt het wel best, maar als hij het buiten de deur zoekt heb je wel wat te mekkeren. Wat wil je nou eigenlijk? Dat hij bij die saaie Piet van een Jessik blijft, en zijn plezier vergooit?
Marieke1981 schreef op 03 maart 2008 @ 10:20:

Praat met hem! Tussen de regels door lees ik dat je man vooral behoefte heeft aan aandacht en bevestiging van jou. Is dit hele 'dreigement' van hem niet gewoon bedoelt om jou wakker te schudden?

Over de sex klaagt hij al 10 jaar. hij wil dat ik bepaalde handelingen bij hem verricht die ik absoluut niet wil. En dat weet hij. Alleen op mijn rug liggen is voor hem niet voldoende.

Tegenwoordig doen we bijna niets meer samen omdat hij daar geen behoefte meer aan heeft. Bij hem draait nu alles om de sex, onder het mom van eerst een goed sex leven en dan komt de rest zoals het was ook weer goed.
Zou het kunnen dat jouw man hier ook meeschrijft ?
blijfgewoonbianca schreef op 03 maart 2008 @ 10:28:

klinkt gezellig ......

Seks hoeft voor jou niet zo........zou seks die leuk , lekker en gezellig was wél iets zijn waar je warm voor zou ( kunnen ) lopen denk je ?
Ik denk het wel, maar die behoefte heb ik nou eenmaal niet.
Je bedoelt dat je ook geen zin hebt om te zorgen dat seks iets leuks voor beiden wordt ?

En waarom niet ? Het zou je huwelijk misschien een stuk gezelliger maken ( redden misschien zelfs ) , het zou je man blijer maken , .....
blijfgewoonbianca schreef op 03 maart 2008 @ 10:31:

Zou het kunnen dat jouw man hier ook meeschrijft ?
Hij heeft vorig jaar een topic geopend, tenminste dat heeft hij mij verteld. Ik heb hem er niet meer over gehoord.
Ik snap niet zo goed waarom jullie nog bij elkaar zijn? Is dat omdat jullie kinderen hebben ofzo?

Hoe zie je zelf een fijne relatie voor je (met of zonder sex)? Heb je nog een leven naast je man? Of is het getrouwd zijn alles.
Mag ik vragen welke handelingen je man wil dat jij doet en die jou tegenstaan ? ( kun je ook zeggen waarom dat ze je tegenstaan ? )
Wat zijn die handelingen dan? Misschien kunnen we wat angst wegnemen, of onwetendheid.
jessik schreef op 03 maart 2008 @ 10:35:

[...]

Hij heeft vorig jaar een topic geopend, tenminste dat heeft hij mij verteld. Ik heb hem er niet meer over gehoord.
Je hebt nooit gevraagd naar de reacties die hij kreeg , je hebt nooit meegelezen , je hebt gedaan alsof het niet bestond ?
Als seks niet belangrijk voor je is waarom wordt het zo belangrijk op het moment dat hij het met een ander wil ?
blijfgewoonbianca schreef op 03 maart 2008 @ 10:34:

Je bedoelt dat je ook geen zin hebt om te zorgen dat seks iets leuks voor beiden wordt ?

En waarom niet ? Het zou je huwelijk misschien een stuk gezelliger maken ( redden misschien zelfs ) , het zou je man blijer maken , .....

Dat snap ik allemaal wel, maar die behoefte heb ik gewoon niet.

Ik wil geen dingen tegen mijn zin doen, het leven is meer dan sex.
Ik kan me goed voorstellen dat je man dit dreigement uit. Je wil zelf niks, maar hij mag ook niks.

Wat is je bezwaar dat hij het ergens anders gaat zoeken als je zelf niet bereid bent om de situatie te veranderen ?
jessik schreef op 03 maart 2008 @ 10:30:

[...]

Over de sex klaagt hij al 10 jaar. hij wil dat ik bepaalde handelingen bij hem verricht die ik absoluut niet wil. En dat weet hij. Alleen op mijn rug liggen is voor hem niet voldoende.

:-O :no:

Ik vind het echt niet raar dat hij het buiten de deur zoekt. Als ik hem was had ik dat allang gedaan.

Waarom ben je nog bij hem eigenlijk?
Jessik, wat staat je tegen qua sexhandelingen, en wat heb je nog wel met je man? Dat er geen groot brandend erotisch verlangen in je schuilt is me nu wel duidelijk, maar als je ons om raad vraagt, zal je ook wat over jezelf moeten vertellen.
" het leven is meer dan seks " ............ klopt ! Maar op het moment dat seks ruk is ( of ; op het moment dat je als man moet rukken om seks te hebben :) ) wordt seks steeds belangrijker .
Stuiten bepaalde handelingen je zo erg tegen de borst dat je je daar echt niet over heen kúnt zetten ? Iets zelf niet erg opwindend vinden is natuurlijk niet hetzelfde als kokhalsend van ellende iets doen .
Vicky schreef op 03 maart 2008 @ 10:35:

Ik snap niet zo goed waarom jullie nog bij elkaar zijn? Is dat omdat jullie kinderen hebben ofzo?

Hoe zie je zelf een fijne relatie voor je (met of zonder sex)? Heb je nog een leven naast je man? Of is het getrouwd zijn alles.
Ik voel mij prive gelukkig, en ik zou mij helemaal gelukkig voelen als ik nog een keer moeder word. Sex hoeft voor mij niet zo, dat heb ik alleen voor mijn man om hem zeg maar tevreden te houden.
jessik schreef op 03 maart 2008 @ 10:30:

[...]

Tegenwoordig doen we bijna niets meer samen omdat hij daar geen behoefte meer aan heeft. Bij hem draait nu alles om de sex, onder het mom van eerst een goed sex leven en dan komt de rest zoals het was ook weer goed.

Ehm, alleen op je rug liggen is ook niet voldoende. Sex is veel meer dan alleen voor het genot, sex is ook voor de intimiteit met je partner! Dus niet eens zo gek dat hij eerst een goed sexleven wil hebben..

Als het voor jou allemaal niet zo nodig hoeft denk dan ook aan eens aan je man ipv aan jezelf. Doe het dan voor hem, maaaak zin!

Vind het trouwens knap van je man dat hij het al 10 jaar zo heeft volgehouden EN dat hij zegt dat ie het buiten de deur gaat zoeken, de meeste mannen doen het stiekem..
Perfectionisme is niet perfect...
Heeft zijn vlugge klaarkomen een rol gespeeld in het matige begin en voortzetting van jullie seksleven ? Heb je ooit wél prettige seksuele ervaringen gehad met iemand ? Heb je eerder negatieve ervaringen gehad met iemand anders ?
OMG !!! Ze bestaan echt... :-O
Denk je niet dat het waardevol is om het topic waarop je man schreef te zoeken , zodat je weet wat er echt in hem omgaat ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven