Mijn man wil sex buiten de deur

03-03-2008 10:16 530 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is ongelukkig met ons sexleven. Wij kennen elkaar 15 jaar ongeveer en vanf het begin verliep het moeizaam.

Zelf heeft hij er moeite mee om te snel klaar te komen(binnnen 2 minuten) en hij "verwijt" mij een te passieve rol.

Ik zelf vind het wel prima zo, sex hoeft voor mij niet zo nodig.

Nu heeft hij te kennen gegeven de sex buiten de deur te gaan zoeken omdat hij van mij niets verwacht. Volgens hem ontbreekt het wederzijdse gevoel. (buiten de deur maakt dat niet uit voor hem)

Hij is zeer verbaasd dat ik mij hier druk om maak. Hij is van mening dat ik mij beter druk had kunnen maken om het niet zo ver te laten komen. Tevens kreeg ik het verwijt dat ik teveel met mezelf bezig ben en dat hij zich het 5e wiel aan de wagen vindt.

Ik voel mij hier heel onzeker over en weet niet hoe ik hier mee moet omgaan??

Mijn man is zeer rechtlijnig: ja=ja en nee=nee.
fashionvictim schreef op 03 maart 2008 @ 21:57:

Jessik,

Zou je ook nog op mijn post in willen gaan? Ik bedoelde het namelijk serieus en ik vraag me af wat je van die benadering van je probleem vindt. Jij koppelt dit probleem helemaal los van de rest van je leven, maar dat kan natuurlijk niet.

Helaas gaat ze nergensinhoudelijk op in, jammer...

Mijn carriere als Oprah hang in bij deze aan de wilgen...

En mijn sextips ook... had bijna zelf zin in een man in de buurt. Moet je nagaan wat een goede tips, hahahahaha
Zamirah schreef op 03 maart 2008 @ 21:55:

Ik herinner me ook een toon51 met een soort topic als dit. Die wilde naderhand nog vriendjes met me worden, aangezien ik in eerste instantie serieus op zijn probleem inging.
Whaha, die Toon51! Die lulde zich ook zo vast geloof ik. Zijn seksleven was nulkommanul en hij wilde er wel wat naast. Later had ie ineens een sexy vriendin van 46 en was ie zelf 56 ipv 51. Heb ook nog een mailtje van hem gehad.....linearecta de prullebak in, wat een loser! Ik geloof overigens niet dat dit die Toon is hoor, die schreef hooguit twee regels, meer perste hij er per posting niet uit! O.o
wommelz schreef op 03 maart 2008 @ 21:21:

bevredig je jezelf wel eens? wel eens gedaan?

hoe werd er vroeger bij jou thuis over sex gepraat / mee omgegaan?

hoe zou je je opvoeding / thuissituatie omschrijven?

ben je gelovig?

ben je autistisch? ( weet je wat dat is ? )

werk je?

Ja ik werk, HBO opleiding gedaan.

HBO denk/werkniveau (juridisch)

Ben niet autistisch (maar gelet op de huidige normen zou je denken dat bijna iedereen het is)

Ben gelovig maar ga niet naar de kerk en draag geen rok.

Opvoeding:

Moeilijke jeugd, gescheiden ouders.

Vader eigen bedrijfje ,moeder gescheiden

Bij mijn moeder gewoond en hadden het niet breed

Mijn ouders hadden 3 dochters, ik ben de jongste.

Over sex werd niet gesproken, dat was om kinderen te krijgen.

Ik heb weleens aan zelfbevrediging gedaan toen ik mijn man kende. Puur op zijn verzoek om mijn lichaam te verkennen en om er van te leren genieten. Uiteraard was hij er niet bij.

Ik heb dit niet als prettig ervaren.
Klopt, Jasch, was een loser eerste klas.
Jessik, ik heb al je antwoorden gelezen, en je wilt voetballen zonder bal. Je hebt daar ongetwijfeld een reden voor, maar je wilt er niks aan doen. Vanbuiten kom je ijskoud en keihard over, terwijl het bij je vanbinnen vast alle alarmbellen afgaan.

Je wilt liever ongelukkig worden en blijven, dan je trots / fobie / frustratie / trauma aan te pakken. Je slaakt een noodkreet uit, probeer dan ook vanuit je gemestselde burcht, in ieder geval een raampje open te zetten.

Ik stel maar een vraag, is er nog iets meer? Ja of nee.

Groetjes, en ik bedoel het goed met je kreeft.
jessik schreef op 03 maart 2008 @ 22:04:

[...]

Over sex werd niet gesproken, dat was om kinderen te krijgen.

Tataaaaaaaa, zie hier de bron! Jij hebt dit dus uit je opvoeding meegekregen...
Mariannanas schreef op 03 maart 2008 @ 21:19:

[...]

Jessik, je herhaalt jezelf, dit wisten we allemaal al. En ik zie hier mensen die jou oprecht proberen te helpen (petje af, Vinyl, voor je geduld!).

Wat vind je van de tips die Vinyl geeft?
Zeer nuttige tips, die ik zeker moet uitvoeren om mijn huwelijk te redden, als ik mij maar over de drempel kan zetten.
Hmmm..dat verhaal wat ze hier verteld over de sexuoloog werd volgens mij exact hetzelfde verteld door henk.

Ik vind (of dit nu fake is of niet Zeg het toch)

Dat wij niets weten over haar moederschap en daar niet over kunnen oordelen.

Een sexloos persoon kan een gewone goede moeder zijn hoor. En ook al heeft zij zelf bepaalde gevoelens en ideeen over sex,wil toch niet zeggen dat ze dat overbrengt op de kinderen?

Ze beseft volgens mij heel goed dat haar gedrag niet echt gezond is.
http://www.antenna.nl/organicchaos/GuerrillaVision/CCTVscreenings/Flyers/prullenbak.jpg

weggegooide energie......
Vinyl schreef op 03 maart 2008 @ 22:07:

[...]

Tataaaaaaaa, zie hier de bron! Jij hebt dit dus uit je opvoeding meegekregen...
Bij mijn man werd er ook niet overgesproken, maar zij gingen daar heel anders mee om. Noem het maar de natuurlijk drang van de man.
Jessek, een vraag waarvan ik oprecht benieuwd ben naar het antwoord: wat lijkt jou erger? Naar een seksuoloog gaan (jij dan, niet je man natuurlijk) en proberen iets aan je afkeer van seks te doen, of straks aan je kinderen moeten vertellen dat papa en mama gaan scheiden?
.
Mariannanas schreef op 03 maart 2008 @ 22:12:

Jessek, een vraag waarvan ik oprecht benieuwd ben naar het antwoord: wat lijkt jou erger? Naar een seksuoloog gaan (jij dan, niet je man natuurlijk) en proberen iets aan je afkeer van seks te doen, of straks aan je kinderen moeten vertellen dat papa en mama gaan scheiden?
..... omdat moeders te lui is om wat van haar huwelijk te maken....
jessik schreef op 03 maart 2008 @ 12:32:

[...]

Ik hoop juist op advies wat ons huwelijk kan redden, iets wat niks met sex heeft te maken, ook niet bij een ander.

Beste Jessik, de oorzaak van de problemen in je huwelijk zit in de sex. Je kunt dus niet je huwelijk redden, zónder iets aan de sex te doen.

Net als een auto: als de motor kapot is helpt het ook niet om de banden te verwisselen.

Ik ben bang dat als je je huwelijk wilt redden, je hem toch verder tegemoet moet komen. Er zijn misschien nog sexuele dingen denkbaar zonder oraal/hand contact? Alleen door met elkaar te praten kun je compromissen sluiten...
jessik schreef op 03 maart 2008 @ 22:11:

[...]

Bij mijn man werd er ook niet overgesproken, maar zij gingen daar heel anders mee om. Noem het maar de natuurlijk drang van de man.
Dat is niet alleen de natuurlijke drang van de man, de meeste vrouwen hebben dat ook, Jessek. Gewoon de drang om de man waarvan ze houden ook lichamelijk lief te hebben. Dat maakt hen geen hoer of perverse viezerik, dat is heel, heel erg normaal.
.
Jessik , of je hebt vroeger iets traumatisch meegemaakt ( en dat kan ook een moeder zijn die zegt dat seks vies is ) ............of ........... vind je diep in je hart vrouwen leuk ? Zou je je voor kunnen stellen dat je met een vrouw vrijt , heb je daar wel eens over gefantaseerd ? Word je trouwens weleens geil van iets wat je ziet , hoort of leest , of ben je weleens " zomaar " geil ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
nou jess, ik geloof eigenlijk niet dat je echt bent. dit is gewoon te zot voor woorden. je draait en draait en geeft allerlei info om ons nog meer op te ruien. nu is je man plotseling naar een sexuoloog geweest.

is er een operator die via IP adressen kan nagaan of deze jess echt is? en als dit inderdaad onecht is, van dit forum afmikken?
anoniem_59925 wijzigde dit bericht op 03-03-2008 22:17
Reden: z vergeten
% gewijzigd
O getsie BgB, zeg toch niet van die gekke vieze dingen!
iry schreef op 03 maart 2008 @ 22:08:

Hmmm..dat verhaal wat ze hier verteld over de sexuoloog werd volgens mij exact hetzelfde verteld door henk.

Ik vind (of dit nu fake is of niet Zeg het toch)

Dat wij niets weten over haar moederschap en daar niet over kunnen oordelen.

Een sexloos persoon kan een gewone goede moeder zijn hoor. En ook al heeft zij zelf bepaalde gevoelens en ideeen over sex,wil toch niet zeggen dat ze dat overbrengt op de kinderen?

Ze beseft volgens mij heel goed dat haar gedrag niet echt gezond is.

Dat ben ik niet met je eens. Net zoals moeders die hun hele leven met lijnen bezig zijn een ontzettend ongezond psychisch patroon aan hun kinderen overbrengen, geloof ik dat vrouwen die dusdanig extreem walgen van seks dat - ook al doen zij hun best om dat te verbergen - onherroepelijk op hun kinderen overbrengen.

Jessik zelf heeft dat overigens net ook bevestigd, want zij heeft kennelijk die ongezonde en verknipte kijk op seks zelf ook van huis uit meegekregen.

Overigens is het wel degelijk bewezen dat kinderen van ouders met een verstoorde seksbeleving, of dat nu extreem de vrije kant of extreem de geremde kant op is, later zelf ook een nogal problematische seksuele ontwikkeling doormaken.
Am Yisrael Chai!
jessik schreef op 03 maart 2008 @ 22:07:

[...]

Zeer nuttige tips, die ik zeker moet uitvoeren om mijn huwelijk te redden, als ik mij maar over de drempel kan zetten.
Wat is er belangrijker dan je huwelijk? Welke drempel is dat?
Vinyl schreef op 03 maart 2008 @ 22:15:

O getsie BgB, zeg toch niet van die gekke vieze dingen!
Iki snap niet dat niemand dit nog ter sprake heeft gebracht , eigenlijk . Het zou voor mij een berg verklaren .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Kortom, als TO niet verandert, zullen haar kinderen dit ook weer meekrijgen :-(
blijfgewoonbianca schreef op 03 maart 2008 @ 22:14:

Jessik , of je hebt vroeger iets traumatisch meegemaakt ( en dat kan ook een moeder zijn die zegt dat seks vies is ) ............of ........... vind je diep in je hart vrouwen leuk ? Zou je je voor kunnen stellen dat je met een vrouw vrijt , heb je daar wel eens over gefantaseerd ? Word je trouwens weleens geil van iets wat je ziet , hoort of leest , of ben je weleens " zomaar " geil ?
My thoughts exactly. Closet gay of trauma, dat waren mijn eerste gedachten.
Am Yisrael Chai!
blijfgewoonbianca schreef op 03 maart 2008 @ 22:18:

[...]

Iki snap niet dat niemand dit nog ter sprake heeft gebracht , eigenlijk . Het zou voor mij een berg verklaren .

Dat zeker!!

Maar goed, als ze ook nooit haar eigen lichaam heeft verkend... dat wijst toch meer op een vervreemdende kijk op sex dan op lesbische gevoelens, lijkt mij?
Vinyl schreef op 03 maart 2008 @ 21:49:

[...]

Ok, dan probeer ik het nog een keer en dan geef ik het op.

Jessik, WAAROM wil je je man dit niet geven. Meer intimiteit. Waarom niet? Is dat erger dan je man zometeen helemaal te verliezen? Is de angst voor enge dingen groter dan de liefde van je leven kwijt te raken?

Dat kan toch niet?

Wist ik nou de reden maar, ik weet het gewoon niet.

Ik wil hem helemaal niet afwijzen of kwijtraken.

Deze gedachte is beangstigend maar de sex is net zo beangstigend voor mij.

Misschien heeft het met de opvoeding te maken maar daar kan ik niet mee aankomen bij mijn man.
Jessik,

Zit ik voor de kat zijn viool te tikken of ga je ook nog op mij reageren? Heb je een aantal zeer serieus bedoelde vragen gesteld.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven