Digi
alle pijlers
Hyves en op andermans profielen rondneuzen...
dinsdag 4 maart 2008 om 14:47
Ik denk weleens dat ik de enige ben die regelmatig in andermans profiel zit te neuzen. Zo wist ik bijvoorbeeld als 1 van de eersten dat een vriend van mij een nieuw vriendinnetje heeft. Ik vermoedde namelijk wel dat er wat speelde, maar toen ik op hun hyves én op die van hun vrienden keek werd het me snel duidelijk.
Het komt dus ook weleens voor dat iemand me iets verteld wat ik allang weet, maarja, dat ga ik dan natuurlijk niet zeggen.
Ben ik hierin de enige? Ben daar toch wel benieuwd naar, hoe nieuwsgierig andere mensen zijn.
Het komt dus ook weleens voor dat iemand me iets verteld wat ik allang weet, maarja, dat ga ik dan natuurlijk niet zeggen.
Ben ik hierin de enige? Ben daar toch wel benieuwd naar, hoe nieuwsgierig andere mensen zijn.
dinsdag 4 maart 2008 om 14:54
martini-mate heeft binnenkort al zn eerste reunie via hyves..dus je bent niet alleen!! Ik ben de laatste tijd weer meer aan de forum...hyves is leuk, maar kost wel veeeeeel tijd en het is erg lastig als mensen hun profiel op onzichtbaar hebben staan (lees: dan blijf ik dus nieuwsgierig, terwijl ik zelf mijn profiel ook prive hou!!)
dinsdag 4 maart 2008 om 14:55
knap yoyo dat je niet naar die ex durft te kijken. mij lukt dat dus niet he. en ik weet dat ie ook bij mij kijkt, en we weten van mekaar dat we bij mekaar kijken hahaha.
maar ik doe het ook regelmatig. vooral bij oude scharrels of ze al nieuwe vriendinnetjes hebben, of wanneer ik keer gezoend of gesext heb, deze meteen opzoeken op hyves. maar daar zit een beetje een vloek op bij mij, want ik vind ze haast nooit op hyves.
bij 1 oude scharrel, die niet op hyves zit, ben ik erachter gekomen door op de hyves van zijn huisgenoot te kijken, die een krabbel had staan van een meisje, die die nieuwe vriendin bleek te zijn van me oude scharrel.
ach, waarom doe ik dat mezelf toch ook aan he hahaha. zelfkastijding.
begin me ook te irriteren dat mensen hun hyves tegenwoordig op prive hebben staan (terwijl de mijne zelf ook niet geheel zichtbaar is hoor), maar van anderen vind ik het irritant want dan kan ik niet lezen wat de reactie is bijv.
maar ik doe het ook regelmatig. vooral bij oude scharrels of ze al nieuwe vriendinnetjes hebben, of wanneer ik keer gezoend of gesext heb, deze meteen opzoeken op hyves. maar daar zit een beetje een vloek op bij mij, want ik vind ze haast nooit op hyves.
bij 1 oude scharrel, die niet op hyves zit, ben ik erachter gekomen door op de hyves van zijn huisgenoot te kijken, die een krabbel had staan van een meisje, die die nieuwe vriendin bleek te zijn van me oude scharrel.
ach, waarom doe ik dat mezelf toch ook aan he hahaha. zelfkastijding.
begin me ook te irriteren dat mensen hun hyves tegenwoordig op prive hebben staan (terwijl de mijne zelf ook niet geheel zichtbaar is hoor), maar van anderen vind ik het irritant want dan kan ik niet lezen wat de reactie is bijv.
dinsdag 4 maart 2008 om 15:00
Haha, maar ik neus ook altijd bij anderen rond, hoor, ook bij mensen die ik eigenlijk niet ken, maar die dan weer bij vrienden van vrienden staan, ofzo, en er wel interessant (lees: lekker) uitzien!
En voor je het weet ben je weer een uur verder.....
En voor je het weet ben je weer een uur verder.....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
dinsdag 4 maart 2008 om 15:10
Ja, en weet je wat ook leuk is om te doen? Gewoon doorklikken, kijken via via wie je die mensen kent, wat voor huisdieren die mensen hebben. Niet dat ik zo verschrikkelijk nieuwsgierig ben naar anderen ofzo, maar ik vind de meeste van die foto's zo leuk! Dan blijken oud-klasgenootjes ineens kinderen te hebben ofzo. Of de vroegere buurjongens... Vind ik wel lachen!
En ik kijk bij mijn oppaskindjes van vroeger, oud klasgenoten, familieleden, etc.
Als jullie dan trouwens vage bekenden tegenkomen gaan jullie die dan meteen aanmelden, of laat je het lekker zo? Ik snap vaak niet hoe mensen aan 430 "vrienden" komen. Ik heb er ruim 100 en daarvan spreek ik driekwart misschien eens per maand...
En ik kijk bij mijn oppaskindjes van vroeger, oud klasgenoten, familieleden, etc.
Als jullie dan trouwens vage bekenden tegenkomen gaan jullie die dan meteen aanmelden, of laat je het lekker zo? Ik snap vaak niet hoe mensen aan 430 "vrienden" komen. Ik heb er ruim 100 en daarvan spreek ik driekwart misschien eens per maand...