Hyves en op andermans profielen rondneuzen...

04-03-2008 14:47 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk weleens dat ik de enige ben die regelmatig in andermans profiel zit te neuzen. Zo wist ik bijvoorbeeld als 1 van de eersten dat een vriend van mij een nieuw vriendinnetje heeft. Ik vermoedde namelijk wel dat er wat speelde, maar toen ik op hun hyves én op die van hun vrienden keek werd het me snel duidelijk.

Het komt dus ook weleens voor dat iemand me iets verteld wat ik allang weet, maarja, dat ga ik dan natuurlijk niet zeggen.

Ben ik hierin de enige? Ben daar toch wel benieuwd naar, hoe nieuwsgierig andere mensen zijn.
Nee hoor, ik kijk ook altijd rond! ;-)

Oude klasgenoten, oude scharrels e.d.

Alleen niet bij een bepaalde ex, want ik wil helemaal niet weten of hij er warmpjes bij zit of niet.
nee ik neus me gek. ex vriendjes, uit het oog verloren vrienden, mensen die ik niet uit kan staan hahaha
martini-mate heeft binnenkort al zn eerste reunie via hyves..dus je bent niet alleen!! Ik ben de laatste tijd weer meer aan de forum...hyves is leuk, maar kost wel veeeeeel tijd en het is erg lastig als mensen hun profiel op onzichtbaar hebben staan (lees: dan blijf ik dus nieuwsgierig, terwijl ik zelf mijn profiel ook prive hou!!)
knap yoyo dat je niet naar die ex durft te kijken. mij lukt dat dus niet he. en ik weet dat ie ook bij mij kijkt, en we weten van mekaar dat we bij mekaar kijken hahaha.

maar ik doe het ook regelmatig. vooral bij oude scharrels of ze al nieuwe vriendinnetjes hebben, of wanneer ik keer gezoend of gesext heb, deze meteen opzoeken op hyves. maar daar zit een beetje een vloek op bij mij, want ik vind ze haast nooit op hyves.

bij 1 oude scharrel, die niet op hyves zit, ben ik erachter gekomen door op de hyves van zijn huisgenoot te kijken, die een krabbel had staan van een meisje, die die nieuwe vriendin bleek te zijn van me oude scharrel.

ach, waarom doe ik dat mezelf toch ook aan he hahaha. zelfkastijding.

begin me ook te irriteren dat mensen hun hyves tegenwoordig op prive hebben staan (terwijl de mijne zelf ook niet geheel zichtbaar is hoor), maar van anderen vind ik het irritant want dan kan ik niet lezen wat de reactie is bijv.
Ok, dan ben ik dus niet de enige. Maarja, voel me soms wel een beetje stom als iemand me iets vertelt dat ik allang weet. Gebeurde gisteren nog, hihi ;-)
Ik kijk ook bij andere mensen.

Maar ze kunnen lekker niet bij mij kijken want ik heb alles afgeschermd :-P
hahah ja, mijn hyve is qua krabbels braaf afgeschermd, maar IRRITANT is dat bij anderen hahahaha
Eigenlijk draait hyves dus maar om 1 ding!

- Aan je ex laten zien dat je een geweldig leven hebt, zonder hem ;-)
Ik heb ook alles afgeschermd, er moet toch iets te raden overblijven vind ik haha
zo kwam ik er laatst via hyves achter dat een vriend van vroeger een 2e kindje krijgt. onze ouders zijn bevriend. dus ik vertel het mam, zij vertelt het zijn mam en zijn mam wist nog van nix :-O
yoyo2 schreef op 04 maart 2008 @ 14:57:

:rofl:

en ZIJN ex laten zien hoe leuk je samen op de foto staat
Ik kijk ook altijd rond of er nog bekenden bij zijn gekomen... En inmiddels heb ik ook al een paar reünies en afspraken via Hyves achter de rug. Heel handig.
yoyo2 schreef op 04 maart 2008 @ 14:57:

Amen to that!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Maar zeggen jullie dan wel eens eerlijk dat je dat soort dingen via hyves weet?
Stelletje nieuwsgierige hyves fanaten (O)

Ik zou jullie gezichten willen zien als jullie tegen mijn afgeschermde hyves lopen hihihi ;-)
Haha, maar ik neus ook altijd bij anderen rond, hoor, ook bij mensen die ik eigenlijk niet ken, maar die dan weer bij vrienden van vrienden staan, ofzo, en er wel interessant (lees: lekker) uitzien!

En voor je het weet ben je weer een uur verder.....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Mijn Hyves is ook gedeeltelijk afgeschermd. Maar dat maakt niks uit voor de lol.
hey mefs hoe is het trouwens? k vind het toch jammer dat je niet meer bij de nietjes post hoor...
Het gaat goed, wel druk. Ik voel me niet meer lekker bij de nietjes. Ik wil MV niet "plagen" met mijn aanwezigheid.
tsja....als ik overal moet wegblijven waar mensen me niet moeten...je HOEFT je toch niks aan te trekken van wat zij van je vindt?
Ja, en weet je wat ook leuk is om te doen? Gewoon doorklikken, kijken via via wie je die mensen kent, wat voor huisdieren die mensen hebben. Niet dat ik zo verschrikkelijk nieuwsgierig ben naar anderen ofzo, maar ik vind de meeste van die foto's zo leuk! Dan blijken oud-klasgenootjes ineens kinderen te hebben ofzo. Of de vroegere buurjongens... Vind ik wel lachen!

En ik kijk bij mijn oppaskindjes van vroeger, oud klasgenoten, familieleden, etc.

Als jullie dan trouwens vage bekenden tegenkomen gaan jullie die dan meteen aanmelden, of laat je het lekker zo? Ik snap vaak niet hoe mensen aan 430 "vrienden" komen. Ik heb er ruim 100 en daarvan spreek ik driekwart misschien eens per maand...
en kijken hoe de meiden die vroeger zo irritant waren terecht zijn gekomen gnagna (ik werd vroeger nogal gepest en via hyves ontdek je vanalles waar mee je achteraf denkt...zie je wel, ik ben beter terecht gekomen hihi)
Lalein schreef op 04 maart 2008 @ 14:56:

hahah ja, mijn hyve is qua krabbels braaf afgeschermd, maar IRRITANT is dat bij anderen hahahaha

Precies!Ik heb alles afgeschermd, en kan mezelf niet eens vinden met de zoekmachine, dus ik ben vrijwel onvindbaar. Maar irritant dat ik dat bij anderen vind!

Verder loer ik mezelf helemaal suf op andermans profielen, geweldig!
haha ja lalein, mensen waar ik vroeger een hekel aan had en dan kijken wat er van ze geworden is.

Ik heb trouwens nix afgeschermd hoor, vind het allemaal best wat mensen zien. Zoveel bijzonders staat er niet op ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven