Seks
alle pijlers
wat kan jullie super mega opgewonden maken?
woensdag 5 maart 2008 om 11:09
Als ik met vriendinnen over seks praat, ben ik soms verwonderd waar ze echt beregeil van worden. Soms zijn het dingen die mij eigenlijk niet zo veel doen, soms zelfs dingen die ik nog nooit gedaan heb en ook geen behoefte naar heb. Wat maakt jullie onweerstaanbaar horny?
Bij mij is het vooral een triootje met tweede man bij dat me mega geil kan maken. Vorig jaar op mijn verjaardag had mijn man als verrassing een (onbekende) man uitgenodigd. We hadden er wel al vaker over gefantaseerd en we zijn ook wel al eens samen naar een parenclub geweest, maar het was toen de eerste keer dat we iemand bij ons thuis uitnodigden. En het viel reuze mee (voor beiden, want mijn man kikt er wel op als hij ziet hoe flink ik het naar mijn zin heb als ik eens goed gepakt wordt door een ander). Sindsdien hebben we het al een paar keer herhaald. En gisteren was het weer zover. Onze gast was wel een flink aantal jaartjes ouder dan wij, maar hij kon onwezenlijk goed neuken en hem zeer lang stijf houden alvorens te spuiten. Hij blééf me maar neuken en ik blééf maar klaarkomen. Zalig gewoon.
Nu besef ik dat dit echt is wat me het meest opgewonden maakt, een tweede man erbij. Wat is jullie beste stimulans? Ben echt benieuwd?
Bij mij is het vooral een triootje met tweede man bij dat me mega geil kan maken. Vorig jaar op mijn verjaardag had mijn man als verrassing een (onbekende) man uitgenodigd. We hadden er wel al vaker over gefantaseerd en we zijn ook wel al eens samen naar een parenclub geweest, maar het was toen de eerste keer dat we iemand bij ons thuis uitnodigden. En het viel reuze mee (voor beiden, want mijn man kikt er wel op als hij ziet hoe flink ik het naar mijn zin heb als ik eens goed gepakt wordt door een ander). Sindsdien hebben we het al een paar keer herhaald. En gisteren was het weer zover. Onze gast was wel een flink aantal jaartjes ouder dan wij, maar hij kon onwezenlijk goed neuken en hem zeer lang stijf houden alvorens te spuiten. Hij blééf me maar neuken en ik blééf maar klaarkomen. Zalig gewoon.
Nu besef ik dat dit echt is wat me het meest opgewonden maakt, een tweede man erbij. Wat is jullie beste stimulans? Ben echt benieuwd?
woensdag 5 maart 2008 om 11:23
woensdag 5 maart 2008 om 11:50
Haha, ja dat is alles behalve opwindend.
Wat mij wel in de mood krijgt is inderdaad herinnering aan een goede sexpartij, maar ik vind het ook heerlijk als een man mij in niet mis te verstane woorden vertelt wat ie graag met me zou willen doen.... En dit dan vooral op een plek waar het niet kan, zodat de spanning extra hoog oploopt....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
woensdag 5 maart 2008 om 12:25
Allereerst ben ik jaloers op TO..! Heb nog niet een man kunnen vinden die zo open-minded is als die van jou, echt zoo een langgekoesterde wens van mij!
Verder word ik ontzettend geil inderdaad ook van een goede kus, geile praat over wat er allemaal met me gaat gebeuren en al dat vertellende, z'n hand of mond afdalend naar m'n 'centrum'... And so on.. ;)
Verder word ik ontzettend geil inderdaad ook van een goede kus, geile praat over wat er allemaal met me gaat gebeuren en al dat vertellende, z'n hand of mond afdalend naar m'n 'centrum'... And so on.. ;)
woensdag 5 maart 2008 om 12:48
Nou........ik word erg geil van een lekkere vent die je net ff te lang aankijkt (in de kroeg bijvoorbeeld) en vervolgens gewoon zijn eigen gang weer gaat.
Dus idd wat BGB schrijft een goede flirt.
Dat gemeen subtiele en niet direct als een geile hond achter me aan blijven klefffen.
En mannen die HIHIHI schrijven/zeggen maken mij droog
Nee geef mij die gemene lekkere vent maar die weinig nodig heeft....om mij te doen soppen .
Nou zo kan ie wel weer...
Dus idd wat BGB schrijft een goede flirt.
Dat gemeen subtiele en niet direct als een geile hond achter me aan blijven klefffen.
En mannen die HIHIHI schrijven/zeggen maken mij droog
Nee geef mij die gemene lekkere vent maar die weinig nodig heeft....om mij te doen soppen .
Nou zo kan ie wel weer...
woensdag 5 maart 2008 om 12:50
Dan zoek je ze misschien op de verkeerde plaatsen ; er zijn zat mannen met een hele " losse levensstijl " , die - zelfs dat nog - graag een relatie zouden willen met iemand met dezelfde ideeën .
Op elke sites voor swingers zijn er tientallen , zo niet meer .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 5 maart 2008 om 12:50
woensdag 5 maart 2008 om 13:55
Uit het zicht van anderen even een snelle toespeling (dit uiteraard wel op het juiste moment)
Net die blik in de ogen
Herinnering aan een bepaalt moment
Het idee dat een middagje shoppen of kopje thee drinken, misschien ook wel eens heel anders kan gaan verlopen
's morgens een sms'je of mailtje om alvast de spanning op te bouwen
Net die blik in de ogen
Herinnering aan een bepaalt moment
Het idee dat een middagje shoppen of kopje thee drinken, misschien ook wel eens heel anders kan gaan verlopen
's morgens een sms'je of mailtje om alvast de spanning op te bouwen
woensdag 5 maart 2008 om 14:46
elkaar opgeilen in bv de kroeg, dus niet direct aan de slag kunnen en dan thuis elkaars kleren van t lijf scheuren.
naar een parenclub gaan wil ik graag lijkt me zo geil ik moet alleen m,n man nog overhalen.
mischien doe ik dat wel in bed op t moment van klaarkomen,zeg schat wil je............hij roept dan toch JA JA.
naar een parenclub gaan wil ik graag lijkt me zo geil ik moet alleen m,n man nog overhalen.
mischien doe ik dat wel in bed op t moment van klaarkomen,zeg schat wil je............hij roept dan toch JA JA.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
woensdag 5 maart 2008 om 14:54
Ik vind het maar een kleine jankert met z'n mutsje..
Komt zo maar in me op: is hij van de herenliefde?
Ow, en dat schoot me nog te binnen, ik zou enorm opgewonden worden van de titel van dit topic, door een lange blonde duitse schoonheid, ingefluisterd in mijn oor..ooeeehhh
Sag mal, Knallerman, was regt dir jetzt richtig auf?
*Stout gaat even eh... naar het toilet nu*
Komt zo maar in me op: is hij van de herenliefde?
Ow, en dat schoot me nog te binnen, ik zou enorm opgewonden worden van de titel van dit topic, door een lange blonde duitse schoonheid, ingefluisterd in mijn oor..ooeeehhh
Sag mal, Knallerman, was regt dir jetzt richtig auf?
*Stout gaat even eh... naar het toilet nu*