wat kan jullie super mega opgewonden maken?

05-03-2008 11:09 317 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik met vriendinnen over seks praat, ben ik soms verwonderd waar ze echt beregeil van worden. Soms zijn het dingen die mij eigenlijk niet zo veel doen, soms zelfs dingen die ik nog nooit gedaan heb en ook geen behoefte naar heb. Wat maakt jullie onweerstaanbaar horny?

Bij mij is het vooral een triootje met tweede man bij dat me mega geil kan maken. Vorig jaar op mijn verjaardag had mijn man als verrassing een (onbekende) man uitgenodigd. We hadden er wel al vaker over gefantaseerd en we zijn ook wel al eens samen naar een parenclub geweest, maar het was toen de eerste keer dat we iemand bij ons thuis uitnodigden. En het viel reuze mee (voor beiden, want mijn man kikt er wel op als hij ziet hoe flink ik het naar mijn zin heb als ik eens goed gepakt wordt door een ander). Sindsdien hebben we het al een paar keer herhaald. En gisteren was het weer zover. Onze gast was wel een flink aantal jaartjes ouder dan wij, maar hij kon onwezenlijk goed neuken en hem zeer lang stijf houden alvorens te spuiten. Hij blééf me maar neuken en ik blééf maar klaarkomen. Zalig gewoon.

Nu besef ik dat dit echt is wat me het meest opgewonden maakt, een tweede man erbij. Wat is jullie beste stimulans? Ben echt benieuwd?
Hij is 1.85 m en hij is niet van de herenliefde ;-)

Maar laat mij hier lekker op geilen.. !
bedankt voor de vele antwoorden, een zoen, een blik, een mooi lichaam en jullie worden al verschrikkelijk opgewonden, OK, vertel nog maar verder hé wat jullie hevig geil kan maken?
Zoenen, strelen, heerlijk!
Wat was de tekst ook weer Stout....? http://noezbuckets.files.wordpress.com/2007/07/anni_friesinger0010-thumb.jpg
Mhoah zal ik die inbreken maar ff eigenhandig ''pakken"

Foei! Issie nou helemaal??? (mjammieeeee)
inbrekerrrr dus
;-) goed idee Jamadi...vragen om naar de parenclub te gaan tijdens het neuken...zo'n beetje tegen het climax roept ie vast het juiste antwoord ;-)

Wat is dat toch voor vrees van mannen om naar de club te gaan?

Nou ja sommigen dan....
Sorry Yoyo, ik moet je echt uit je droom helpen. Wentworth is helaas gay...
Ik kan ontzettend opgewonden worden als ik de apotheek binnen stap en ik zie de apotheker staan, in zijn witte jas,bril op z'n neus....

Grrr, dan krijg ik spontaan zin om hem te pijpen.

Bizar he, ik weet ook niet waar die fantasie vandaan komt!?!
stout1975 schreef op 05 maart 2008 @ 14:54:

Ik vind het maar een kleine jankert met z'n mutsje..

Komt zo maar in me op: is hij van de herenliefde?

Ow, en dat schoot me nog te binnen, ik zou enorm opgewonden worden van de titel van dit topic, door een lange blonde duitse schoonheid, ingefluisterd in mijn oor..ooeeehhh

Sag mal, Knallerman, was regt dir jetzt richtig auf?

En volgens mij ben jij toch echt een "Bootsjunge!".

*Stout gaat even eh... naar het toilet nu*
@Stewardess: Ik weet niet in welke wijk jij de Apotheker bezoekt, maar das' 'n lekkere Apotheker, ik heb 6 Apotheken bezocht afgelopen maand (niet vanwege zo'n fantasie), & de heren waren ehem.. Niet echt Brad, George, e.a vergelijkbare types..

Mijn turn-on(s) ehh zoveel: geile herrineringen idd. 'n vrouw die je net tegenkomt en terwijl je langsloopt je in je kruis/billen grijpt (nee niet onder invloed) of zóó erotisch haar bovenlip likt..

Sex Kwartetjes.. Stijlvolle dames met smalle hakjes (tot 10 Cm) grrrr :) :angel:
Die heerlijke blonde duitse dame mag komen hoor Kimm, heb je haar telefoonnummer?

En Kattija, ik een Bootsjunge? Nee... das Hans Theeuwe die jij bedoelt.
Behalve de apotheker, kan ik ook ontzettend opgewonden worden van Hans Teeuwen die hoog duits spreekt.

Dat wordt dweilen....
Ik ken die apotheker ook trouwens. Kan me verder weinig voorstellen bij soppende dames aan zijn toog hoor.
Doe niet zo jaloers!
Super ongewonden zijn is zo'n heerlijk gevoel...

Ik kan heel erg opgewonden raken als mijn man me op de juiste plaasten aanraakt en lekker dirty talk verteld.

Bijvoorbeeld over hoe het zou zijn met nog een vrouw erbij.. Hoe ik me zou vermaken met die vrouw... en dat hij me dan betrapt met haar, en dat we dan allebei lekker gaan liggen en hij om en om...

Ook vind ik het lekker om hem eens goed te pijpen, hij geniet daar zo van! dat hij dan vraagt om meer en dan vooral onder de douche zodat hij in mijn mond kan komen...

Genoeg genoeg genoeg verteld
Ik word opgewonden als ik 2 mannen de liefde zie bedrijven....
Met jouw Of met elkaar?? 8-P Of gewoon met 4 andere meiden erbij? :heart:
Leuk topic!

Hmmm waar kan ik opgewonden van worden. Als ik naar mijn ex-en kijk en naar mijn huidige partner, dan is het vaak een soort arrogantie die ze bezitten. Vooral tijdens het flirten / verleiden. De uitstraling, de manier van kijken & de lichaamshouding. Daar kan ik spontaan van door mijn hoeven zakken ;).... hahaha
Ik ben het met Lumo eens, erg leuk topic.

Ik besef nu als man zijnde dat ik er nooit echt over heb nagedacht, maar..... Ik kan er heel slecht tegen als een vrouw in gedacht op haar onderlip bijt. Als ik dat zie, pfffff
Ik moest net ineens denken aan mijn spannende feestje van vrijdag, ben zeer, zeer opgewonden nu. :-)
stout1975 schreef op 05 maart 2008 @ 23:03:

Ik moest net ineens denken aan mijn spannende feestje van vrijdag, ben zeer, zeer opgewonden nu. :-)
start je brommerT vast Stout erd X-D
[quote]stout1975 schreef op 05 maart 2008 @ 17:45:

Die heerlijke blonde duitse dame mag komen hoor Kimm, heb je haar telefoonnummer?

Ze is een beetje moeilijk te bereiken Stout, de dame in kwestie is op dit moment namelijk Nagano (Japan)....
Ich glaube das es sich hier um eine kleine geile Slitzschuhfahrerin händelt.
stout1975 schreef op 06 maart 2008 @ 11:58:

Ich glaube das es sich hier um eine kleine geile Slitzschuhfahrerin händelt.

ik versta dit niet :cry:

(alleen maar klein en geil)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven