Seks
alle pijlers
Minnaar
donderdag 6 maart 2008 om 16:35
donderdag 6 maart 2008 om 17:50
@Magiker,
even voor de duidelijkheid:
Iedereen die op dit topic schrijft (en ook wie hier niet schrijft) is verantwoordelijk voor zijn eigen doen en laten, dat een minnaar/ SV niet kan naast een relatie is jouw mening en niet de onze.
Kortom, hier wordt je niet veroordeeld voor je daden,
als je je daar niet in kan vinden dan spui je je gal maar in een nieuw topic en niet hier!
even voor de duidelijkheid:
Iedereen die op dit topic schrijft (en ook wie hier niet schrijft) is verantwoordelijk voor zijn eigen doen en laten, dat een minnaar/ SV niet kan naast een relatie is jouw mening en niet de onze.
Kortom, hier wordt je niet veroordeeld voor je daden,
als je je daar niet in kan vinden dan spui je je gal maar in een nieuw topic en niet hier!
donderdag 6 maart 2008 om 19:29
Hoi Stewardess
eigenlijk is het zo dat ik nu EN liefde EN heerlijke sex heb. met dezelfde man, lekker rustig joh!
dat gedoe met geheim hebben (niemand heeft het ooit geweten)zat me wel wat dwars, heel gedoe en gesneak, is toch niet mijn ding uiteindelijk.
maar veel plezier, als je je thuisman (tm?) maar geen hartepijn doet, das zo sneu!
maandag 10 maart 2008 om 18:48
Ik heb een aanbieding lopen van een stel uit Spanje...
Zijn vrouw wilde wel eens graag met een vrouw en na mijn foto gezien te hebben wilde zo dolgraag met mij. Hun voorstel is om daarheen af te reizen, samen met manlief. En anders willen ze deze kant opkomen...Spannend ergens...maar toch ook twijfel...
Zijn vrouw wilde wel eens graag met een vrouw en na mijn foto gezien te hebben wilde zo dolgraag met mij. Hun voorstel is om daarheen af te reizen, samen met manlief. En anders willen ze deze kant opkomen...Spannend ergens...maar toch ook twijfel...