Erotisch gemasseerd worden

07-03-2008 15:06 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds jaren geef ik verschillende massages. Het is wel (bij) business voor mij en sta dan ook netjes ingeschreven bij de KvK en de belasting (was dat laatste maar niet waar). In mijn praktijk kan ik veel verschillende massages verzorgen. Maar ik overweeg ook om erotische massage te gaan verzorgen. Juist op een forum als deze zou het voor mij een uitkomst zijn als ik vragen kan stellen als: wat zijn de do's en dont's?

In een eerder onderwerp werd aangegeven dat men het zakelijk moet houden, zo'n richtlijn wil ik ook aanhouden, wat is jouw mening daarover?

Heb je tips en/of advies over dergelijke massages, met de bedoeling om te achterhalen, dat een dergelijke massage vrouwvriendelijk is en blijft?

Enfin, dit zijn zo mijn hersenspinsels, eens kijken of je mij wat antwoorden kunt geven.
Mag ik vragen...

Waarom jij erotische massages wil geven? Heb je ervaren dat het die kant uit kon gaan en denk je nu dat er "vraag" naar is?

En sorry, als ik erg brutaal ben...maar zou het dan met sex hebben kunnen eindigen..."omdat die chemie in de lucht hing"?
MassageMetGevoel. Veel wijzer word ik niet van jouw antwoord. De meeste mensen zullen nog nooit een erotische massage hebben gehad en zullen dan ook niet weten wat precies aan en/of van je te vragen.

Je zegt zonder sex. Maar het aanraken van erogene zones, zoals borsten en ik neem aan vagina, dat is toch sex. Wil je de dames ook tot een orgasme brengen?
Ik kan mij een goede erotische massage heel goed voorstellen, maar niet, dat ik dan "horny" als wat, mij weer moet aankleden..pffff!

En dan..dag mevrouw, dag meneer...? tot volgende keer?

Uit vakbekwaanheid, denk je dat je dat goed kan scheiden....maar denk je dan echt niets te voelen? en kan je mij als klant ook dat gevoel geven? Hoe dan????

Wil aangeven dat je je echt op een grens gaat begeven.

Een goede erotische massage is in mijn ogen....heerlijk en het maakt het mij open/ kwetsbaar en ja... ook geil als je die ergone zones aanraakt.

Als jij dan een betrouwbare prof. wilt blijven dan moet JIJ aangeven waar het om gaat...van te voren op een site of in folder, met duidelijk taal aangeven wat jij wil en kan geven!

Dan is aan mij de keus..of ik dat wil.

Dus niet laten afhangen van dat moment ...dat is ietwat naiief.

Misschien wat algemener..."les" gaan geven in erotische massage aan stellen? Geen 1 op 1 situatie om die evt. sex spanning tussen masseur en klant weg te nemen...maar het over te laten aan partners....die met jouw overgebrachte bekwaamheid.......lekker naar huis gaan!
@MMG: Ik heb begrepen dat de masseur/masseuse bij een erotische massage de desbetreffende klant (man of vrouw) naar een hoogtepunt brengt aan het einde van de massage. Je noemde jezelf een hetero, dus je zult moeten beseffen dat -als je een mannelijke klant krijgt die een erotische massage van je wil hebben- je deze klant dan handmatig naar een hoogtepunt dient te brengen. Ik ben benieuwd of dát is wat je wilt/ambieert..
idd Q-Q.......wat verstaat de klant EN de masseur onder een erotische massage......
Ja, duidelijk tot nu toe, erg veel opbouwende kritiek. Ik zou wel willen weten wat vrouwen opwindend zouden vinden gedurende of met een erotische massage. Ik zou goed beslagen ten ijs willen komen, als ik al aan erotische massage zou beginnen. Tevens begrijp ik dat het voor mij als masseur erg belangrijk is om aan te geven wat ik met een erotische massage wil bereiken, sommige van jullie zijn daar zeer duidelijk in en die raad neem ik dan ook erg ter harte. Graag wil ik iedereen alvast heel erg bedanken voor het meedenken, wellicht dat ik hierna nog terugkom op eerder geschreven teksten, maar dat komt dan wel.
Q-Q schreef op 07 maart 2008 @ 19:38:

@MMG: Ik heb begrepen dat de masseur/masseuse bij een erotische massage de desbetreffende klant (man of vrouw) naar een hoogtepunt brengt aan het einde van de massage. Je noemde jezelf een hetero, dus je zult moeten beseffen dat -als je een mannelijke klant krijgt die een erotische massage van je wil hebben- je deze klant dan handmatig naar een hoogtepunt dient te brengen. Ik ben benieuwd of dát is wat je wilt/ambieert..
Jahaa, daar haal je een heikel punt naar voren. Ik wil niet, zoals zo velen alleen maar vrouwen masseren en dan ook nog gratis. Dat brengt mij in een kwader daglicht, ik wil massage, erotische massage professioneel aanbieden en weet dan ook dat ik het zal moeten aanbieden voor iedereen (18+), dus ja, ik ben mij daarvan bewust. Mits de gemasseerde dat wil, uiteraard. En dat bedoel ik o.a. met, dat ik van de cliënt vraag om aan te geven wat hij/zij wil. Of is het logisch, als je voor een erotische massage komt/gaat, moet er dan een hoogtepunt zijn? Stomme vraag misschien, maar ik vraag het me wel af.
mocy schreef op 07 maart 2008 @ 18:22:

MassageMetGevoel. Veel wijzer word ik niet van jouw antwoord. De meeste mensen zullen nog nooit een erotische massage hebben gehad en zullen dan ook niet weten wat precies aan en/of van je te vragen.

Je zegt zonder sex. Maar het aanraken van erogene zones, zoals borsten en ik neem aan vagina, dat is toch sex. Wil je de dames ook tot een orgasme brengen?
Eerst en vooral wil ik graag "Tijgeroog" bedanken voor de opbouwende kritiek, die neem ik zeer ter harte. Bij deze: "zonder sex" bedoel ik te zeggen/schrijven dat er geen sexueel contact is tussen elkaar in de vorm van n**k*n als ik het zo oneerbiedig mag schrijven. Het aanraken van erogene zones, zou je inderdaad kunnen omschrijven als sex, daar ben ik mij van bewust, daar verhult de massage op zich niets aan.
Tijgeroog schreef op 07 maart 2008 @ 19:05:

Wil aangeven dat je je echt op een grens gaat begeven.

Juist dat "echt op een grens gaat begeven" brengt mij ertoe om op dit forum vragen te stellen met betrekking tot het geven van erotische massage, waarmee ik maar wil aangeven dat ik mij bewust ben van deze opmerking, lees grens. Ik heb reeds aangegeven dat ik mij duidelijk wil voorstellen, maar ook de massage(s) duidelijk wil omschrijven, ik worstel nog vooral met hoe ik een en ander aanvaardbaar maak voor de cliënt en mij. M.a.w. hoe kan ik de cliënt een tevreden gevoel geven, waar ook nog eens voor betaald is, terwijl ik het idee heb (net als met mijn "gewone" massages), dat ik hiervoor gewerkt heb, en niet alleen maar een potje gevingerd of afgetrokken als ik het zo onkuis mag schrijven.
Wat ik mis is waarom je precies erotisch wil masseren, wat is de meerwaarde voor jou?
TheEmpress schreef op 07 maart 2008 @ 21:42:

Wat ik mis is waarom je precies erotisch wil masseren, wat is de meerwaarde voor jou?
Geen, ik wil professioneel blijven masseren en zoek dus naar meer mogelijkheden. Een van die mogelijkheden is wellicht erotisch. Een meerwaarde zou kunnen zijn dat ik er meer geld voor zou kunnen vragen, maar juist dat wil ik niet, omdat als ik het professioneel blijf bekijken dan moet een massage op hetzelfde niveau blijven. Een erotische massage mag ik toch aanbieden als een ontspanningsmassage? Ik wil het eigenlijk uit die exclusiviteit halen, zonder meerwaarde, de meerwaarde ligt volgens mij bij de cliënt, omdat ik meer aanbied. Moeilijke vraag trouwens maar ik hoop dat dit voor dit moment voldoende is, blijf er wel over nadenken.
Voordat ik mijn huidige partner leerde kennen, gaf ik erotische massages tegen betaling. Een totale lichaamsmassage incluis de geslachtsdelen. Bij sommige klanten leidde dat tot een orgasme, bij anderen niet. Niet een doel op zich. De massage(handelingen) verliep altijd volgens een vaste routine, duurde evenals een gewone massage, nl een uur.

Geen vragen over hoe en wat men graag wil of het lekkerst vindt.. als ze dat willen, moeten ze bij een andere discipline zijn. Vingeren of aftrekken past mijns inziens ook niet bij een professionele erotische massage. Thuis prima, maar niet als onderdeel van werk.

Mijn klantenkring bleef vrij klein; mond op mond reclame, dus de meesten kenden elkaar maar wisten niet van elkaar dat ze bij me kwamen. Ik had naast een tiental heren, vier vrouwelijke vaste klanten die allen door hun partner 'gestuurd' waren.

Zolang je zelf geen andere intenties hebt dan masseren, maakt het weinig uit of er een man of vrouw op de bank ligt, en of je zelf jong/oud, mooi of lelijk bent. Je vaardige handen tellen, verder niets.

Ik heb gemerkt dat veel mensen erotische massage linken aan sex. Mijn huidige partner kent inmiddels het verschil, maar vindt het niet prettig als ik een ander op intieme plaatsen aanraak. Hij kan en wil het onderscheid niet maken.

Dit laatste proef ik ook een beetje bij jou, TO.. klopt?
MassageMetGevoel schreef op 07 maart 2008 @ 21:04:

[...]

Jahaa, daar haal je een heikel punt naar voren. Ik wil niet, zoals zo velen alleen maar vrouwen masseren en dan ook nog gratis. Dat brengt mij in een kwader daglicht, ik wil massage, erotische massage professioneel aanbieden en weet dan ook dat ik het zal moeten aanbieden voor iedereen (18+), dus ja, ik ben mij daarvan bewust. Mits de gemasseerde dat wil, uiteraard. En dat bedoel ik o.a. met, dat ik van de cliënt vraag om aan te geven wat hij/zij wil. Of is het logisch, als je voor een erotische massage komt/gaat, moet er dan een hoogtepunt zijn? Stomme vraag misschien, maar ik vraag het me wel af.
Stomme vragen bestaan niet; stomme antwoorden daarentegen wel. Maar om je vraag te beantwoorden: het is logisch dat je -als je een erotische massage wilt hebben- dan ook dat hoogtepunt wilt. Voor veel klanten is het hoogtepunt juist het hoogtepunt van de massage an sich. En als jij dan als hetero man in "gewetensnood" komt als jij een mannelijke klant naar een hoogtepunt dient te brengen, dan zou ik denken: "Bezint eer ge begint". In dat geval zou slechts het masseren van vrouwelijke klanten resteren. En ik kan me zo voorstellen dat je daarmee te weining omzet behaalt om je te kunnen bedruipen. Het gat -en dat mag je zowel letterlijk als figuurlijk opvatten- in de markt zal het denk ik wel niet zijn. Maar ja...wie weet, heb ik het fout. Dat kan altijd natuurlijk.
hond van jazz schreef op 07 maart 2008 @ 22:14:

Voordat ik mijn huidige partner leerde kennen, gaf ik erotische massages tegen betaling. Een totale lichaamsmassage incluis de geslachtsdelen. Bij sommige klanten leidde dat tot een orgasme, bij anderen niet. Niet een doel op zich. De massage(handelingen) verliep altijd volgens een vaste routine, duurde evenals een gewone massage, nl een uur.

Geen vragen over hoe en wat men graag wil of het lekkerst vindt.. als ze dat willen, moeten ze bij een andere discipline zijn. Vingeren of aftrekken past mijns inziens ook niet bij een professionele erotische massage. Thuis prima, maar niet als onderdeel van werk.

Mijn klantenkring bleef vrij klein; mond op mond reclame, dus de meesten kenden elkaar maar wisten niet van elkaar dat ze bij me kwamen. Ik had naast een tiental heren, vier vrouwelijke vaste klanten die allen door hun partner 'gestuurd' waren.

Zolang je zelf geen andere intenties hebt dan masseren, maakt het weinig uit of er een man of vrouw op de bank ligt, en of je zelf jong/oud, mooi of lelijk bent. Je vaardige handen tellen, verder niets.

Ik heb gemerkt dat veel mensen erotische massage linken aan sex. Mijn huidige partner kent inmiddels het verschil, maar vindt het niet prettig als ik een ander op intieme plaatsen aanraak. Hij kan en wil het onderscheid niet maken.

Dit laatste proef ik ook een beetje bij jou, TO.. klopt?
Dit laatste is inderdaad heel goed ingeschat. Overigens is je hele verhaal heel herkenbaar hoor. Ik weet ook niet hoe ik mensen ervan moet overtuigen dat massage een discipline is, een manier om te ontspannen, Trouwens een heel prettige, dat er ook delen van het lichaam kunnen worden gemasseerd waar men in eerste instantie niet bij stil staat, die ook die ontspanning nodig hebben. Ik begrijp je vraag/verhaal volledig. Djw.
Ok, veel duidelijker nu.... Denk nu ff hard op mee hoor..

Jij wil dat de client (vrouw heb ik nu over) allereerst zich op haar gemak voelt, zich geleidelijk over geeft aan jouw handen en massage met heerlijke olie, zich daardoor open stelt en "mag" genieten van wat haar lichaam aangeeft en zo mag reageren. In een fijne ambiance en vertrouwelijke sfeer zich mag laten gaan ALS zij dat wil omdat van te voren duidelijk is dat het gaat om haar lichamelijke genot en niet om die van jouw. Ook al zegt zij van te voren dat alles mag wat jij kan geven...op elk moment mag zij zeggen...stop, niet verder!

Dit zou voor mij heel belangrijk zijn....Ik als client mag genieten en ja, jij als prof....moet daarvoor de juiste sfeer creeren, ik betaal je immers, lukt die sfeer niet, dan is het ook stop!

Maar ja, dit nu nog in een duidelijke advertentie....!?
zie dat er intussen meer gepost is...even bij lezen...
Q-Q schreef op 07 maart 2008 @ 22:19:

[...]

Stomme vragen bestaan niet; stomme antwoorden daarentegen wel. Maar om je vraag te beantwoorden: het is logisch dat je -als je een erotische massage wilt hebben- dan ook dat hoogtepunt wilt.
Is dat zo? Het sarcasme achterwege gelaten ;-) over stom en zo. Een hoogtepunt bouw je wel op, het kan o.a. met een massage, spannend of niet. Als man weet ik heus wel dat het een poos duurt voordat ik naar een ander hoogtepunt kan gaan, daarmee is de massage eigenlijk al voorbij. Bij een vrouw is dat enigszins anders, nietwaar? Kortom, wil de cliënt dat wel?
Ik "link" een erotische massage ook aan sex....erg he?...maar komt omdat ik hem meestal geef...hihihi

Zal proberen om dat los van elkaar te zien en verder mee te denken....
Tijgeroog schreef op 07 maart 2008 @ 22:33:

Ok, veel duidelijker nu.... Denk nu ff hard op mee hoor..

Maar ja, dit nu nog in een duidelijke advertentie....!?
De tussenliggende regels heb ik verwijderd, maar het is helemaal waar wat Tijgeroog schrijft. Over "Stop" en "wat je wilt" En....OK hoe vertaal ik dat nu in een duidelijke advertentie, website. Zeg Tijgeroog of anderen hebben jullie nog goeie ideeën? Let wel: ik weet al dat ik mij duidelijk moet profileren in wat ik aan massage wil geven, ook dat ik duidelijk moet omschrijven van welke massages genoten kunnen worden. Moet ik een massage specifiek omschrijven of zal ik op een oppervlakkige manier een beschrijving geven. Bijvoorbeeld: ik geef een Yoni massage. Nog niet, maar stel. Ikzelf zou dat aankleden in een ontspannings of eselan massage, waarna gemasseerd wordt op/in de Yoni. dat zou een hoogtepunt kunnen zijn.
Tijgeroog schreef op 07 maart 2008 @ 22:53:

Ik "link" een erotische massage ook aan sex....erg he?...maar komt omdat ik hem meestal geef...hihihi

Zal proberen om dat los van elkaar te zien en verder mee te denken....
Het kan ook niet los van elkaar gezien worden, het is sex. Van alle antwoorden hier ben ik daar wel achter en wellicht wist ik dat al. Ik weet inmiddels heel veel van deze dag door een vraag te stellen. Vind het fijn dat er zoveel mensen meedenken, de moeilijkheid zal nu inderdaad nog bestaan uit het samenstellen van een eerlijke advertentie/website. Als het zover is geef ik wel een link, maar dat vind ik ook weer niet eerlijk omdat ik het idee heb dat adverteren hier niet op zijn plaats is.
Tijgeroog schreef op 07 maart 2008 @ 22:53:

erg he? Zal proberen om dat los van elkaar te zien en verder mee te denken....
Ik ervaar het niet als erg he! En vind het fijn als je meedenkt!
Yoni massage, ken ik niet...FF google-en!

Maar met alleen zo'n term...denk ik dat je, je dan beperkt in het bereiken van een brede doelgroep. Kan ook je doelstelling zijn hoor, clienten die zich al kunnen vinden in Tantra en zo...en daar meer van weten.

Mijn gevoel zegt een profilering met gewoon duidelijk Nederlands, waar de "waarde" van de client, het op "gemak" stellen van vrouw of man centraal staat. ( en een omschrijving van de sfeer, die ik al eerder heb aan gegeven)

Een korte uitleg dat dat overeenkomt met Yoni massage kan dan uiteraard, als dat zo is dan....moet eerst nog meer lezen hoor.

Schiet mij nu opeens te binnen, wij zijn swingers en hebben ons ooit ingeschreven op een site, waar wij nu niet meer komen maar waar wel een breed publiek komt, zeg maar..

Hebben ooit een reactie gekregen voor een erotische massage....waren wij toen niet naar op zoek...maar misschien een idee voor jou t.z.t!
Yoni = vagina.

Ik denk dat er best behoefte aan is onder vrouwen. Het gaat net iets minder ver dan een gigolo. Als je zegt ik ga naar de masseur denkt de meerderheid niet aan erotische massage. Zeker niet bij vrouwen.

Mij lijkt het iig wel prettig. Zeker als er duidelijk gezegd wordt, zodra je stop zegt, doe ik dat. Dat moet heel duidelijk zijn.
Thanks Mocy, weer wat geleerd! en duidelijke taal ook, hou ik van!
Tijgeroog schreef op 07 maart 2008 @ 23:55:

Yoni massage, ken ik niet...FF google-en!

Maar met alleen zo'n term...denk ik dat je, je dan beperkt in het bereiken van een brede doelgroep. Kan ook je doelstelling zijn hoor, clienten die zich al kunnen vinden in Tantra en zo...en daar meer van weten.

Mijn gevoel zegt een profilering met gewoon duidelijk Nederlands, waar de "waarde" van de client, het op "gemak" stellen van vrouw of man centraal staat. ( en een omschrijving van de sfeer, die ik al eerder heb aan gegeven)

Een korte uitleg dat dat overeenkomt met Yoni massage kan dan uiteraard, als dat zo is dan....moet eerst nog meer lezen hoor.

Schiet mij nu opeens te binnen, wij zijn swingers en hebben ons ooit ingeschreven op een site, waar wij nu niet meer komen maar waar wel een breed publiek komt, zeg maar..

Hebben ooit een reactie gekregen voor een erotische massage....waren wij toen niet naar op zoek...maar misschien een idee voor jou t.z.t!
Je laatste alinea begrijp ik niet maar in klaar Nederlands wil ik wel reageren. Ga googelen en zoek op lingam of yoni. Zekers te weten dat je terecht komt op massage sites. Voer in: kut of lul en er blijft geen massagesite over. De tantrische massage zal dus een naam moeten hebben, dat weet ik en daarom spreek ik niet in klaar Nederlands, maar gebruik liever woorden als yoni of lingam, ik heb dan ook het idee dat ik juist die groep aanspreek die gemasseerd wil worden in die specifieke erotische massage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven