Digi
alle pijlers
Nintendo Wii
zondag 2 maart 2008 om 21:14
jaaaaaaaaaaaaaa, ik wil de wii fit, aangezien ik rond die tijd jarig ben is het wel een ultiem verjaardagskado. Maar eens even een heel lief gezicht trekken naar vriendjelief
en het is trouwens geen echte weegschaal maar een balance schaal om op te yoga''en. Ik ben echt verkocht
en het is trouwens geen echte weegschaal maar een balance schaal om op te yoga''en. Ik ben echt verkocht
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 3 maart 2008 om 03:39
@It'sme: Ik weet dat het geen echte weegschaal is.
Maar het meten van jouw balans wordt echter wel gedaan d.m.v gewicht metingen.
Het apparaat heet idd. wel "Balanceboard"
Tip m.b.t vriendlief: gewoon op bed vast pinnen voor 3 uur lang; that should do it
Er zitten trouwens "maar" enkele yoga oefeningen in, er zitten ook spelletjes in zoals skieen
"release" datum: 25/04/2008
"Interview" m.b.t Wii Fit: Het vrij lange verhaal
Voor Elvan: Mario Kart komt naar verwachting de 11e April. (voor Smash Brothers moeten "wij" helaas dan wel weer wachten..)
Maar het meten van jouw balans wordt echter wel gedaan d.m.v gewicht metingen.
Het apparaat heet idd. wel "Balanceboard"
Tip m.b.t vriendlief: gewoon op bed vast pinnen voor 3 uur lang; that should do it
Er zitten trouwens "maar" enkele yoga oefeningen in, er zitten ook spelletjes in zoals skieen
"release" datum: 25/04/2008
"Interview" m.b.t Wii Fit: Het vrij lange verhaal
Voor Elvan: Mario Kart komt naar verwachting de 11e April. (voor Smash Brothers moeten "wij" helaas dan wel weer wachten..)
woensdag 5 maart 2008 om 23:31
Die oplader is hier http://www.bigdennis.com/wii-c-21.html?language=nl goedkoper, ze hebben er bovendien een heleboel andere leuke wii accesoires.
(nee ik heb geen aandelen)
(nee ik heb geen aandelen)
woensdag 5 maart 2008 om 23:54
dinsdag 11 maart 2008 om 11:28
dinsdag 11 maart 2008 om 23:36
@It's me: Yep, zo duur.. Incl. balance board he..
@Steph: Ohja, nu je het zegt. Das' idd. 'n mii-achtige afbeelding..
Hoest met beide dames? Goed óf kan het beter?
FF wat officiële info van Nintendo's Amerikaanse pagina: http://www.nintendo.com/g...LQPyud4Kyy393oep#features
@Steph: Ohja, nu je het zegt. Das' idd. 'n mii-achtige afbeelding..
Hoest met beide dames? Goed óf kan het beter?
FF wat officiële info van Nintendo's Amerikaanse pagina: http://www.nintendo.com/g...LQPyud4Kyy393oep#features
woensdag 12 maart 2008 om 09:05
Ik zag dat het Wii topic al een paar maandjes oud was, maar ik kom nu pas weer aan een beetje forummen toe (baby, operatie, nieuwe baan).
Dus als jullie het gezellig vinden kom ik hier lekker meeschrijven over de Wii.
Wij hebben hier SSX tricky voor de xbox en Amped.
Vond ze beide erg leuk om te spelen tot ik zo'n dood gevoel in mijn duimen kreeg, dus ben ik toen maar gestopt.
Dank je Steph, op miieditor.com kun je online je mii maken.
En als je bluetooth op je pc hebt kun je via de wiimote je mii op je computer krijgen. Alleen mijn mii avatar hier wordt door viva gestreched in de breedte.
Denk dat de wiifit een leuk moederdag kado is al zal ik zelf dan ook wel bijleggen daarvoor
Wie heeft er hier kleine kids die ook op de Wii spelen.
Vraag mij af dat op spellen waar 3+ op staat ze het ook daadwerkelijk snappen met 3 jaar hoe het een en ander werkt.
woensdag 12 maart 2008 om 14:57
Heb jij de Play toevallig? Dit ivm dat ik sinds een week weet dat de Mii die daar staat (jijzelf dus) als je erop drukt vanalles doet...:
-linkerhand, duim omhoog
-rechterhand, zwaaien
-buik kietelen
-gezicht, soort niezen
rechtervoet, evenwicht verliezen
-linkervoet, pose
Mijn Mii maak ik niet bekent hoor.
woensdag 12 maart 2008 om 23:12
@Steph: mooi dat het goed mey jouw gaat!
Die Mii's zijn juist bedoeld om je "privacy" te garanderen..
Bovendien kun je er nog een aparte mii maken..
Je hebt ook 'n vraag over wiiplay, maar wat wil je precies weten? Of liet je gewoon weten hoe de game werkt?
& idd. het weer mag weer beter worden.
@Yolanda: De 3+ rating op verpakkingen geeft eerder aan dat de game -qua thema- geschikt is voor zeer jeugdigen.
Ik zou ze er wel onder begleiding/toezicht mee laten spelken, maar het echte "gamen" zou ik nog niet van hun verwachten.
Bordspelletjes lukken denk ik eerder. (mens erger je niet enzo)
Wii Fit is wel stoer, maar ik vraag me wel af of je dat soort spullen moet laten "rondslingeren" met kleine kids in de buurt.
@Steph: you earned the extra smilies: (f)
Die Mii's zijn juist bedoeld om je "privacy" te garanderen..
Bovendien kun je er nog een aparte mii maken..
Je hebt ook 'n vraag over wiiplay, maar wat wil je precies weten? Of liet je gewoon weten hoe de game werkt?
& idd. het weer mag weer beter worden.
@Yolanda: De 3+ rating op verpakkingen geeft eerder aan dat de game -qua thema- geschikt is voor zeer jeugdigen.
Ik zou ze er wel onder begleiding/toezicht mee laten spelken, maar het echte "gamen" zou ik nog niet van hun verwachten.
Bordspelletjes lukken denk ik eerder. (mens erger je niet enzo)
Wii Fit is wel stoer, maar ik vraag me wel af of je dat soort spullen moet laten "rondslingeren" met kleine kids in de buurt.
@Steph: you earned the extra smilies: (f)