Nintendo Wii

23-12-2007 14:58 430 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeaaah.. :cheer2:

Ondanks de enorme schaarste in Nederland: Ik heb gister een Nintendo Wii bemachtigd.

Nu heb ik Nintendo sports, play en Zelda als spelletjes en ben ik gister het gevecht aangegaan met boksen.

Zou je ervan afvallen?! ;-)
ik heb zojuist bij bol de nyko charge station besteld trouwens. ben die losse penlites die telkens op zijn een beetje zat...
Wii Fit is wel ¤ 80,-- als ik me niet vergis.. Maar daar krijg je wel 'n weegschaal bij cadeau 8-P

De Japanners are lovin' it: 1,6 Miljoen verkocht in 2,5 maand(en) tijd. :worship:
ja, 80 euro inderdaad... heb nog geen weegschaal ;-) maar denk dat ik weer even wat bol bonnen op ga sparen om hem te kopen. heb ik met de nyko charge station ook gedaan.
jaaaaaaaaaaaaaa, ik wil de wii fit, aangezien ik rond die tijd jarig ben is het wel een ultiem verjaardagskado. Maar eens even een heel lief gezicht trekken naar vriendjelief

en het is trouwens geen echte weegschaal maar een balance schaal om op te yoga''en. Ik ben echt verkocht
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
@It'sme: Ik weet dat het geen echte weegschaal is. :-d

Maar het meten van jouw balans wordt echter wel gedaan d.m.v gewicht metingen.

Het apparaat heet idd. wel "Balanceboard"

Tip m.b.t vriendlief: gewoon op bed vast pinnen voor 3 uur lang; that should do it :-$

Er zitten trouwens "maar" enkele yoga oefeningen in, er zitten ook spelletjes in zoals skieen

"release" datum: 25/04/2008

"Interview" m.b.t Wii Fit: Het vrij lange verhaal

Voor Elvan: Mario Kart komt naar verwachting de 11e April. (voor Smash Brothers moeten "wij" helaas dan wel weer wachten..)
hij komt uit op mijn verjaardag zie ik net, heb nog tot april om heel lief te doen

dus
DJ Momo schreef op 01 maart 2008 @ 16:42:

25 april komt wii fit. lijkt me erg grappig. wie gaat dit (ook?) kopen?
Lijkt mij ideaal, alleen die weegschaal.........Mwah, even nog niet :rofl: . ik ga hem ook halen.......mogen ze de weegschaal houden :-p
zag dat ze ook al een ski spelletje voor het balance board (klinkt toch vriendelijker dan weegschaal) aan het ontwikkelen zijn. ben benieuwd of dat een beetje het real life gevoel benaderd... kan me daar toch weinig bij voorstellen..
@Dj Momo, het benaderd het "real life" gevoel niet echt, maar daarom is het ook 'n spelletje voor de hele familie, niet de ski-fanaten.

@Steph: helaas, je krijgt 'm er toch "gratis" bij :-p
rouke schreef op 05 maart 2008 @ 16:20:

@Dj Momo, het benaderd het "real life" gevoel niet echt, maar daarom is het ook 'n spelletje voor de hele familie, niet de ski-fanaten.

@Steph: helaas, je krijgt 'm er toch "gratis" bij :-p
Damned, gooi ik hem er gelijk uit de raam
Die oplader is hier http://www.bigdennis.com/wii-c-21.html?language=nl goedkoper, ze hebben er bovendien een heleboel andere leuke wii accesoires.

(nee ik heb geen aandelen)
@Steph: Doe maar niet, das' het duurste aspect van wii sports :duckie:

@misschicken: Als ik nu 2 jaar terug Nintendo aandelen had gekocht & begin dit jaar had verkocht had ik goud winst gemaakt ;-)

Houdt je in & ga je maar amuseren met m'n virtuele bad eentje kwek kwek :-p
moet ik me inhouden en gaan spelen met jouw virtuele badeenDje? Het zal aan mij liggen, maar ik begrijp je niet.
m'n eendje daarboven: "duckie".

Ik heb idd. weer n's verkeerd m'n verhaal opgebouwd, de laatste zin was gericht aan Steph... :'-(
Hey top een Wii topic!!

Sinds vorige week ook een wii in ons bezit.

We hebben al enorm gelachen met het spelen van diverse spelletjes.

Vanavond wil ik SSX blur uitproberen, ssx speelde ik voorheen ook op de xbox dus ben benieuwd.

Ow en die wii fit, die ga ik vrees ik ook kopen :)
Hé Yolanda,

het Wii topic is d'r al; 'n tijdje hoor..

Welke SSX op de x-doos heb je?

Ik heb SSX op de GC, maar SSX op de wii is minder gecompliceerd naar mijn weten dan de vorige generatie..

Wii fit wordt wel +- ¤ 80~90,-- hoor
zo duur, dan maar geld vragen voor mijn verjaardag.
Leuke Mii heeft Yolanda.
@It's me: Yep, zo duur.. Incl. balance board he.. ;-)

@Steph: Ohja, nu je het zegt. Das' idd. 'n mii-achtige afbeelding..

Hoest met beide dames? Goed óf kan het beter? :worship:

FF wat officiële info van Nintendo's Amerikaanse pagina: http://www.nintendo.com/g...LQPyud4Kyy393oep#features
rouke schreef op 11 maart 2008 @ 22:43:

het Wii topic is d'r al; 'n tijdje hoor..

Welke SSX op de x-doos heb je?

Ik heb SSX op de GC, maar SSX op de wii is minder gecompliceerd naar mijn weten dan de vorige generatie..

Wii fit wordt wel +- ¤ 80~90,-- hoor

Ik zag dat het Wii topic al een paar maandjes oud was, maar ik kom nu pas weer aan een beetje forummen toe (baby, operatie, nieuwe baan).

Dus als jullie het gezellig vinden kom ik hier lekker meeschrijven over de Wii.

Wij hebben hier SSX tricky voor de xbox en Amped.

Vond ze beide erg leuk om te spelen tot ik zo'n dood gevoel in mijn duimen kreeg, dus ben ik toen maar gestopt.

Dank je Steph, op miieditor.com kun je online je mii maken.

En als je bluetooth op je pc hebt kun je via de wiimote je mii op je computer krijgen. Alleen mijn mii avatar hier wordt door viva gestreched in de breedte.

Denk dat de wiifit een leuk moederdag kado is :) al zal ik zelf dan ook wel bijleggen daarvoor

Wie heeft er hier kleine kids die ook op de Wii spelen.

Vraag mij af dat op spellen waar 3+ op staat ze het ook daadwerkelijk snappen met 3 jaar hoe het een en ander werkt.
Het gaat goed met Steph hoor Rouke. Alleen het weer mag beter.

Y0landa, ik zal mijn Wii maar niet op internet zetten. Die lijkt te veel op mezelf.
Haha Steph nu ben ik wel benieuwd naar jouw Mii karakter hoor!

Viva heeft mijn Mii helaas wat realistischer gemaakt :)
Y0landa schreef op 12 maart 2008 @ 14:26:

Haha Steph nu ben ik wel benieuwd naar jouw Mii karakter hoor!

Viva heeft mijn Mii helaas wat realistischer gemaakt :)

Heb jij de Play toevallig? Dit ivm dat ik sinds een week weet dat de Mii die daar staat (jijzelf dus) als je erop drukt vanalles doet...:

-linkerhand, duim omhoog

-rechterhand, zwaaien

-buik kietelen

-gezicht, soort niezen

rechtervoet, evenwicht verliezen

-linkervoet, pose

Mijn Mii maak ik niet bekent hoor. X-D
Y0landa schreef op 12 maart 2008 @ 09:05:

[...]

Dank je Steph, op miieditor.com kun je online je mii maken.

En als je bluetooth op je pc hebt kun je via de wiimote je mii op je computer krijgen. Alleen mijn mii avatar hier wordt door viva gestreched in de breedte.

cool ga ik ook proberen! (via de wiimote overzetten bedoel ik)
@Steph: mooi dat het goed mey jouw gaat! :worship:

Die Mii's zijn juist bedoeld om je "privacy" te garanderen..

Bovendien kun je er nog een aparte mii maken.. :)

Je hebt ook 'n vraag over wiiplay, maar wat wil je precies weten? Of liet je gewoon weten hoe de game werkt? X-D

& idd. het weer mag weer beter worden. :no:

@Yolanda: De 3+ rating op verpakkingen geeft eerder aan dat de game -qua thema- geschikt is voor zeer jeugdigen.

Ik zou ze er wel onder begleiding/toezicht mee laten spelken, maar het echte "gamen" zou ik nog niet van hun verwachten. :smile:

Bordspelletjes lukken denk ik eerder. (mens erger je niet enzo)

Wii Fit is wel stoer, maar ik vraag me wel af of je dat soort spullen moet laten "rondslingeren" met kleine kids in de buurt.

@Steph: you earned the extra smilies: (f) :gift: :flower: :angel: :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven