Seks
alle pijlers
Zwangere vrouw aantrekkelijk??
donderdag 13 maart 2008 om 09:11
Ik vroeg me eens af.. Laatst op mijn werk met een paar mannen aan het praten over hoogzwangere vrouwen.. En of ze dan wel of niet aantrekkelijk zijn..
Nou hun vonden van niet ze werden er niet bepaald opgewonden van.. Ik zelf vind ook dat je dan op je onvoordeligst uit ziet en vind er ook niks aan.. Of hetzelfde een vrouw die aan het bevallen is pffff sorry maar ziet er vaak niet uit.. Ik kan me indenken dat er mannen zijn die na het zien van zijn vrouw die een baby net uitgeperst heeft voorlopig geen zin in sex meer heeft...
Ben ik de enigste die zo denkt of hoe denken jullie hierover!
Nou hun vonden van niet ze werden er niet bepaald opgewonden van.. Ik zelf vind ook dat je dan op je onvoordeligst uit ziet en vind er ook niks aan.. Of hetzelfde een vrouw die aan het bevallen is pffff sorry maar ziet er vaak niet uit.. Ik kan me indenken dat er mannen zijn die na het zien van zijn vrouw die een baby net uitgeperst heeft voorlopig geen zin in sex meer heeft...
Ben ik de enigste die zo denkt of hoe denken jullie hierover!
donderdag 13 maart 2008 om 10:04
donderdag 13 maart 2008 om 10:06
Er stond ook een keer een reportage in de Esta geloof ik, over mannen die vertelden over het lichaam van hun vrouw of vriendin en er zat een stel bij van wie de vrouw een maand of vier, vijf zwanger was en die man zei: 'Ik vind haar eigenlijk alleen nog maar van achteren mooi, want dan zie je niet dat ze zwanger is.' Ik vond dat zo vreselijk neerbuigend en ik vond die man zo'n nare zak.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
donderdag 13 maart 2008 om 10:08
Ik vind zwangere vrouwen prachtig. Ikzelf was niet bepaald subtiel zwanger, maar kreeg op straat meer aandacht dan ooit. Van donkere mannen, dat wel. Witte mannen staarden vol afgrijzen, zoals ook sommige vrouwen. Het stoort me enorm dat een vrouw altijd neukbaar, sexy en geil moet zijn en anders lelijk wordt gevonden. Grow up zeg. Ik voel me na de geboorte van kind ongeveer even sexy als een wc bril.Ik krijg erg weing slaap en ben constant moe. Moet ik me nu ook nog schuldig voelen dat ik niet sexy ben? Het idee dat je tijdens een bevalling je ook nog zorgen om je uiterlijk moet maken is te belachelijk voor woorden.
donderdag 13 maart 2008 om 10:10
Ik ken ook heel veel mannen (met kinderen) die zwangere vrouwen afschuwelijk vinden om te zien. En heel, heel eerlijk gezegd vind ik het er zelf ook niet echt geweldig uit zien. Maar zoals hier ergens al werd gezegd, het is een beetje een flauwe discussie want geen taak om er sexy uit te zien als je ligt te bevallen.
donderdag 13 maart 2008 om 10:11
Jij draait het nou om en dat vind ik nogal flauw, maar goed. Jouw insteek was volgens mij dat een zwangere vrouw per definitie niet mooi kan zijn en ik geef aan dat ik dat wel vind. Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat alle vrouwen opeens mooi worden als ze zwanger zijn, ook vrouwen die ik daarvoor niet mooi vond.
Een zwangere buik kan iemand prachtig staan, daarbij vind ik die buik op zich altijd wel iets hebben, gewoon om waar het voor staat.
donderdag 13 maart 2008 om 10:14
donderdag 13 maart 2008 om 10:15
Nou kun je er niets aan doen aan wat je zelf aantrekkelijk vindt , dus om iemand een nare zak te vinden omdat hij het zwangere lichaam van zijn vrouw niet mooi of opwindend of wat dan ook vindt , gaat me dan ook weer wat te ver . Zeker als zo iemand blij is met zijn a.s. kruimel enzo .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 13 maart 2008 om 10:17
donderdag 13 maart 2008 om 10:19
Het gaat er ook om hoe hij het zei, ik vind het heel akelig klinken als een man zegt dat hij zijn vrouw alleen nog maar van achteren mooi vindt, ik vind dat echt heel neerbuigend, zo van, 'van de voorkant ben je het aanzien niet meer waard'.
donderdag 13 maart 2008 om 10:21
tja aantrekkelijk zijn tijdens je bevalling?
Ik ben er heilig van overtuigd dat, wanneer ik mijn man een hardgekookt ei door zijn neusgat laat persen,hij er ook niet meer op zijn paasbest uitziet.En dan zal het vast ook wel even duren eer hij zijn neus snuit.
Mijn man was vooral trots op mij en mijn buikje en wist mij er van te overtuigen dat ik mooi was.
En of de buurman mij dan mooi vind,zal mij een worst wezen..
Ik ben er heilig van overtuigd dat, wanneer ik mijn man een hardgekookt ei door zijn neusgat laat persen,hij er ook niet meer op zijn paasbest uitziet.En dan zal het vast ook wel even duren eer hij zijn neus snuit.
Mijn man was vooral trots op mij en mijn buikje en wist mij er van te overtuigen dat ik mooi was.
En of de buurman mij dan mooi vind,zal mij een worst wezen..
donderdag 13 maart 2008 om 10:25
Het zijn vaak wel sowieso onsympathieke mannen die zoiets vinden, is mijn ervaring. Mannen die een vrouw eerder als accecoire zien dan als mens en die van een vrouw verwachten dat zij eeuwig sexy , geil en beschibaar is. Die gaan janken dat ze geen aandacht krijgen als kleine er eenmaal is. Die op hun veertigste belangstellend naar tieners gaan kijken en daar ook een verhouding mee beginnen. We kennen ze allemaal, die gezellige types. Waarom roeien we ze niet uit?
donderdag 13 maart 2008 om 10:37
Je vindt er zelf geen zak aan , aan zwangere vrouwen maar als je vriend jou mooi blijft vinden is het " goed " ? Dan moet jij je toch zeker voor kunnen stellen als je vriend zegt dat hij wel van je houdt , nog graag met je vrijt , maar van je figuur zelf niet tegen de muur opspringt van geiligheid ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.