Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??



Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Die Smiths chips is gewoon echt uit d ehandel geloof ik... :(
Misschien al genoemd: vlaggestick-ijsjes!
Alle reacties Link kopieren
-
Fausto schreef op 13 maart 2008 @ 10:33:

Volgens mij heette dat ijsje Sky, zegt iemand dat iets?




Jaaaaaa mij :cheer2:



Erg lekker was dat inderdaad, maar was er ook niet lang volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Oh god ja, punica! Waren ook altijd van die leuke reclames (althans voor een kind).

Mandarijntjesyoghurt ken ik niet, maar moet nu wel ineens denken aan van die heerlijke sinaassappelvla, die er vaak rond koninginnedag was. Waarom verkopen ze die niet altijd?! (heb m trouwens laatste jaar ook niet gezien dacht ik)
Alle reacties Link kopieren
annah schreef op 13 maart 2008 @ 12:46:

Oh, nu verlang ik ineens naar Japanse pinda's. Kent iemand die nog? Ze waren er in verschillende smaken, pinda's met zo'n glad, knapperig laagje eromheen. Daar was ik verslingerd aan. Volgens mij al zeker 10 jaar niet meer te koop. Zo jammer...
Hmm, volgens mij hebben ze die nog gewoon hoor! Bij ah in elk geval, bij de noten
mylenevalerie schreef op 13 maart 2008 @ 09:46:

[...]





Als je kijkt bij het topic Emile bij entertainment, Fleur heeft een avatar van Tjolk met die 3 beestjes.
Hey bedankt MV, kon je nou niet een iets intelligenter topic bij Aktueel noemen ofzo ;-)
Alle reacties Link kopieren
Tangerine; je hebt nu wel mexican salsa van lays, maar of dat hetzelfde is...???
Alle reacties Link kopieren
Tia Dalma schreef op 13 maart 2008 @ 12:03:

En dat dippoeder, mierzuur, wat je met een lolly uit het zakje moest lurken :-)




Ik vond die met de dropveter juist zo lekkerrrrr!



Je bedoelt toch die geel/oranje koker waar de lollie of drop er uit stak???



Hoe heet het ook alweer??
Alle reacties Link kopieren
Dropveter ja!!

Double Dip?
Tia Dalma schreef op 13 maart 2008 @ 12:51:

Dropveter ja!!

Double Dip?
Jamin!
Alle reacties Link kopieren
Vroeger haalde ik in de Palace (Scheveningen) bij de Toko een mega grote zak tortilla nacho cheese chips. Dat was nog voor dat de rest van de merken er mee kwamen en het zo populair werd. Die waren zo ongeloveloos lekker! Daar kan Smith of Dorito's echt niet aan tippen!
Alle reacties Link kopieren




Dat bestaat dus nog? De naam komt niet bekend voor, dat komt ook denk ik omdat de verpakking zo herkenbaar was dat ik eigenlijk nooit op de naam heb gelet.



Zal het eens halen voor mijn kleuter, die is gek op zuur snoep en dan kijken of ik het ook nog zo lekker vind! haha
iMac schreef op 13 maart 2008 @ 12:50:

[...]





Ik vond die met de dropveter juist zo lekkerrrrr!



Je bedoelt toch die geel/oranje koker waar de lollie of drop er uit stak???



Hoe heet het ook alweer??




Bedoel je twee van die zakjes met poeder en dan zo'n stokje van dat snoepkettingachtige spul? Dat hebben ze bij de Jamin gewoon nog/weer.

Ook duimdrop etc..
Alle reacties Link kopieren
Zag een paar dingen voorbijkomen: ;-)

Punica zag ik laatst nog bij de C1000

Tomatenketchup chips (of zo) verkopen ze bij de Dirk van den broek.

Mosterdsmeerkaas heb ik laatst nog gekocht bij de C1000
3-musketiers, uit de beginjaren 70....hééérlijk.....soort caramelrepen met chocola

Bacardi Spice, ook zo heerlijk...wordt niet meer gemaakt. Maar gelukkig heb ik nog een fles thuis ;-)



Beetje mosterd, maar ook hier in de supermarkt zijn tikkels volop te verkrijgen...
Alle reacties Link kopieren
Xander68 schreef op 13 maart 2008 @ 12:58:

3-musketiers, uit de beginjaren 70....hééérlijk.....soort caramelrepen met chocola

Jaaaa, die waren lekkuuuurrr!! ;-)
tangerine schreef op 13 maart 2008 @ 12:20:

Die mexicano chips van Smiths. Dat is al meer dan 10 jaar terug denk ik....




O jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die waren zooooooooooooo lekker. Echt belachelijk dat ze die er uit hebben gehaald...



Offe Smaks/Smeks...(ben even kwijt hoe het nou ook alweer heette...). Van die ovalen zoutjes in een klein oranje zakje! Die deelden we altijd uit op school met een verjaardag! Mjammie!
Girl, helaas... neeejjjj... :-(

Die mexicano chips waren best wel pittig, de zak was oranje en de kruiden waren ook een beetje oranje ;-) Maar er zat geen tomaat in en zo.

Ik eet nauwelijks chips meer, maar zo'n zak zou ik nog wel verorberen.



Punica, dat was pas echt smerig.
Alle reacties Link kopieren
Punica verkopen ze o.a. bij de Vomar. Vind het niet meer zo lekker als vroeger helaas, of mijn smaak veranderd is of ze het veranderd hebben weet ik niet..
Alle reacties Link kopieren
Weet niet meer hoe het heet, maar het is een soort (citrus) winterdrank van Karvan Cevitam. Je kon het koud drinken, maar warm was ie veel lekkerder! Ze hadden hem trouwens ook in kaneelsmaak ofzo.



En inderdaad Winner Taco's, die waren zoooo heerlijk :worship:

Drakeeltjes verkopen ze volgens mij ook nergens meer.



Tikkels kun je volgens mij nog bij de Plus kopen (weet niet meer wie het vroeg).
Alle reacties Link kopieren
boschbolletje schreef op 13 maart 2008 @ 10:42:

Ja en kitkat chunky met pindakaas......

Nergens te vinden....
Kitkatchunky met pindakaas hebben ze bij ons bij het kruidvat regelmatig in grootverpakking...zo´n pak met 10 stuks erin. Superlekker!!!
Alle reacties Link kopieren
fleurtje schreef op 13 maart 2008 @ 12:48:

[...]





Hey bedankt MV, kon je nou niet een iets intelligenter topic bij Aktueel noemen ofzo ;-)
*proest* :rofl: Ik zal er voortaan aan denken als ze weer om tjolk vragen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Balen Tang :-(



Kent iemand nog van dat ontbijtspul in de vorm van een beertje? Een soort koekjes leken het. Was er in drie smaken: vanille, choco en honing. En dan gewoon als koekjes naar binnen werken (al was het in de melk ook lekker). Iemand toevallig nog ergens gezien (is wel láng geleden) of hoe het heet?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven