Mode & Beauty
alle pijlers
laatste beauty aanschaf
donderdag 13 maart 2008 om 21:18
donderdag 13 maart 2008 om 22:09
Hier ook foundation van Clinique! Na een uur lang alle foundations uit de Douglas uitgeprobeerd te hebben, het was de enige die je niet zag
Tjeeeeeeeeez wat zag ik er geplamuurd uit zeg, met al die andere merken. En geloof me ik heb volgens mij echt de hele Douglas op gehad... incl dure merken (Chanel, Dior).
Tjeeeeeeeeez wat zag ik er geplamuurd uit zeg, met al die andere merken. En geloof me ik heb volgens mij echt de hele Douglas op gehad... incl dure merken (Chanel, Dior).
vrijdag 14 maart 2008 om 13:16
oh als alles goed gaat ga ik vh weekend een Chanel zonnebril aanschaffen.. (dat wordt 3 weken droog brood hahaha..)
Is niet echt een beauty aanschaf, alhoewel als ie goed staat je er als het goed is wel iets mooier van word....
ik kan maar geen icoontjes maken, alleen als ik zelf een topic start anders niet.. hoe kan dat nou..?
Is niet echt een beauty aanschaf, alhoewel als ie goed staat je er als het goed is wel iets mooier van word....
ik kan maar geen icoontjes maken, alleen als ik zelf een topic start anders niet.. hoe kan dat nou..?
vrijdag 14 maart 2008 om 13:27
clinique oogcreme + pore minelizer
ik vind inderdaad dat je bij de foundations van de duurdere merken zo geplamuurd eruit ziet... heb ook clinique foundations geprobeerd....
sowieso niet in mijn kleur ( heb lichte huid) dus moest ik nog een of andere witte poeder er bij gebruiken.
was niet overtuigd.
zit ook te denken om het heurtje happy te kopen.....erg lekker!!
ik vind inderdaad dat je bij de foundations van de duurdere merken zo geplamuurd eruit ziet... heb ook clinique foundations geprobeerd....
sowieso niet in mijn kleur ( heb lichte huid) dus moest ik nog een of andere witte poeder er bij gebruiken.
was niet overtuigd.
zit ook te denken om het heurtje happy te kopen.....erg lekker!!
vrijdag 14 maart 2008 om 18:31
Ik heb vandaag geshopt:
Clinique redness solution protecktion.
Clinique perfeckcly real faundation(aanrader heb kleur 01 en het is super natuurlijk)
Bodyshop amilika leavin conditioner en bodylotion cacoabutter
De olijven shampoo en condition van TBS zijn ook heerlijk.
ow en heb nog garnier sensitive cleansing milk gekocht om de foundation eraf te kunnen halen, want met de dermolin facewash lukt dat niet.
Groetjes Girlxxx.
Clinique redness solution protecktion.
Clinique perfeckcly real faundation(aanrader heb kleur 01 en het is super natuurlijk)
Bodyshop amilika leavin conditioner en bodylotion cacoabutter
De olijven shampoo en condition van TBS zijn ook heerlijk.
ow en heb nog garnier sensitive cleansing milk gekocht om de foundation eraf te kunnen halen, want met de dermolin facewash lukt dat niet.
Groetjes Girlxxx.
zaterdag 15 maart 2008 om 19:20
Ik heb mezelf afgelopen donderdag verwend met de volgende "natuurlijke" aankopen:
- Dr.Hauschka Minipakket Gezichtsverzorging voor onzuivere/vette huid
- Kneipp Aroma Douche FIT EN ACTIEF (Rozemarijn)
- Kneipp Verzorgende Douche HYDRO BALANS (Aloe Vera)
- Kneipp Figuur Controle (kauwtabletten, citrusvezels met multivitaminen om het hongergevoel te verminderen en te helpen bij het afslanken )
- The Body Shop SPA WISDOM Plunge & Purify Bath Soak
- The Body Shop Aloe Soothing Body Lotion
- The Body Shop setje mini nagelvijltjes
- Weleda Rozemarijn Activeringsbad
Ik ben wat je noemt een "cosmeticaverslaafde", ik wil altijd alles uitproberen... De laatste tijd koop ik regelmatig "natuurlijke" produkten, van de merken Dr.Hauschka, Kneipp en Weleda. Daar zitten geen schadelijke stoffen in.
Hoewel The Body Shop werkt met natuurlijke grondstoffen op basis van fair trade en geen dierproeven uitvoert, gebruikt het concern (de moedermaatschappij is sinds 2006 L' Oreal) nog steeds schadelijke stoffen in haar produkten (ze zijn wel van plan om dit uit hun produkten te halen), maar goed het is best lastig om alleen cosmeticaprodukten zonder schadelijke stoffen te kopen (en te gebruiken).
Voor de reiniging en verzorging van mijn gezicht gebruik ik overigens meestal de produkten van Clinique, die ik erg prettig in het gebruik vind.
Groetjes, Nephtys
- Dr.Hauschka Minipakket Gezichtsverzorging voor onzuivere/vette huid
- Kneipp Aroma Douche FIT EN ACTIEF (Rozemarijn)
- Kneipp Verzorgende Douche HYDRO BALANS (Aloe Vera)
- Kneipp Figuur Controle (kauwtabletten, citrusvezels met multivitaminen om het hongergevoel te verminderen en te helpen bij het afslanken )
- The Body Shop SPA WISDOM Plunge & Purify Bath Soak
- The Body Shop Aloe Soothing Body Lotion
- The Body Shop setje mini nagelvijltjes
- Weleda Rozemarijn Activeringsbad
Ik ben wat je noemt een "cosmeticaverslaafde", ik wil altijd alles uitproberen... De laatste tijd koop ik regelmatig "natuurlijke" produkten, van de merken Dr.Hauschka, Kneipp en Weleda. Daar zitten geen schadelijke stoffen in.
Hoewel The Body Shop werkt met natuurlijke grondstoffen op basis van fair trade en geen dierproeven uitvoert, gebruikt het concern (de moedermaatschappij is sinds 2006 L' Oreal) nog steeds schadelijke stoffen in haar produkten (ze zijn wel van plan om dit uit hun produkten te halen), maar goed het is best lastig om alleen cosmeticaprodukten zonder schadelijke stoffen te kopen (en te gebruiken).
Voor de reiniging en verzorging van mijn gezicht gebruik ik overigens meestal de produkten van Clinique, die ik erg prettig in het gebruik vind.
Groetjes, Nephtys
zondag 16 maart 2008 om 07:17
Ik ben gisteren los gegaan in de Douglas en heb van Clinique het volgende gekocht
- All about eyes rich
- All about lips (heerlijk spul!!)
- Superdefence tripple action dry combination crème
- Total Turnaround Visible Skin Renewer
- Turnaround Concentrate Visible Skin Renewer
- Continuous Rescue Antioxidant Moisturizer
Ben volledig blut nu Maar wel verry happy
- All about eyes rich
- All about lips (heerlijk spul!!)
- Superdefence tripple action dry combination crème
- Total Turnaround Visible Skin Renewer
- Turnaround Concentrate Visible Skin Renewer