November 2012!!

27-02-2012 20:36 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yes, test gedaan en een super mooie dubbele streep. Gelukkig, echt heel blij mee



Voel me al vanaf dag 1 super moe, dus die streep kwam als een fijne bevestiging. Spannend, zeker na miskraam, ik hoop dat ik een beetje nuchter kan blijven haha.



Volgens mijn eigen berekening zou ik 3 november zijn uitgerekend.





Wie o wie is er nog meer in november uitgerekend?!?
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames....

Vandaag een positieve test. Oh jee!

Na 21 maanden proberen, hormonen spuiten enzovoorts is het eindelijk zo ver.

We kunnen het niet geloven.

Maar ik wil ook graag meeschrijven.

Ik vind het dood eng. Heb vandaag al wat roze en bruinverlies gehad maar de test was vanavond binnen no time enorm positief.

Morgen ziekenhuis bellen voor een echo rond week 6/7. Is gebruikelijk als je in het ziekenhuis loopt hoor ik.



Kwalen? Moe, koud, enorm veel plassen. Verder niks.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal! Hier is 't ook raak, ik ben zó blij!



Tot nu toe nog geen echte klachten, wel vaak honger en grotere borsten. Kan het nog niet helemaal geloven. Het is onze eerste en ik heb me voorgenomen om me niet druk te gaan maken. Toch had ik vanavond even een eng onrustig gevoel bij het idee dat er straks een kind in mijn buik groeit. Vroeg me ineens af of ik dat wel aankon. Nu is dat gevoel weer weg en voel ik me prima. Herkenbaar?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal!!! Te gek, te gek!



Hier zojuist met de early predictor een positieve test in handen... Is dus nog wel heeeel pril en ben me er van bewust dat er nog van alles kan gebeuren, maar toch die twee streepjes!! Hihihi



Mag ik hier mijn vreugde komen delen? Volgens mij app is mijn uitgerekende datum 26 november...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!



Volgens mijn app zal het 20 november worden....
*breekt in voor boschbolleke*



Gefeliciteerd!



Ook voor alle andere zwangeren een dikke felicitatie!



Hier een November 2010 mama, het is zó leuk!



*breekt weer uit want niet zwanger*
Alle reacties Link kopieren
@Panda; Thnx!! Jij ook gefeliciteerd! Dan zitten we niet ver van elkaar vandaan ook, wat leuk!



@Noodles: you the best!! *stuitertlekkermetmemee* <3
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb af en toe een bolle buik (vooral 's ochtends en 's avonds). Ga ervan uit dat het mijn darmen zijn die wat opspelen. Al wil mijn vriend blijven geloven dat het het kindje is, maar das gewoon een excuus om zijn hoofd tegen mijn buik te leggen



Ik heb het al vrij vroeg aan een aantal mensen verteld. Mijn moeder meteen na het zien van de test gebeld, broers, zussen en schoonouders een paar dagen later. Ook op mijn werk heb ik het snel verteld. Ik werk op een ziekenhuisafdeling waar iedereen erg betrokken is bij elkaar. Ik vond het een fijn idee om vragen aan mijn collega's te stellen, ook omdat er een boel zwangeren bij ons rondlopen. Wat betreft mijn baas, we zijn bezig met reorganiseren en ik zou mogelijk een dag extra gaan werken (wat ik nu niet meer wil) dus zij moest dit zo snel mogelijk weten.



@ miepie Ik had na mijn positieve test de HA gebeld en die zei dat ik meteen de VK kon bellen (voelde heel onwerkelijk nog). Ik moet nu 19 maart voor een intake (ben dan ruim 7 weken) en op 2 april de echo (bij 9 weken). Vrij vroeg maar dat komt omdat mijn cycli vrij lang waren en mijn eerste dag- laatste menstruatie op 19 januari was (VK berekende dus dat ik een week verder ben). Ovulatie testen lieten echter op 9 en 10 februari een LH piek zien dus volgens mijn berekeningen ben ik nu tegen de 7 weken aan.



Verder ben ik dinsdag voor het eerst enorm misselijk geweest in de ochtend (tot spugen aan toe) maar leg nu 's avonds wat te eten naast bed en eet dat dan voor ik 's ochtends opsta. Gaat tot nu toe goed Verder constant honger maar kan tegelijk niet veel eten. Verder nog geen stuiterende emoties
Alle reacties Link kopieren
Kimmake, ja ik wil hem wel maken, en dan kunnen we hem samen steeds bijwerken. (of als er nog meer zijn die willen helpen, graag)



Is wel fijn denk, want ik raak ook het overzicht al kwijt haha.



Panda, Gefeliciteerd. Wat ontzettend fijn voor jullie. Jij schreef ook mee met zwanger worden langer dan 6 maanden toch?

Ik las daar weleens mee.



Mijntje, Hoelang was je cyclus ongeveer? Bij mij was 37 a 38 dagen, ook best lang dus.



Boschbolleke en Klavertje, Gefeliciteerd!!!



Lastig van die moeheid he. Vanavond weer vroeg naar bed. Wel ongezellig om rond 8 al in bed te kruipen.

Maarja, we weten waar we het voor doen
Alle reacties Link kopieren
@Miepie Mijn cyclus was vanaf juni gaan uitlopen (in maart 2011 met pil gestopt maar niet niet aan het proberen). Eerst 2 dagen langer tot uiteindelijk 5 weken langer (einde van het jaar). Omdat het elke keer langer werd ben ik naar de huisarts gegaan en die suggereerde direct dat ik PCOS zou hebben. Ik al in de stress. Doorgestuurd naar gyn voor een echo en bloedonderzoek. Echo was prima, bleek een eitje op knappen te staan en jawel, precies 2 weken later was ik ongesteld. Het gekke was, dit was de eerste keer dat ik enorm veel last van mn menstruatie had. Ik was toen overigens 'maar' 2 weken over tijd. Wel geprobeerd (1e keer) maar niet zwanger geworden. De keer erop werd ik wel zwanger en was mijn eisprong volgens mij een week later (als ik van de ovulatietesten uitga). Toen ik naar de gyn moest voor de uitslag van het bloedonderzoek had ik net ervoor een test gedaan en die was positief Wist dus al wel dat het wel goed zat met die hormoonspiegels van mij.



Heb overigens nog een irritant kwaaltje: mijn neusslijmvliezen zijn sinds ik zwanger ben wat gezwollen waardoor ik ' fluit' 's nachts. Mijn vriend slaapt er doorheen, maar kan er zelf niet door in slaap komen! Probeer wel goed mijn neus te snuiten en zelf vick's vaporub onder mn neus smeren. En breathe right plakkers gekocht die je neus ophouden maar daar kan ik ook niet van slapen omdat het vervelend zit. Herkent iemand dit?
Alle reacties Link kopieren
Dit is leuk om te kijken.



Een uitzending van de rekenkamer:



Wat kost een baby (van zwangerschap tot bevalling)



http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1089854
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeee nog meer zwangeren erbij! Even kort hier, ben beroerd en kan niet stoppen met overgeven... Maar yes, 27 maart eerste echo. Hihi, ik ben 26 november bevallen van mijn tweede dochter, ik zag hier één uitgerekende datum 26 november voorbij komen, stomme telefoon laat even niet terugkijken dus ik weet niet wie. Oh het gaat mis hier, tot later...
Alle reacties Link kopieren
Mijntje, probeer anders eens druppelen met 'n fysiologische zoutoplossing. Dat helpt misschien tegen de zwelling.
Alle reacties Link kopieren
Vraagje: hebben jullie ook wat roze/bruinverlies gehad zo na je test? Maakt me nogal onzeker.
Alle reacties Link kopieren
@panda: (nog) niets gezien, maar lees dat dit wel kan gebeuren... Maar niet fijn nee!

@mijntje: ik heb last van mijn keel! Enorm ook. Ben er heel licht hees van en gewoon opgezette klieren. Maar geen idee of dit zich snachts uit, krijg geen klachten hier iig succes met je neus!

@kimmake: that's me op de 26e! Terwijl ik op de site van de vk uitkom op 25 nov... Ben benieuwd dus, haha!

Hoop wel dat je gauw van dat spugen af bent joh! Succes ermee meis!
Alle reacties Link kopieren
Zoooo, geen oog dicht gedaan vannacht! Geloof dat ik nog erg aan het idee moet wennen... Herkent iemand dat?!
Alle reacties Link kopieren
Boschbolleke: dat heb ik ook....is denk ik inderdaad nog even wennen.
Alle reacties Link kopieren
@panda; fijn te horen dat het niet aan mij ligt, haha!

Heb je nog bloedverlies gehad...? Hoop van niet voor je!
Alle reacties Link kopieren
allemaal gefeliciteerd !!

Ik ben ook nog steeds moe, heb een brok in mijn keel, eet de hele dag en sinds een paar dagen een vieze smaak op mijn tong, bleh! Verder wat onzeker of alles goed zal gaan... spannende tijd voor iedereen !! Fijn het hier te kunnen delen !!
Alle reacties Link kopieren
wij hebben trouwens 12 april een afspraak met de VK. Een intake. Nog geen echo (ben dan 8-9 weken). De echo wordt daarna pas ingepland. en ook hier moeite met avondeten...
Alle reacties Link kopieren
Panda, ik had ook de eerste twee zwangerschappen die afscheiding, en tot mijn grote schrik vanochtend weer. Spannend hè, wil niet veel zeggen maar toch eng. Bij de andere twee keer was er niets gebeurd. Ik hoef nog maar tien dagen te wachten op een echo, de 27e afspraak bij de gynaecoloog, dus zolang het dit kleine beetje bljift durf ik nog wel te wachten.

Eten gaat hier ook erg moeizaam, brood en yoghurt gaan, maar ik moet niet denken aan warm eten.
Alle reacties Link kopieren
Mijntje, lastig van je neus. Hopelijk gaat dat snel beter, of vind j er een oplossing voor.



Panda, Ik had op mijn NOD een klein beetje bloedverlies(bruin)

Misschien dat het innestelingsbloed was, maar zou een beetje aan de late kant zijn toch?

Hoe gaat het nu?



Kimmake, Goh wat vervelend dat je niet lekker kan eten! Had je dat bij je andere zwangerschappen ook?



Tiepetje, Jammer dat je dan nog geen echo krijgt he. Vind het best lang duren als je helemaal tot een week of 10 a11 moet wachten.



Gisteravod had ik een nieuw topic willen maken met tabel, maar had echt geen puf meer. Ging om 8 uur alweer richting bed. Vervelend zeg die vermoeidheid. Gelukkig nog niet misselijk, maar heb wel steeds eerder honger en last van me darmen.
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic met tabel:



nieuw topic
Alle reacties Link kopieren
Hè allemaal, wat goed een tabel!



Sommige vanjulliw zijn al behoorlijk misselijk etc, vervelend.



Op naar t andere topic!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven