MIjn vriendin is verlieft op een ander wat nu?

17-03-2012 12:34 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu bijna 1 jaar samen met mijn vriendin, deze week vertelde ze me dat ze verliefd is op iemand anders. deze jongen heeft ze het nog niet verteld. we hebben een goed gesprek gehad en nu wilt ze even een week geen contact om goed na te denken maar ik ben bang dat we dan alleen maar verder uit elkaar groeien en ze nog meer verliefd wordt op die andere jongen. ze zegt zelf ook dat ze het helemaal niet wilt maar de vonkt sprong gewoon over. wat kan ik aan dit probleem doen.



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Pff ze wil dus haar gang met hem gaan. Mocht het uiteindelijk toch niet naar haar wensen zijn, dan wacht jij uiteindelijk met open armen op haar?



Hou de eer aan jezelf, want dit kan echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Sorry Pietertje, dit is het begin van het einde. Het spijt me je niet beter te kunnen berichten.



Als ik jou was zou ik deze week eens goed de bloemetjes buitenzetten. Je bent nog zo jong, er komt wel weer een nwe vrouw voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Als dit al gebeurd na een jaar relatie voorspel ik niet veel goeds. Kappen ermee!
Alle reacties Link kopieren
Ze wilt even kijken of het misschien wat met dr rijleraar kan worden, en zo niet dan komt ze weer terug bij jou??

Krijg zomaar de indruk dat jullie dan toch niet helemaal bij elkaar horen, want dan doet ze zoiets niet.

Ik zou dr ook echt niet op wachten als ik jou was. Je wilt toch geen 2e keuze zijn?
Alle reacties Link kopieren
pietermannetje,....of pietervrouwtje???!
quote:pietertje91 schreef op 17 maart 2012 @ 13:05:

Ze heeft er niet specifiek voor gekozen het is haar rijleraar hij is 24 en sinds de eerste keer vond ze hem al leuk, ze dacht eerst dat het een opvlieger was en het wel zou over gaan, helaas niet dus. en nu zitten we in deze situatie





Dat hebben vrouwen in de overgang. Wat TO bedoelt is



een bevlieging



Alle reacties Link kopieren
het is zelf een vrouw
Alle reacties Link kopieren
quote:carenza schreef op 17 maart 2012 @ 22:18:

[...]





Dat hebben vrouwen in de overgang. Wat TO bedoelt is



een bevlieging



Alle reacties Link kopieren
30 jaar geleden werd mijn vrouw (toen vriendin) hevig verliefd op een wederzijdse vriend. Ze was er eerlijk over, is uiteindelijk één nacht bij hem wezen slapen. Als ik jullie adviezen toen had opgevolgd had ik wel als een echte man de eer aan mijzelf gehouden, maar was ik een fantastisch huwelijk misgelopen.



Ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb. Dan maar geen echte man.
Alle reacties Link kopieren
Hai Hans, fijn voor je!



Nou Dietertje je hoort het, laat haar een nacht met haar rijinstructeur slapen en dan kun je rekenen op een lang en gelukkig huwelijk!
quote:paloma schreef op 17 maart 2012 @ 13:18:

Die "andere man" is haar rijleraar? Tja, hoe kan ik hier nu een reactie op geven zonder "deze mannen" over één kam te scheren. Laat ik het zo zeggen. Het is een beetje zoals hoogseizoen in een willekeurige mediterraanse badplaats. De ene buslading meisjes komt aan, de jongens zwerven daar omheen, er wordt wat geviezelevozeld, na twee weken stapt die buslading weer in, de bus rijdt weg, en de volgende buslading komt eraan. Dat is met rijleraren (van 24 jaar) ook zoiets.



Off-topic:

Haha die verdomde rij-instructeurs ook!

Ik dacht het ook tot ik die van mij tegen het lijf liep, wel de vrouwelijke variant maar na 6,5jr nog altijd samen!



On-topic:

Tja lastig.. Je hebt het gevoel van een ander niet in de hand. Ik weet niet wat persoon je bent maar ik denk dat je 2 keuzes hebt,of zelf de knoop doorhakken of blijven wachten!
Alle reacties Link kopieren
quote:kettle schreef op 17 maart 2012 @ 12:45:

Hallo Pietertje91.



Ik heb geen advies maar wil je er graag even op wijzen dat je caps lock defect is.



Met vriendelijke groet,



KettlePfff....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven