Is de strakheid van het kutje van belang?

15-03-2008 09:58 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van "Does size matter?" dacht ik eraan om eenzelfde topic te openen, maar dan over de wijdte/strakheid van het kutje van een vrouw.

Niet alleen de grootte van het gereedschap van de man is van belang, maar ook of een kutje lekker strak en nauw is is van belang, maar velen vergeten dat.

Vinden de anderen dat ook? Is een te wijde kut een reden om een prille relatie stop te zetten? Of niet?

Helaas voor de vrouwen doen bekkenbodemspieroefeningen er niet zoveel toe. Dat is slechts een doekje voor het bloeden. Helaas is het zo dat er wel degelijk verschil zit in de kutjes.
nee ze gebruiken plassertje...

en Zamirah krijgt de wisselbeker.... die opmerking was natuurlijk een kwestie van tijd...

de dames laten zich wel erg kennen hoor... valt me erg tegen
Waarom laten wij ons kennen, Namafoob?

Ik zeg toch dat het gaat om de combinatie? En misschien is het toch gewoon zo, dat het een issue wordt, wanneer je zelf niet veel te bieden hebt als man?

Bedankt trouwens voor de aanbieding, maar ik heb hem niet nodig.
ik denk trouwens dat het ook per keer verschilt. Ik ben nl. de ene keer ruimer of natter dan de andere keer. Waarom weet ik ook niet. Mijn vriend heeft me wel eens te strak gevonden (vond hij ook niet lekker, want dat schuurde), maar ook wel eens te nat, waardoor hij (en ik) minder voelde(n).

Dus het verschilt gek genoeg wel eens.
Wat zijn veel vrouwen hier hypocriet. Ik krijg nu al over me heen dat ik een klein pikkie zou hebben omdat ik dit topic heb geopend??

Hebben jullie de vrouw die het topic "Does size matter" heeft geopend verweten dat ze waarschijnlijk een uitgerokken doos heeft? Ik dacht het niet...

En waarom zou ik een onbehouwen holbewoner zijn? Blijkbaar mag een vrouw wel schrijven dat ze een relatie heeft laten doodbloeden omdat haar vriend een te klein pikkie had of dat ze niks voelde tijdens de sex en dat zijn pikkie te vergelijken was met een vinger?? Maar o wee als een man schrijft dat een strakke vagina (of kutje) belangrijk is, dan is ie plots een holbewoner.

Dubbele moraal!!
Mijn vriend vindt mij eigenlijk ook te klein, hij kan nooit eens lekker "loos" gaan.
ik ken de mannen en vrouwen op dit topic nauwelijks. Los van de zin, die iets platter is dan 'does size matter', vinnik dat er hier ook erg veel vrouwen zijn die zich wel erg gauw aangevallen voelen hoor. Dames, bekijk het eens gewoon puur feitelijk ipv alles zo persoonlijk te maken.
Zamirah schreef op 15 maart 2008 @ 13:52:

Waarom laten wij ons kennen, Namafoob?

Ik zeg toch dat het gaat om de combinatie? En misschien is het toch gewoon zo, dat het een issue wordt, wanneer je zelf niet veel te bieden hebt als man?

Bedankt trouwens voor de aanbieding, maar ik heb hem niet nodig.

laten we er vanuit gaan dat beiden iets te bieden hebben.... dan is de redenering te wijd net zo valide als te klein...

en het is prachtig om te zien dat het hok over zeik is...

verders zal het mij worst in welke vorm of maat wezen
Haha...over de zeik...stel je toch niet zo aan.
Zamirah schreef op 15 maart 2008 @ 14:14:

Haha...over de zeik...stel je toch niet zo aan.
Inderdaad, dit is het zoveelste strakke dozen topic, en er is nog nooit iemand over de zeik geweest. Of zou het toch door de "soort" TO komen, of de openingspost? O.o
nee niet LOL
Hy The Empress,

Je gaat mij wel wat kort door de bocht. Een man is een jager, mijn vader heeft een vriendin die jonger is dan ik. Maar heus ik gun het hem en zie hem beslist niet als een vieze man. Waarom zou je als man met een relatie met een jonge vrouw nu opeens een vieze man zijn? Heus dit ontgaat mij, leef en laat leven.
Ja heren wat dan?
ik ben ook genaaid,lekker strak weer
goh...hoe weet je nou als vrouw dat je te wijd bent?zouden die mannen dan tegen je zeggen ..wat een echoput?

Mss ben ik wel wijd van onderen maar ik heb daar nog nooit opmerkingen over gehad, of ik ben te strak??? ik hoor alleen maar wat ben je lekker!

Een penis opmeten das niet zo moeilijk..maar een kut is een ander verhaal.

en die bouw?? je bedoelt hoe breder de heupen hoe wijder de kut? vroeger wilden ze vrouwen met brede heupen want die konden makkelijker kinderen baren..zeiden ze vroeger he!! zijn mijn woorden niet. En iemand zei als het maar allemaal netjes naar binnen zit en er strak uitziet, het lijkt mij des te meer vlees..des te strakker..

Maar goed, die van mij wijd of strak is gewoon lekker X-D
momodoe schreef op 15 maart 2008 @ 15:07:

goh...hoe weet je nou als vrouw dat je te wijd bent?zouden die mannen dan tegen je zeggen ..wat een echoput?

Mss ben ik wel wijd van onderen maar ik heb daar nog nooit opmerkingen over gehad, of ik ben te strak??? ik hoor alleen maar wat ben je lekker!

Een penis opmeten das niet zo moeilijk..maar een kut is een ander verhaal.

en die bouw?? je bedoelt hoe breder de heupen hoe wijder de kut? vroeger wilden ze vrouwen met brede heupen want die konden makkelijker kinderen baren..zeiden ze vroeger he!! zijn mijn woorden niet. En iemand zei als het maar allemaal netjes naar binnen zit en er strak uitziet, het lijkt mij des te meer vlees..des te strakker..

Maar goed, die van mij wijd of strak is gewoon lekker X-D
en je bent ook lekker bescheiden, is ook altijd fijn als iemand dat is
volgens mij reageren er genoeg inhoudelijk en helemaal niet over de zeik. Maar dan nog, ook in het mannen topic zullen er wel wat heren op hun pik getrapt zijn geweest door antwoorden. Niet iedereen is hetzelfde tenslotte.

De grap van een hechtinkje erbij na de bevalling heeft een baard vanhier tot tokyo en ik snap dan ook niet dat mensen zo'n opmerking nog serieus nemen. Hij is al eeeuwen oud en ik heb hem mannen onder elkaar al zo vaak horen vertellen. Kom op neem niet alles zo zwaar op zeg. Ineeens is dan een schoonvader fout omdat hij een grap verteld die hem ook vast al tig keer verteld is. (en die ik heel wat keren heb moeten horen)

En wat de leeftijd er ineens bij doet snap ik ook niet zo eerlijk gezegt. Ik snap niet zo goed wat 50 jarige mannen met 23 jarige vrouwen er ineens toe doen in deze discussie. Als de klik er is prima toch, en past het moeten ze dat beide zelf lekker bepalen met elkaar. Het lijkt me niet ter zake doen wat betreft de grote van een vagina.

Te grote lul met een heel klein poesje zal geen succes worden omdat het dan heel voorzchtig moet en niet helemaal zal gaan. Lekker hard doorstoten zal dan alleen kunnen in een wat ruimer geschapen vrouw. En dat kan ook wel eens prettig zijn. Andersom zal je met een kleindere penis helemaal uit je dak gaan als je een petite poesje treft.

Maar wat mag je blij zijn als je van alle markten thuis kunt zijn en wat gemiddelt bent, dan is het nooit te extreem. Nooit te klein en nooit te groot en vaak precies goed.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Wat loopt iedereen hier nou weer te zeiken over de woorden die zijn gekozen voor de topictitel? Zo heet het toch? Doen wij vrouwen niet exáct hetzelfde en horen we dan mannen klagen?

Kom op zeg, niet aanstellen.

Een kut is een kut. Een pik is een pik.
Ow, dikke mosterd zie ik nu, maar ik wilde het toch even kwijt.
Ik vind de topictitel juist wel weer grappig....
Ja ik dus ook, Zamirah ;-)
Zamirah schreef op 15 maart 2008 @ 14:00:

Mijn vriend vindt mij eigenlijk ook te klein, hij kan nooit eens lekker "loos" gaan.
Mjah, ik kan me dat levendig voorstellen. Size matters, of zal ik zeggen: een beetje speelruimte is wel prettig :)
De TO van het topic over de grootte van het mannelijk geslacht gebruikt de term ""penis"

Heel wat vriendelijker dan het kleinerende "kutje".

Maar wellicht is TO van dit topic niet op de hoogte van het bestaan van de neutrale term voor het vrouwelijk geslacht "vagina", dus bij deze.....

:-]
Ik vind kutje niet denigrerend, hoor. Waarom nu ineens van die klinische benamingen?
Hm, ik vind kutje juist geil klinken en vagina meer bejaardentaal. Zo zie je maar weer; smaken verschillen :)
Bestaat er trouwens een betrouwbare meetmethode voor de strakheid en diepte van de vagina? En zou je het dan ook op 2 momenten moeten meten: neutrale toestand en in staat van opwinding?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven