Single-zijn en sex willen, m/v-verschillen

15-03-2008 21:21 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
"Als man kun je voor sex maar beter afhankelijk zijn van mannen, want als je afhankelijk bent van vrouwen, kom je tekort', aldus een gay die in de krant geciteerd wordt.

Nu kom ik ook tekort want ik ben single. Hoe dat voelt, weet ik dus. Wat ik me nu afvraag is hoe single-vrouwen hiermee omgaan.

Ik ben gezond en heb behoefte aan sex, ook als ik geen relatie heb. Ik kan alleen geen vrouw vinden die dat buiten een relatie om, ook wilt. Hoe gaan single-vrouwen met dit gevoel dan om?

Mijn ervaring is dat de meeste vrouwen weigeren sex te hebben zonder relatie. Maar hoe kan dat dan?
Nee, dan de heren...

Ik ben een man van 48 jaar, zoek een leuke, slanke, vrouwelijke, intelligente, langharige dame tot 39 jaar, die haar leven op de rit heeft en in bezit is van baan en auto. Liefst geen kinderen, want ik ben reislustig en hoop dat jij dat ook bent!

Ben zelf trotse weekendvader van twee leuke tieners. :-O
Ja dat is waar hoor Henk, er zitten alleen maar kneuzen op die datingsites. Moet je je zeker niet aan wagen, jij kan in het dagelijks leven toch dames genoeg om je goddelijke vingers winden.
Hahah!

Ach, datingsites sucks joh. Hoogstens goed voor een keertje seks ja.

Dus wellicht tóch een optie Henk?

Mmm. ik heb nu wel contact met een enorm geile vent. Lekker zo op zondagochtend! :)
Ik denk dat op de relatiemarkt de 20-80 regel ook geldig is.
Henk1968 schreef op 16 maart 2008 @ 10:54:

Van datingsites moet je ook niet teveel verwachten. Lees eens de zoekprofielen van andere vrouwen. Vaak zien die er zo uit:

'Ik ben een vrouw van 30 en zoek een man tot max. 33 jaar oud. Sportief, moet er goed uitzien, is arts, ondernemer of jurist, charismatische persoonlijkheid, charmant en een tikje stoer, is trouw aan mij, en heeft vooral veel HUMOR....!'

Dan denk ik er dit bij: ' ..., die ondanks deze superman-eigenschappen geen partner in het dagelijks leven kan vinden en meedoet aan dating.'

Ook denk ik dan: geen wonder dat je single bent.

.

Hoezo superman? En hoezo onredelijke eisen.

De vrouw in dit voorbeeld zoekt dus een man van haar eigen leeftijd of iets jonger of ouder. Heel wat realistischer dus dan de mannen die gerust een vrouw durven te vragen van minstens 10 jaar jonger.

Sportief ja. Je wil op zondagmiddag wel een eindje kunnen wandelen/fietsen/whatever met je nieuwe vriendje en geen man die met geen mogelijkheid van de bank te krijgen is. Is dat echt zo onrealistisch? Sportief gaat natuurlijk ook weer samen met het uiterlijk. Want een bierbuik en 25 kg te veel is ook echt niet aantrekkelijk.

Charmant kan iedereen zijn die daar een beetje zijn best voor doet. En een man hoeft echt geen superbaan te hebben maar wel een baan. Als vrouw wil je niet je man gaan onderhouden.

Trouw lijkt mij vanzelfsprekend. Of wil jij soms wel een vrouw die er naast jou nog allerlei andere mannen op nahoud.

En als het een keertje tegenzit kun je er maar beter om lachen dan te gaan zitten somberen dus ja een man die je aan het lachen kan maken is wel favoriet.
Sugarmiss, ik ben bang dat je de kern van wat ik bedoel, mis.

Maar we dwalen af. Laat ik in een ander forum hierover eens een topic openen.
Maelys schreef op 16 maart 2008 @ 12:12:

Mmm. ik heb nu wel contact met een enorm geile vent. Lekker zo op zondagochtend! :)
JALOERS! Dat is pas lekker op zondag, op zo'n lekkere relaxte dag waar niets hoeft en dan aandacht van zo'n lekkere vent. Geniet ervan! (geloof niet dat ik dat laatste had hoeven zeggen haha)
Ik wil niet zeuren (doe ik al) maar is Henk nou man of vrouw, is nog steeds geen duidelijk antwoord op gegeven!
Waarom is het zo belangrijk om te weten wat Henk is qua geslacht? En misschien is Henk wel geen van beiden trouwens.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Henk1968 schreef op 16 maart 2008 @ 13:37:

Sugarmiss, ik ben bang dat je de kern van wat ik bedoel, mis.

.

Nou Henk leg eens uit dan.

Ik denk trouwens dat het verschil tussen mannen en vrouwen is dat als mannen een vrouw erg aantrekkelijk vinden, dat ze dan wel sex met haar willen.

Zelfs als ze weten dat bijvoorbeeld een Katja Schuurman of een Yolanthe iemand anders aantrekkelijker vind dan zijzelf. Dan nog willen ze best sex met haar als zij dat wil.

Vrouwen willen gewoon graag dat ze in de ogen van de man de aantrekkelijkste vrouw op aarde worden gevonden. Ook al weten ze best dat ze niet het uiterlijk van een fotomodel hebben en het dus heel aannemelijk is dat de man in kwestie andere vrouwen aantrekkelijker vind. Dat geld ook in het geval van een ONS.

Ook al willen ze helemaal geen relatie met de man. Het is ook niet de bedoelling dat hij het liever met een ander zou doen.

Dus zolang jij vrouwen niet dat gevoel weet te geven zul je zo ook niet in bed krijgen.

Zodra jij een vrouw het gevoel kan geven dat ze sexy is, begeerd wordt, geliefd is krijg je zelfs vrouwen die helemaal niet van plan zijn om ooit een ONS te hebben het bed in.

Tot die tijd wachten ze gewoon op een man die ze wel dat gevoel geeft.
tonkje schreef op 16 maart 2008 @ 15:15:

Waarom is het zo belangrijk om te weten wat Henk is qua geslacht? En misschien is Henk wel geen van beiden trouwens.
Omdat Henk doet alsof hij man is en in zijn profiel staat dat hij een vrouw is. Dan is het toch geen gekke vraag?
Hij is een man volgens mij.
ben single, maar heb een sv-tje ! ik heb ook mijn behoeftes, en sv is ook single, dusja waarom niet samen genieten tot er zich relatie-materiaal aandient? :D
[quote]Henk1968 schreef op 16 maart 2008 @ 10:54:

'Ik ben een vrouw van 30 en zoek een man tot max. 33 jaar oud. Sportief, moet er goed uitzien, is arts, ondernemer of jurist, charismatische persoonlijkheid, charmant en een tikje stoer, is trouw aan mij, en heeft vooral veel HUMOR....!'

Stuur je die vrouw even door Henk?

Enneh.... geen seks kunnen regelen, je bent verdomme een schande voor mijn soort kerel!!!

Je trekt een kek overhemdje aan, geile schoenen, strak jasje, beetje gel in je haren en neemt je stralende glimlach mee.

Dan loop je de kroeg/supermarkt/sportkantine in, zoekt een leuke dame en gaat er voor zorgen dat zij zich de ALLERLEUKSTE liefste mooiste vrouw voelt in een straal van 25km..

Als het dan nog niet lukt, ja dan vrees ik dat je gewoon lelijk bent en dan weet ik het ook niet!
Ook lelijke kerels scoren vrouwen.
Ja maar hoe die dat doen Zamirah? Ik zou het niet weten...
Vlotte babbel? Slimme opmerkingen? Begaafdheid op een bepaald gebied..?? X-D
Nee dat slaat allemaal op mij.
[quote]Zamirah schreef op 16 maart 2008 @ 12:01:

Nee, dan de heren...

Ik ben een jonge man van 6848 jaar, drie keer schuldloos gescheiden en zoek een leuke, slanke, vrouwelijke, intelligente, langharige dame tot 25 39 jaar, die haar leven op de rit heeft en in bezit is van baan en auto. Liefst geen kinderen, want ik ben reislustig en hoop dat jij dat ook bent!
Henk1968 schreef op 16 maart 2008 @ 12:41:

Ik denk dat op de relatiemarkt de 20-80 regel ook geldig is.
Bedoel je man van 80 zoekt vrouw van 20? :-) X-D
Bronny schreef op 16 maart 2008 @ 22:05:

[...]

Bedoel je man van 80 zoekt vrouw van 20? :-) X-D

Nee, hij bedoelt man-met-zolder zoekt vrouw-met-kelder :)

@Henk:

Bel een klooster en stel je vraag! :)
Govvedomme, is Henk die Henk? Die van die zolder?
Maelys schreef op 15 maart 2008 @ 22:03:

Uh Hans; in de kroeg kun je ook een colaatje bestellen en mag je sigaretten weigeren hoor...
Geweldige reactie. Hoe scherp! Respect! :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven