Ik voel me maagd

18-03-2008 23:24 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb de laatste tijd ontzettend leuk contact met een jongen en het zit er aan te komen dat we elkaar "beter" gaan leren kennen ;-).

Ik ben alleen ontzettend onzeker hierover....Heb één sexuele partner gehad en dat was in de middelbare schoolperiode dus niet echt veel ervaring opgedaan. Ben inmiddels ver in de twintig en sindsdien geen relatie meer gehad. Dus ja voel me eigenlijk weer maagd. En ben natuurlijk bang dat ik tegenval dat soort dingen etc.

Wat moet ik doen....moet ik het gewoon out in the open gooien of go with the flow en we zien het wel. Gatver wat kan een mens zich toch druk maken over dit soort dingen ;-).
Ik heb een beetje hetzelfde!

Als die jongen echt leuk is, dan heeft hij vast wel begrip ervoor. Voor mij zou het helpen om het gewoon te zeggen, want dan is het eruit.

Om zulke dingen kan ik me ook aardig druk maken..

Veel plezier in ieder geval!! :)
Go with the flow. Als je elkaar echt leuk vindt ben je niet meer bezig met indruk maken en wat hij van je vindt maar wil je gewoon bij elkaar zijn. En sex is zoals fietsen; dat verleer je niet. Geniet gewoon.
Hier hoef je echt niet van wakker te liggen, ik denk dat die jongen het juist leuk vindt. Ik zou het hem ook zeker laten weten als het ervan komt, dat je weinig tot geen ervaring hebt. Je moet toch samen een liefdesleven opbouwen. Ook al heb je allebei 100 partners gehad, twee mensen samen is toch weer een nieuwe combinatie. Lekker van genieten en niet bang zijn om af te gaan, echt nergens voor nodig!

xx lisa.
Ik voelde me toen ik na een relatie van 16 jaar voor het eerst weer met een man naar bed ging ook weer 'maagd'. ;-) Alle dingetjes die met mijn ex zo vanzelfsprekend waren, de lekkere plekjes die ik van hem kende, de dingen waarvan hij wist dat ik ze lekker vind, dat alles deed er niet meer toe. Het was daarom nieuw, eng, spannend die eerste keer. Maar ook heel fijn, lekker, leuk spannend! En dat is bij elke nieuwe bedpartner weer zo. Probeer er gewoon van te genieten, doe wat je gevoel je ingeeft en maak je niet druk over de techniek of allerlei ingewikkelde standjes. En ik denk ook niet dat die jongen het als een probleem zal zien dat je nog niet zo ervaren bent, waarschijnlijk juist helemaal niet!
Thanx voor de reacties! Ik denk ook vaak hoor waar maak ik me druk over....maar omdat mijn sexuele ervaring dus in de "tienertijd" was ben ik toch af en toe onzeker.

De meeste mensen zullen dit absoluut niet bij mij verwachten, en je praat er dus ook niet met iedereen over. Ik ga het ook zeker zeggen tegen hem....en hoop dat inderdaad dat ie een beetje goed reageert en verder ik laat het allemaal maar over me heen komen (letterlijk en figuurlijk :-)).
Ik zou het niet meteen zeggen maar afwachten hoe het loopt. Ik sluit me hierbij aan:
LadyChatterley schreef op 19 maart 2008 @ 00:15:

Go with the flow. Als je elkaar echt leuk vindt ben je niet meer bezig met indruk maken en wat hij van je vindt maar wil je gewoon bij elkaar zijn. En sex is zoals fietsen; dat verleer je niet. Geniet gewoon.
Als jullie echt een relatie krijgen kom je vanzelf op het onderwerp ervaring en wie weet heb je hem wel versteld laten staan ;-)
Nu heb ik dat Madonna liedje in mijn hoofd! :)
Haha....nu ik ook! :-). Maar als het ter sprake komt vertel ik het wel maar ga er niet speciaal voor zitten ofzo, dan wordt het ook weer zo'n ding.....en dat is het al genoeg af en toe in mijn hoofd :-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven