Entertainment
alle pijlers
Patty Brard 15 kilo kwijt
woensdag 19 maart 2008 om 18:58
woensdag 19 maart 2008 om 23:33
afgelopen zondag stond Patty te "dansen" bij Carlo en Irene. Ze had een soort medley gemaakt en noemde zich Patforce-one of zoiets.
Naah serieus ik vond het zó tenenkrommend. Ze stond te "dansen" maar het leek wel of ze parkinson had. Niet flauw grappig bedoeld maar echt, rare bewegingen maakte ze en het zag er zó raar uit. Het playbacken ging niet helemaal goed, het dansen niet, ze bleef ook maar achterom kijken naar 1 van haar achtergrond zangeressen/danseressen.
Naaah ik heb echt weggezapt. Dit moet ze niet meer doen. Zegt wie? Zeg ik, ik vond het plaatsvervangend genant en ik denk dat ze enorm wordt uitgelachen. Dat moet je toch niet willen?
Naah serieus ik vond het zó tenenkrommend. Ze stond te "dansen" maar het leek wel of ze parkinson had. Niet flauw grappig bedoeld maar echt, rare bewegingen maakte ze en het zag er zó raar uit. Het playbacken ging niet helemaal goed, het dansen niet, ze bleef ook maar achterom kijken naar 1 van haar achtergrond zangeressen/danseressen.
Naaah ik heb echt weggezapt. Dit moet ze niet meer doen. Zegt wie? Zeg ik, ik vond het plaatsvervangend genant en ik denk dat ze enorm wordt uitgelachen. Dat moet je toch niet willen?
donderdag 20 maart 2008 om 07:19
donderdag 20 maart 2008 om 09:26
donderdag 20 maart 2008 om 10:46
Ook weer een kilo of drie lichter:
Voorbijganger vindt menselijk been in Kieldiep
Uitgegeven: 20 maart 2008 10:38
HOOGEZAND - Een voorbijganger heeft woensdagavond in het Kieldiep bij Hoogezand (Groningen) een menselijk been gevonden. De ingeschakelde politie heeft het ledemaat uit het water gevist en overgebracht naar een laboratorium voor DNA-onderzoek.
Dat meldde de politie donderdag. Meer informatie volgt...
(c) ANP
donderdag 20 maart 2008 om 18:22
lipo voeren ze niet uit om af te vallen, t is zelfs wenselijk om redelijk op gewicht te zijn.en dat is ze geenszins.
en 15 kilo verlies sowieso niet met een lipo, dat zou een veel te zware ingreep zijn.
Ik gok op extra gebruik v coke.
en misschien was die journalist die het schreef wel gewoon behebt met dyscalculie
en 15 kilo verlies sowieso niet met een lipo, dat zou een veel te zware ingreep zijn.
Ik gok op extra gebruik v coke.
en misschien was die journalist die het schreef wel gewoon behebt met dyscalculie