Rij les

22-03-2008 16:58 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort heb ik in de manege les. De eigenaar is een knappe leuke vent. Maar nu komt het als ik op het paard zit en mijn rondjes maak kom ik steeds klaar door het zadel. Eigenlijk wil ik dit niet, maar het geeft me ook zo'n kik als de manegehouder dan in de buurt is. Is dit wel normaal en mijn vraag is: wie heeft hier ook ervaring mee. Ik wil nog zeggen dat ik het nooit echt met hem zou gaan doen. Maar het klaarkomen op een paard is zalig.
Sterk verhaal...
*gaap*
zielig verhaal...
"So this is why all girls like horses..."

Rijles is één woord.
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
en kik is kick..

(maar "ze" heet natuurlijk niet voor niets "dom"na ;-)
Domna schreef op 22 maart 2008 @ 16:58:

Is. Is dit wel normaal en mijn vraag is: wie heeft hier ook ervaring mee. .
Nee dit is niet normaal en je zal hier dus ook geen mensen vinden die daar ervaring mee hebben. Jij bent vast een man die nog nooit paardgereden heeft anders zou je niet zulke onzin verkondigen.
yoyo2 schreef op 22 maart 2008 @ 17:07:

en kik is kick..

(maar "ze" heet natuurlijk niet voor niets "dom"na ;-)
Ja klopt, maar die onjuiste spaties zijn mijn taalergernis nummer één X-D
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
sugarmiss schreef op 22 maart 2008 @ 17:08:

[...]

Nee dit is niet normaal en je zal hier dus ook geen mensen vinden die daar ervaring mee hebben. Jij bent vast een man die nog nooit paardgereden heeft anders zou je niet zulke onzin verkondigen.
:applause:
[quote]Domna schreef op 22 maart 2008 @ 16:58:

Sinds kort heb ik in de manege les. De eigenaar is een knappe leuke vent. Maar nu komt het als ik op het paard zit en mijn rondjes maak kom ik steeds klaar door het zadel. Eigenlijk wil ik dit niet, maar het geeft me ook zo'n kik als de manegehouder dan in de buurt is.

Hij geilt op het paard. Niet op jou ;-)

Is dit wel normaal en mijn vraag is: wie heeft hier ook ervaring mee. Ik wil nog zeggen dat ik het nooit echt met hem zou gaan doen. Maar het klaarkomen op een paard is zalig.[/quote]

Hahaaaaaaaa, perfect toch?

Wat is nou het 'probleem'? Gewoon lekker blijven lessen!
Ik heb hetzelfde 'probleem' maar dan op mijn pianokruk, duh...
Ja lekker blijven...uh lessen... en misschien eens een ander standje proberen...ter afwisseling. of met zn 3en...vraag je de manegahouder ook...
Ik heb er ook wat moeite mee om dit te geloven, maar als het waar is.... lekker blijven rijden en genieten zou ik zeggen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Doddie, er is niets van waar ;-)

Het is gewoon de fantasie van elke man.

Kheb 18 jaar lang iedere dag op een paard gezeten, maar er echt niets sexueels aan. Ook niet zonder een zadel.

Kheb trouwens zelf ook paardrijles gegeven en ik kan je zeggen dat mensen die nog niet zo lang paardrijden daar enkel enorme pijn in hun kont van krijgen, meer niet ;-)
heb er wel eens vaker vrouwen over gehoord, dat het een lekker gevoel kan geven. En ik kan me er ook wel iets bij voorstellen... Maar ik zie de link niet tussen de rijlessen, de manegehouder en klaarkomen.....

beetje vaag :P
Ik hept dat altijd op mijn brommert...ik rij altijd een extra rondje ...is dat normaal?
Ben jij mijn exman ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
(weet ik Yoyo voor die vrouw die dit voor elkaar krijgt geef ik het voordeel van de twijfel ;-) )
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Mmm, zou wel kunnen kloppen hoor.

Al die paarden komen zeiknat hun stal terug binnen na een uurtje intensief rijden.

Anderzijds, als zelf zeer fervente amazone te zijn (geweest) toch (nog) geen sexuele hoogtepunten mogen waarnemen op mijn ros.
sweetcandy schreef op 22 maart 2008 @ 18:06:

heb er wel eens vaker vrouwen over gehoord, dat het een lekker gevoel kan geven.

:P
Zeker geen vrouwen die paardrijden. Paardrijden daar is echt niets sexueels aan.
Wat voor zadel gebruik jij? haha ik zou gewoon een extra rondje doen!!! :-P
Domna is heftig aan het fantaseren geweest toen ze een paard in de wei zag lopen. Net als laatst toen ze in de bus een lekker stuk tegenkwam en spontaan klaarkwam. Je maakt wat mee hoor Domna!

Maar als je hier op het forum leuke stukjes op wilt voeren als vrouw kom dan niet met van die mannen fantasietjes aan meneer Domna, je valt dan zo snel door de mand.
misschien is een paarden-forum meer iets voor haar....lol
haha ik heb wel is gehoord dat sommige vrouwen klaarkomen tijdens het paardrijden.

ik rij zelf ook paard maar heb dit nooit meegemaakt en kan me er ook niks bij voorstellen..

raar verhaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven