Rij les

22-03-2008 16:58 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort heb ik in de manege les. De eigenaar is een knappe leuke vent. Maar nu komt het als ik op het paard zit en mijn rondjes maak kom ik steeds klaar door het zadel. Eigenlijk wil ik dit niet, maar het geeft me ook zo'n kik als de manegehouder dan in de buurt is. Is dit wel normaal en mijn vraag is: wie heeft hier ook ervaring mee. Ik wil nog zeggen dat ik het nooit echt met hem zou gaan doen. Maar het klaarkomen op een paard is zalig.
Hoi,

Ik ben blijkbaar de enige tot nu toe die het wel heeft meegemaakt,

dan wel zonder zadel en ook niet in de bak.

Maar ja, het bestaat.
Ik heb jarenlang paard gereden, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Same here! Ik heb ook jarenlang paard gereden maar klaarkomen zat er echt niet in! Misschien heeft Domna gewoon weinig nodig...
grappig dat op zo'n dom topic, toch nog zoveel reacties komen :D
Beste TO, zulke fantasieën zijn typische mannenfantasieën. De 0906 lijnen waarbij vrouwen zogenaamd seks hebben met hun paard, zijn nep. Het spijt me je droomwereld te moeten doorbreken, maar dat soort lijnen worden gewoon bevolkt door dames die 'doen alsof'.
Sophi schreef op 23 maart 2008 @ 11:20:

Same here! Ik heb ook jarenlang paard gereden maar klaarkomen zat er echt niet in! Misschien heeft Domna gewoon weinig nodig...
Misschien moet je al lichtelijk opgewonden en in de juiste stemming op je paard gaan zitten? En Domna had het ook over een aantrekkelijke heer die in de buurt rondliep. Je hebt het gewoon nooit onder de juiste omstandigheden geprobeerd! 8-P
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tangerine schreef op 23 maart 2008 @ 12:29:

... dames die 'doen alsof'.
"Doen alsof"? @-( Hoezo dames die "doen alsof"???? :cry:
Ja hoor ik heb dit ook. Ik woon naast een manége, en ik kom de hele dag door klaar.
Joeysmiles schreef op 23 maart 2008 @ 14:45:

[...]

"Doen alsof"? @-( Hoezo dames die "doen alsof"???? :cry:
Ik doe altijd alsof ik paardrij.... ;-]
Zamirah schreef op 23 maart 2008 @ 15:58:

Ja hoor ik heb dit ook. Ik woon naast een manége, en ik kom de hele dag door klaar.
Alleen al door het wonen naast een manege! 8-.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
http://blogsimages.skynet.be/images/000/335/153_cav17.jpg

Domna, ben jij dit toevallig???
Ze moet gedacht hebben, glaasje op, laat je rijden (en nadien hebben ze haar op een paard gezet)
Ja hoor, zeker ook ontmaagd door het paardrijden! Ik wil dat zadel wel eens zien?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb altijd dat vrouwen zomaar klaarkomen als ze me diep in mijn ogen kijken. Lastig hoor! Vooral ook bij de bakker en zo.
Als ik na lange tijd weer eens paardgereden heb loop ik wel alsof ik heftige sex heb gehad, maar of dat hetzelfde is..... X-D
Ik ga gelijk bellen voor rijlessen, en doe mijn vieb de deur uit :cheer:
Hallo.

Mijn vriend is beroepsruiter/instructeur,hij heeft het er wel is voor de gein over,Maar zegt dat het zelden voorkomt,en als,doe je iets verschrikkelijk fout
Je kan ze herkennen aan de slijtplekken en gaten in het kruis van de rijbroek X-D
Cindy_Edwin schreef op 27 maart 2008 @ 14:28:

Hallo.

Mijn vriend is beroepsruiter/instructeur,hij heeft het er wel is voor de gein over,Maar zegt dat het zelden voorkomt,en als,doe je iets verschrikkelijk fout
...of goed, 't is maar hoe je het bekijkt X-D .
Heb het toch liever als ik op mijn vriend zit hoor
Cindy_Edwin schreef op 27 maart 2008 @ 18:47:

Heb het toch liever als ik op mijn vriend zit hoor
En gelijk heb je! Is natuurlijk ook leuker voor je vriend ;-) .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven