Nintendo Wii

23-12-2007 14:58 430 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeaaah.. :cheer2:

Ondanks de enorme schaarste in Nederland: Ik heb gister een Nintendo Wii bemachtigd.

Nu heb ik Nintendo sports, play en Zelda als spelletjes en ben ik gister het gevecht aangegaan met boksen.

Zou je ervan afvallen?! ;-)
Rouke: ik wil niet weten hoe bij de play een game werkt maar alleen maar zeggen dat als de Mii in het midden van de 9 spellen staat, daar waar je ze uitzoekt, en je drukt op verschillende delen van het Mii-lichaam de Mii heel vreemd/leuk gaat doen.

Rouke: you earend a :hug: and a :cheer2:
@Steph:

Oke, dat dacht ik eigenlijk wel, maar wilde het ff zeker weten..

Thanx voor de hug, dat had ik echt nodig.. :)

Even 'n schieuwnierig vraagje: Hoe kom je aan die schildpad in je avatar?? Nu ik de vraag stel heb ik weeer zo'n vermoeden.. (geheugen werkt weer vaak niet) 8-P

Mijn feuteuw met de ondergaande zon is afgelopen Zomer in Limburg gemaakt.. (door meself dus)
das mooie foto rouke,

ik kan nog steeds niet wii-en. We hebben alles verhuisd (zijn aan het verhuizen) maar de verhuisdoos met de wii is nog steeds ingepakt zuchterdezucht. Nog even geduld dan maar
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ik wil ook een WII!!
Itsme: Oke Itsme, is gaan verhuizen?

@Mac123: Wil 'n wii? Ga toch lekker verder sexen, veel leuker..

@iedereen: Bovendien komen er nieuwe dingen aan die ook leuk zijn.. 'n camera die vrij accuraat op suggestieve bewegingen reageert op afstand bijvoorbeeld.. X-D

Het systeem is er echter nog niet.. :)

Ten minste als ik Wii.ign mag geloven is het zelfs realistischer dan de wii 8-P
ja itsme zit in haar en vriendjeliefs eigenste appartementje, na anderhalf jaar bij schoonpaps en mams te hebben doorgebracht.

De wii is ondertussen uitgepakt maar nog niet aangesloten. Dat is voor morgen. Vandaag is een relaxte rustdag
@Itsme: nou, veel plesier he!! Gefeliciflapstaart danmaar X-D
jullie raden nooit wat wij gaan kopen voor de wii

we gaan guitar hero halen, met bijpassende soort van gitaar. Het is een geweldig spel
@itsme: & bevalt Guitar hero itsme? Er zijn goede & slechte verhalen over te vinden..

Maar dat hangt ook af of je muzieksmaak er 'n beetje inzit e.d. :)

Ik heb bijvoorbeeld 'n hekel aan Viacom/MTV, dus ik koop 't spel nooit..

Hoe bevalt het samenwonen trouwens? :-d
het samenwonen bevalt prima, ik mag mijn prulletjes (lees beeldjes, kaarsjes) plaatsen als hij zijn werkkamer op zijn manier mag inrichten hahahaha

ik vind de guitar hero geweldig. Het is inderdaad stevige rockmuziek maar dat vind ik wel leuk. Het is wel moeilijk om die gitaar te bespelen. Het gaat nog veel te snel en mijn handen vinden het moeilijk om twee dingen tegelijkertijd te doen. Maar ik blijf gewoon oefenen

rouke van welke muziek houdt jij dan
@itsme26:

Rock staat niet pertinent in m'n top 10 zegmaar, maar m'n soort muziek valt niet echt te definiëren.. Als het niet is kan ik het leuk vinden..

Maar ik leun idd. wel naar pop/dance scene toe zegmaar, maar vreemd genoeg vindt ik sommige klassieke stukken ook aardig, bepaalde R&B titels ook enzovoorts..

Dus jij mag in essentie 95% inrichten en hij 5% das' niet heel aardig hoor. :-d

Maar die opmerking m.b.t MTV/Viacom heeft meer met hun houding & controle drang te maken dan de programma's die ze uitzenden hoor..

Ookal heeft ook dat er natuurlijk me te maken..

Maar daarom heb ik niet de behoefte hun producten te steunen/kopen.. (Ook niet als ze 'n dance muziek gebasseerde titel zouden maken)

----------------------------------------------

Algemeen:

Wie niet snapt dat er geen Wii's verkrijgbaar zijn moet deze video van het RTL Nieuws van 22 Maart 2008 ff bekijken

Je mag 2 Miljoen trouwens gerust downscalen naar 1,8 miljoen (2 miljoen is marketing & nieuwe fabrieken bouwen ook; die staan er allang, maar de capaciteit is wel uitgebreid in die facaliteiten) ;-]

De rest klopt redelijk
rouke schreef op 14 maart 2008 @ 06:03:

@Steph:

Oke, dat dacht ik eigenlijk wel, maar wilde het ff zeker weten..

Thanx voor de hug, dat had ik echt nodig.. :)

Even 'n schieuwnierig vraagje: Hoe kom je aan die schildpad in je avatar?? Nu ik de vraag stel heb ik weeer zo'n vermoeden.. (geheugen werkt weer vaak niet) 8-P

Ik had eerst een andere maar die is door iemand weggehaald. Dus een angel gemaild en die hebben deze terug gezet, is wel leuk hé.

Lekker off-topic!

Mijn feuteuw met de ondergaande zon is afgelopen Zomer in Limburg gemaakt.. (door meself dus)
steph schreef op 25 maart 2008 @ 09:02:

[...]Kan het ook anders dan?

Forum is half gebakken..

Hallo allemaal,

Ik zie hier net als ik meerder enthousiaste wii gebruikers.

Mijn vriend en ik hebben nu ruim een jaar een WII en inmiddels aardig wat spellen verzameld.

Sinds afgelopen weekend in bezit van de dance mat. Lachen :)

Ik heb er net drie kwartier op gestaan en ik denk dat als je dat geregeld doet je er wel van afvalt.

Enige nadeel van de Wii is dat ik al die spellen enzo wel erg duur vindt, maar het is wel het geld waard. En er komen hier nog wel eens wat kinderen uit de familie over de vloer en die kunnen niet wachten tot ze er op mogen.

Oja, wat ik het toppunt vindt: mijn vriend speelt nog wel eens een schietspelletje en daar heeft ie een pistool voor gekocht...ik lig dan echt in een deuk want het ziet er niet uit :)
@Romy: je vriend ziet er dan niet uit? Moet je jezelf n's bekijken wanneer je wiisports oid speelt... Of de hier kort geleden geplaaste video van RTLnieuws..

Leuk dat ook jullie het zo gezzelie samen hebben.

Ik vindt de prijs van de betere/meer afgeronde games best mee vallen, maar idd 'n aantal fabrikanten permiteert het zich om games uit te brengen die nog geen eurocent waard zijn.. Walgelijk gewoon, maar ach hopelijk worden ze beperkt in hun wii mogelijkhden door Nintendo.. Vroeger was er iets zoals "kwaliteits controle", tegenwoordig is dat er niet meer (behalve voor Nintendo's games)
kwestie van een andere chip erin laten zetten en je spellen voortaan downloaden. Kost het geen drol meer.
Als teveel mensen dat gaan doen, heb je binnenkort veel... weinig games nog om te spelen.. :no:
Nou als jij ze dan blijft kopen dan download leen ik ze wel ;-]
ik leen ze ook hoor misschicken, en ik vind dat ik voldoende investeer want we hebben wel de wii guitar hero gekocht en die was wel weer bijna 100 euro
ja die pokkegitaar is nog niet los te koop he....
nee helaas niet misschicken, je kunt namelijk ook spelletjes met zijn tween spelen maar om nou twee gitaren te kopen gaat net iets te ver.

Aangezien ik in april ook nog de wii balance wil kopen denk ik dat ik ze voldoende geld geef.
Zal vast nog wel komen. Ik heb de microfoon en lasergun ook los gekocht, en de dancemat is ook al los te koop.
is de microfoon al los te koop

*gaat direct naar de winkel*
rouke schreef op 27 maart 2008 @ 02:14:

@Romy: je vriend ziet er dan niet uit? Moet je jezelf n's bekijken wanneer je wiisports oid speelt... Of de hier kort geleden geplaaste video van RTLnieuws..

Waarom denk je dat ik altijd de gordijnen dicht doe als ik er achter sta? :rofl:

@misschicken: waar heb jij de dancemat los gezien? Bij MM hadden ze 'm alleen met het spel erbij. Ik heb ook nog niet verder gekeken hoor.
itsme26 schreef op 27 maart 2008 @ 16:44:

is de microfoon al los te koop

*gaat direct naar de winkel*
www.bigdennis.com

http://www.bigdennis.com/images/xl/13260.jpg ¤24,95 per 2 stuks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven