Seks
alle pijlers
Minnaar
donderdag 27 maart 2008 om 20:27
donderdag 27 maart 2008 om 20:30
Mac, Stew, Q en al die anderen, dank voor jullie reacties! Ik kan en mag op mijn werk niet inloggen dus lees nu pas alle reacties.
Ik herken heel veel van wat jullie zeggen. Mac, je haalde me de woorden uit de mond. Ik vind het ook wel eens leuk om op maandagochtend te horen dat ik een lekker ding ben.
Q, het is precies dat wat jij schrijft wat me frustreert. Hij bepaalt en alleen hij. En ik heb het laten gebeuren al was ik me dat even niet bewust. Ik baal er van dat ik mezelf zo makkelijk laat ringeloren door hem. Dat ik me zo afhankelijk opstel.
Tuurlijk zijn er gevoelens. Dat wil ik zeker niet ontkennen. Er is alleen een groot verschil tussen de liefde die ik voel voor een partner en wat ik voor hem voel.
Dat verklaart ook wel waarom ik het na een nachtje bedrust allemaal al wat rustiger bekijk. Die adempauze is eigenlijk wel lekker. Het geeft me de kans om afstand te nemen en te bedenken wat ik wil.
Tuurlijk mis ik de afgelopen dagen wel het contact met hem maar dat is ook een bepaalde gewoonte die er in is geslopen.
Ik ben wel blij dat ik nu eens rustig kan bekijken welke kant ik met hem op wil. Stoppen of doorgaan? Zoals ik eerder al schreef, realiseer ik me dat ik hem volledig laat bepalen en dat is niks voor mij. Dus er zal iets moeten veranderen want nu is het wel vrijheid maar geen blijheid en dat was zoals daisybloem zei idd altijd het uitgangspunt. Wat heb ik eraan als ik alleen verdrietig en gefrustreerd raak.
Ik ben benieuwd wat er gebeurd als ik de verhoudingen wijzig.
Hij voelt zich natuurlijk nu helemaal het mannetje. Hij bepaalt wanneer er contact is en wanneer er moet worden afgekoeld.
We zullen zien of hij het ook nog leuk vindt als de touwtjes weer evenredig verdeeld zijn.
En Channtie, je weet toch hoe het gaat. Nu wordt weer even voorjaarsschoonmaak gehouden. Straks wordt het weer bijgelegd en voor je het weet lees je hier weer de meest wilde avonturen.
Hij heeft allang vandaag al weer een heel onschuldig off-topic berichtje gestuurd. Heel collegiaal, heel onschuldig, even contact maken zodat ik vooral weet dat we nog gewoon kunnen doen. Ik heb gereageerd met zo min mogelijk woorden die geen opening lieten voor een tegenreactie.
Geloof me, hij bedoelt het goed, dat weet ik wel zeker maar het is zo'n signaaltje dat hij de deur op een kiertje houdt.
Vertel eens op Stew! Je vertelde vanochtend dat je een berichtje hebt gehad van je SV maar dat vond ik wel heel vaag.
Vertel, vertel! Hoe gaat het met je? Wat vond je van zijn verhaal? Heb je gereageerd?
Ik herken heel veel van wat jullie zeggen. Mac, je haalde me de woorden uit de mond. Ik vind het ook wel eens leuk om op maandagochtend te horen dat ik een lekker ding ben.
Q, het is precies dat wat jij schrijft wat me frustreert. Hij bepaalt en alleen hij. En ik heb het laten gebeuren al was ik me dat even niet bewust. Ik baal er van dat ik mezelf zo makkelijk laat ringeloren door hem. Dat ik me zo afhankelijk opstel.
Tuurlijk zijn er gevoelens. Dat wil ik zeker niet ontkennen. Er is alleen een groot verschil tussen de liefde die ik voel voor een partner en wat ik voor hem voel.
Dat verklaart ook wel waarom ik het na een nachtje bedrust allemaal al wat rustiger bekijk. Die adempauze is eigenlijk wel lekker. Het geeft me de kans om afstand te nemen en te bedenken wat ik wil.
Tuurlijk mis ik de afgelopen dagen wel het contact met hem maar dat is ook een bepaalde gewoonte die er in is geslopen.
Ik ben wel blij dat ik nu eens rustig kan bekijken welke kant ik met hem op wil. Stoppen of doorgaan? Zoals ik eerder al schreef, realiseer ik me dat ik hem volledig laat bepalen en dat is niks voor mij. Dus er zal iets moeten veranderen want nu is het wel vrijheid maar geen blijheid en dat was zoals daisybloem zei idd altijd het uitgangspunt. Wat heb ik eraan als ik alleen verdrietig en gefrustreerd raak.
Ik ben benieuwd wat er gebeurd als ik de verhoudingen wijzig.
Hij voelt zich natuurlijk nu helemaal het mannetje. Hij bepaalt wanneer er contact is en wanneer er moet worden afgekoeld.
We zullen zien of hij het ook nog leuk vindt als de touwtjes weer evenredig verdeeld zijn.
En Channtie, je weet toch hoe het gaat. Nu wordt weer even voorjaarsschoonmaak gehouden. Straks wordt het weer bijgelegd en voor je het weet lees je hier weer de meest wilde avonturen.
Hij heeft allang vandaag al weer een heel onschuldig off-topic berichtje gestuurd. Heel collegiaal, heel onschuldig, even contact maken zodat ik vooral weet dat we nog gewoon kunnen doen. Ik heb gereageerd met zo min mogelijk woorden die geen opening lieten voor een tegenreactie.
Geloof me, hij bedoelt het goed, dat weet ik wel zeker maar het is zo'n signaaltje dat hij de deur op een kiertje houdt.
Vertel eens op Stew! Je vertelde vanochtend dat je een berichtje hebt gehad van je SV maar dat vond ik wel heel vaag.
Vertel, vertel! Hoe gaat het met je? Wat vond je van zijn verhaal? Heb je gereageerd?
donderdag 27 maart 2008 om 20:31
donderdag 27 maart 2008 om 20:34
Dat voelt mijn sv zeker wel maar hij heeft ook een gezin.Dus als het te makkelijk wordt dan wordt hij bang. Want dan kost het hem teveel tijd en dus ruzie thuis. En dus wordt het dan weer even stil tot hij me weer té lekker vind als hij mij ziet (op kantoor). Ik weet gewoon dat als ik in rok naar het werk gaat hij dezelfde avond bij mij zit.
donderdag 27 maart 2008 om 20:41
@ Nachtvlinder, jij gaf mij vorige week juist de tip om hem even met rust te laten. Dat heeft dus gewerkt! Hij stuurde een hele lange lieve mail met dat zijn angst is dat zijn gevoelens voor mij door blijven groeien en dat hij dan niet meer zonder mij kan/wil.Hij voelde zich eigenlijk alleen maar slechter bij de beslissing om mij niet meer te willen zien.Ik heb hem terug gemaild (jawel, meteen!) dat seks met gevoel nog beter, lekkerder is.
donderdag 27 maart 2008 om 20:47
Stew, jij stoute stess! Jij hebt die SV van jou direct alweer je stessen-bed in gepraat, hahahahaaaa.....
Misschien moet ik mijn eigen raad ook maar goed opvolgen.
De mail van vandaag was trouwens alleen een 'ik hoorde dat....., wat naar voor je'. Waarop ik slechts antwoordde 'komt wel goed'.
Verder ben ik helemaal tot rust, helemaal zen.... (nou ja, van buiten dan)
Misschien moet ik mijn eigen raad ook maar goed opvolgen.
De mail van vandaag was trouwens alleen een 'ik hoorde dat....., wat naar voor je'. Waarop ik slechts antwoordde 'komt wel goed'.
Verder ben ik helemaal tot rust, helemaal zen.... (nou ja, van buiten dan)
donderdag 27 maart 2008 om 21:11
Tja...en dát is nou juist wat hij wil. Hij stuurt weer een hele mooie lieve mail, waarin hij -hoe toevallig- zegt dat hij niet meer zonder jou kan/wil. Maar ja...wel allemaal op zíjn voorwaarden en wanneer het hém uitkomt. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij een bepaald gevoel bij je losmaakt (i.c. een goed gevoel, een soort van verliefdheid denk ik) waarmee hij je weer helemaal aan een touwtje heeft. Want ja..je reageert meteen terug en mailt hem datgene wat hij graag wil lezen en waarmee hij jou (dus) weer aan een touwtje heeft. Dit zal enkel en alleen een herhaling van zetten opleveren waarin jij weer achter hem aan loopt, je weer ergert, weer gefrustreerd thuis zit etc...want hij is en blijft in control. Zie het als een soort van voodoo: jij bent zijn voodoo-poppetje, waarin hij met naalden kan prikken, waarna jij begint te reageren. In zijn mail maakt hij ook weer kenbaar een soort van bindingsangst te hebben (hij is immers bang dat hij je dan niet meer los kan/wil laten). Daarmee brengt hij je alleen maar meer in zijn macht. Dát wil je immers horen. Ik hoop dat ik het allemaal niet goed zie/lees en dat het meevalt, maar vooralsnog heb ik er een hard hoofd in.
donderdag 27 maart 2008 om 21:19
Nee, Q, ik denk toch dat je het verkeerd leest. Ik had juist liever NIET dat dat werd uitgesproken. Dat maakt het juist zwaarder en moeilijker dan het is. Dat is wat ik niet wil, een soort van affaire. Ik wil alleen maar seks.Ik weet dat hij meer zou willen en dat zag ik vorige week ook.Dat is niet mogelijk en dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt.
donderdag 27 maart 2008 om 21:46
Even een hersenspinsel wat ik jullie wil voorleggen.
De reden voor de ingelaste adempauze tussen mij en SV is ontstaan doordat ik heel boos werd naar aanleiding van een situatie die dat totaal niet rechtvaardigde. Hij wilde vervolgens een adempauze als gevolg van dit specifieke voorval.
Wat mij betreft is de aanleiding puur toeval. Het was slechts dat spreekwoordelijke druppeltje waardoor alle frustratie zich uitte in boosheid. Helaas koos ik net even de verkeerde druppel om op los te gaan.
Ik vraag me af of het netjes is om hem in te lichten over het feit dat ik serieus overweeg of ik wel verder wil.
Hij denkt waarschijnlijk alleen maar dat we de zaak even laten bezinken/afkoelen en daarna vrolijk verder gaan.
Wat vinden jullie? Gewoon laten rusten en als de tijd daar is hem inlichten of zouden jullie het nu al kenbaar maken dat dit wat mij betreft niet alleen even een rustpauze is?
De reden voor de ingelaste adempauze tussen mij en SV is ontstaan doordat ik heel boos werd naar aanleiding van een situatie die dat totaal niet rechtvaardigde. Hij wilde vervolgens een adempauze als gevolg van dit specifieke voorval.
Wat mij betreft is de aanleiding puur toeval. Het was slechts dat spreekwoordelijke druppeltje waardoor alle frustratie zich uitte in boosheid. Helaas koos ik net even de verkeerde druppel om op los te gaan.
Ik vraag me af of het netjes is om hem in te lichten over het feit dat ik serieus overweeg of ik wel verder wil.
Hij denkt waarschijnlijk alleen maar dat we de zaak even laten bezinken/afkoelen en daarna vrolijk verder gaan.
Wat vinden jullie? Gewoon laten rusten en als de tijd daar is hem inlichten of zouden jullie het nu al kenbaar maken dat dit wat mij betreft niet alleen even een rustpauze is?
donderdag 27 maart 2008 om 21:53
Je hebt gelijk. Het schiet niks op om hem daar nu iets over te zeggen. Het zou zelfs manipulerend over kunnen komen.
Ik heb niet besloten te stoppen. Het liefst wil ik straks verder.
Ik weet alleen wel dat ik niet verder wil zoals het ging. Deze frustaties zijn die paar minuutjes of dat ene avondje in de maand/2 maanden niet waard. Het vreet aan mijn eigenwaarde en ik heb hem juist voor het tegenoverstelde.
Voor er een vervolg komt, wil ik dat wel duidelijk hebben.
Maar moet ik pas kenbaar maken zodra er weer een vervolg is.
Ik heb niet besloten te stoppen. Het liefst wil ik straks verder.
Ik weet alleen wel dat ik niet verder wil zoals het ging. Deze frustaties zijn die paar minuutjes of dat ene avondje in de maand/2 maanden niet waard. Het vreet aan mijn eigenwaarde en ik heb hem juist voor het tegenoverstelde.
Voor er een vervolg komt, wil ik dat wel duidelijk hebben.
Maar moet ik pas kenbaar maken zodra er weer een vervolg is.
vrijdag 28 maart 2008 om 10:06
vrijdag 28 maart 2008 om 10:07
Mijn sv (of hoe je het dan ook wil noemen)heb ik een paar jaar geleden leren kennen.En daar was gelijk een klik.Alleen wij zagen het idd zelf misschien nog niet.En zo is op den duur het balletje gaan rollen en ja dat is nu toch al wel weer een geruime tijd geleden en ik geniet er nog steeds van.Niet alleen als sv maar ook gewoon als mijn vriend of te wel Twinsoul.