Kat vermist! Hoe mijn kleine lieverd terugvinden?
dinsdag 22 mei 2012 om 11:21
Mijn kat van bijna 2 is sinds zaterdagavond niet meer gesignaleerd. Ondanks dat hij vaak veel buiten is, komt hij altijd thuis om te slapen, mar vooral om te eten. Aan het voer te zien is hij echt niet thuis geweest. Andere kat krabt aan alle deuren op zoek naar zijn broertje. Ook miauwt hij veel, we wisten niet eens dat hij dat kon.
Vandaag nog maar afwachten en dan vanavond het hele circus van amivedi, dierenambulance en asiel inschakelen.
Sorry, moest het gewoon even kwijt!
Vandaag nog maar afwachten en dan vanavond het hele circus van amivedi, dierenambulance en asiel inschakelen.
Sorry, moest het gewoon even kwijt!
dinsdag 22 mei 2012 om 11:25
Briefjes verspreiden in de buurt, rondlopen en z'n naam roepen, liefst als het buiten stil is.
Niet te lang wachten met amivedi en asiel, volgens mij zijn ze 's avonds niet bereikbaar. Bovendien kun je een melding altijd weer intrekken.
Eventueel bij mensen in de straat vragen of ze ook even in hun schuurtje willen kijken, misschien zit ie ergens opgesloten.
Succes, hopelijk vind je hem snel terug!
Niet te lang wachten met amivedi en asiel, volgens mij zijn ze 's avonds niet bereikbaar. Bovendien kun je een melding altijd weer intrekken.
Eventueel bij mensen in de straat vragen of ze ook even in hun schuurtje willen kijken, misschien zit ie ergens opgesloten.
Succes, hopelijk vind je hem snel terug!
dinsdag 22 mei 2012 om 11:48
Niet meteen van het ergste uitgaan. Hier is kat ook wel eens een paar dagen weg geweest, terwijl hij dat normaal nooit doet. Bleek dat hij bij de buren binnen zat, die een paar dagen weg waren 
En soms krijgt 'ie gewoon de kolder in zijn kop (of last van hormonen, weet ik veel) en dan is hij ook een dag of wat onvindbaar. Het blijken eigenzinnige types, die katten!
Succes met je zoektocht, hopelijk is 'ie snel voorbij en de kat snel weer thuis.
En soms krijgt 'ie gewoon de kolder in zijn kop (of last van hormonen, weet ik veel) en dan is hij ook een dag of wat onvindbaar. Het blijken eigenzinnige types, die katten!
Succes met je zoektocht, hopelijk is 'ie snel voorbij en de kat snel weer thuis.
dinsdag 22 mei 2012 om 11:58
Ik zou ook niet wachten met inschakelen van amivedi etc, gewoon gelijk doen! Mijn kat was 3 jaar geleden ook ineens verdwenen, wij hebben toen overal briefjes opgehangen, later nog eens briefjes verspreid met de vraag of ze in de schuur wilde kijken en wie de kat vond zou een geldbedrag van ons krijgen (helpt ook altijd). Heel toevallig 1 dag nadat wij die briefjes hadden verspreid, zat onze kat extreem vermagerd voor de deur. Hij is in totaal 3 weken weg geweest. Dus ik zou gewoon direct handelen, zeker als ie al sinds zaterdag weg is.
dinsdag 22 mei 2012 om 11:58
dinsdag 22 mei 2012 om 12:27
Mijn kat is ook weg sinds vannacht. Ben net verhuist en onze kat zat in de schuur en de volledig afgesloten tuin nadat hij eerst 2 week in huis had gezeten. Nu waarschijnlijk gisteravond de tuindeur niet goed in t slot gevallen en poes is dus weg. Heb dierenambulance gebeld maar hebben geen melding van een kat als de mijne. Voel me kloten zeg want ze is ook al bijna 15 en dus niet de jongste meer.
dinsdag 22 mei 2012 om 12:49
Ohhh ik leef met je mee!!!! Heb die van mij sinds vanmorgen terug na 9 lange dagen vol stress.
Gelijk amvivedi inschakelen!!!! (je kan hier ook flyers maken eventueel)
amivedi.nl
Gechipt? Registreren als vermist
http://www.databankgezelschapsdieren.nl/
www.backhomeclub.nl
oproepje plaatsen op:
www.kattenplaza.nl
www.buurtlink.nl
www.marktplaats.nl
www.mijndieriszoek.nl
Heb je twitter?
zoek op "de hereniging"
Ga flyeren, zowel ophangen als bij directe buren, zet er ook in of ze in hun schuur/ garage willen kijken indien deze aanwezig.Maar ook op plekken waar veel mensen komen, zoals parken,bushokjes,stroomkastjes etc.
Bel asielen in de buurt.
Ik ben 3 keer per dag gaan roepen met brokjes en etenbakjes, vooral in de nacht kwam ik heel veel buurtkatten tegen. Spreek ook mensen op straat aan, bijv postbodes, mensen die honden uitlaten en bel bij buren aan. Mijn ervaring is dat persoonlijk contact werkt!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, die van mij heeft wss ergens vast gezeten en stond vanmorgen naast mn bed, hij rook muf en wat afgevallen en op een teek na verder niets aan de hand.
Ik hoop dat het voor jou ook snel voorbij is deze onzekerheid!!!
Gelijk amvivedi inschakelen!!!! (je kan hier ook flyers maken eventueel)
amivedi.nl
Gechipt? Registreren als vermist
http://www.databankgezelschapsdieren.nl/
www.backhomeclub.nl
oproepje plaatsen op:
www.kattenplaza.nl
www.buurtlink.nl
www.marktplaats.nl
www.mijndieriszoek.nl
Heb je twitter?
zoek op "de hereniging"
Ga flyeren, zowel ophangen als bij directe buren, zet er ook in of ze in hun schuur/ garage willen kijken indien deze aanwezig.Maar ook op plekken waar veel mensen komen, zoals parken,bushokjes,stroomkastjes etc.
Bel asielen in de buurt.
Ik ben 3 keer per dag gaan roepen met brokjes en etenbakjes, vooral in de nacht kwam ik heel veel buurtkatten tegen. Spreek ook mensen op straat aan, bijv postbodes, mensen die honden uitlaten en bel bij buren aan. Mijn ervaring is dat persoonlijk contact werkt!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, die van mij heeft wss ergens vast gezeten en stond vanmorgen naast mn bed, hij rook muf en wat afgevallen en op een teek na verder niets aan de hand.
Ik hoop dat het voor jou ook snel voorbij is deze onzekerheid!!!
woensdag 23 mei 2012 om 00:34
Ik zet de heilige Antonius weer in! En natuurlijk
. Gelukkig zijn er veel goede verhalen over katten die na een paar dagen terug komen! Bij ons was het helaas anders, maar dankzij de chip heeft de dierenambulance ons kunnen vinden. Het is zo belangrijk!