Lijf & Lijn alle pijlers

Kapsel verknipt :(

23-05-2012 16:08 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even zeuren..hoor..ik weet dat er ergere dingen zijn..

Maar mijn haar werd wat te lang en dat stond me niet meer.

Ben twee keer naar een kapper gegaan in de buurt, eerst alleen om de pony een beetje in te korten, die kwam tot mijn kin en draag ik schuin opzij. Tweede keer om het hele model een beetje bij te punten, keurig gedaan.

Maar toch, het was te voorzichtig, er mocht echt wel wat meer af.

Dus ik weer naar een kapper in een andere stad waar ik was met de pinksteren: resultaat: verknipt kapsel!!

Veel te kort, net een jongenskapsel en rats rats geknipt met een schaar met een mesje erin waardoor het zo gaat opkrullen.

Het krult dus enorm en ik mis de halflange lokken langs de zijlijn van mijn gezocht nu enorm!!!

Voel me niet meer vrouwelijk ook. Want mijn gezicht heeft wel een goed kapsel nodig Hihi.

Ik weet dat het weer een half jaar duurt voor ik het wel weer ok vind.

Ik baal er gewoon ontzettend van..het is veel te lomp zoals het nu zit.

En het erge is ik lijk dit iedere keer weer te hebben ik neem me voor niet meer naar de kapper te gaan en dan wordt het toch weer tijd en gaat het mis.
Onzin! 2 Vd 3x was t goed.. Om dan te zeggen dat t ALTIJD mis gaat is overdreven..

En btw JIJ was niet tevreden na die 1e 2x.

Heb je dan niet gezegd wat je wilde??
Je weet dat Pinksteren nog niet geweest is?

Bij mij was het de laatste keer ook te kort, vervelend, maar het groeit weer aan en de volgende keer zeg ik erbij dat ze er niet te veel af moeten halen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Als je die krullen vervelend vindt kun je de steiltang gebruiken.
Ik herken het wel hoor. Het is altijd een kunst een kapper te vinden die jouw haar begrijpt.
Misschien voel je je weer wat meer vrouw als je grote oorbellen in doet en wat heftigere oog schaduw gebruikt. Dat staat vast wel leuk bij je nieuwe kapsel.
Ik ken het. Heb inmiddels al een paar jaar een kapper die wél begrijpt wat ik bedoel en die koester ik dan ook ;-)
Herkenbaar. Meestal trekt het na een paar dagen wel een beetje bij, maar als je net van de kapper komt voel je je idd verschrikkelijk. Ik troost me met de gedachte dat het haar is, en dus over een paar weken weer is aangegroeid, en los het in de tussentijd op met make-up (voor de vrouwelijke uitstraling).
Een goeie kapper vinden is moeilijk.

Waar zit je ergens? Misschien weet iemand hier nog een goeie waar je de schade wat kan laten verminderen.

Ik vind Rick van WAXX in Arnhem echt super. Beetje duur maar eigenlijk wel t geld waard.
Het groeit wel weer aan...
Ga zelden naar een kapper, alleen van de lengte mogen ze ietsjes afknippen, voor de rest niks
Voel je je beter als ik je vertel dat het veel erger kan? Ik ben kaal en moet nog minstens 1,5 jaar wachten tot ik weer een fijn kapsel heb. God weet hoe lang ik moet wachten totdat ik uberhaupt weer een kapsel heb en mezelf weer eens vrouw kan voelen. Kijk in de spiegel en koester je haar!!
Oke. Beetje misplaatste reactie, excuus. Ben niet op mn best momenteel. Begrijp goed dat je je rot kan voelen door een verkeerd geknipt kapsel maar het groeit inderdaad wel weer aan ;-). En hoogstwaarschijnlijk ben jij de enige die er soiso mee zit en vindt de buitenwereld het gewoon leuk!
Het was met pinksteren, en het is nog steeds niet bijgegroeid? Jeetje!
Een pony die tot je kin komt, is voor mij geen pony meer hoor..
Herkenbaar. Ik ga niet meer naar de kapper maar doe het zelf. Met profi kappersschaar natuurlijk, dat dan weer wel. Nog nooit zoveel complimenten over m'n haar gehad sindsdien!
fantastissima schreef op 23 mei 2012 @ 17:54:

Herkenbaar. Ik ga niet meer naar de kapper maar doe het zelf. Met profi kappersschaar natuurlijk, dat dan weer wel. Nog nooit zoveel complimenten over m'n haar gehad sindsdien!
Huh? Hoe doe je dan de achterkant?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Heb je slimme maniertjes voor, check YouTube maar eens :)

Ennem mijn achterkant moet sowieso groeien, dus is vnl puntjes bovenop en voor. Achter is maar 1x per 5,6 maanden nodig dat scheelt :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven