Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Mugske schreef op 24 mei 2012 @ 08:53:

als je lid wordt van yunomi krijg je geen reclame etc. af en toe een nieuwsbrief en dat kun je volgens mij ook uitzetten.

iedere week kun je nomi's sparen

* reacties (3x10 punten)

* recepten (2x 10 punten)

* meedoen aan actie (1x 30 punten)

* artikel schrijven (1x 25 punten)

* spelletje doen (1x 5 punten)

* gebruiken chat (1x 10 punten)

* bezoek van de site (1x 5 punten)

* vrouw van de dag (10/50 punten)

* vraag over jezelf beantwoorden (1x 15 punten)

activeer ook je receptenboekje als je dat nog niet gedaan hebt.

soms krijg je extra punten bijv sinterklaas, moederdag, je verjaardag etc.
Die recepten moet je zelf toevoegen? En vrouw van de dag? Hoe krijg je daar punten? Ik zie vrouw van de dag wel eens voorbij komen maar nu ik het zoek kan ik het niet vinden op de site. @-(
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Greatwhitesilence.... zal ik je mailen??
Ja, recepten moet je zelf toevoegen en dan kan je kiezen of je ze wel of niet openbaar wilt maken, door een vinkje.

Meedoen aan actie, is dat bijv. zo'n proefzakje thee aanvragen?

Spelletje doen is hun eigen spelletjes? Of ook die actie spelletjes, zoals laatst van Sun?

En die vraag over jezelf beantwoorden? Waar kan je dat vinden? Of is dat zo'n vraag als; hoevaak drink je thee met je gezin? Die soms in beeld komt?

Vrouw van de dag word je denk ik voor gekozen?
Een toevallige vrekactie: ik had via euroclix schoenen besteld bij scapino, de clix werden al snel bijgeschreven maar de schoenen pasten niet goed en dus heb ik ze terug naar de winkel gebracht en het geld teruggekregen! Gratis clix dus :)
Mag ik ook af en toe meeschrijven? Ik ben studente en pas op mezelf gaan wonen, dus ik ben echt superblij met dit topic. Ik lees al een hele poos stilletjes mee, maar vond het tijd worden eens een account aan te maken. :)
xJanna schreef op 23 mei 2012 @ 21:11:

Nee, om een snijmachine waar ik m'n zelfgebakken brood mee kan snijden. Maar ik geloof dat ik die ook goedkoper bij redcoon kan bestellen.

Ze komen ook af en toe bij de Lidl langs.

Maar dan moet je daarop weer willen wachten :smile: .
Tuurlijk mag dat, iedereen is hier welkom hoor! :)

Bevalt het op jezelf wonen?

Mikske, ik vroeg me laatst al af hoe dat met airmiles werkt wanneer je iets(duurs, dus met veel punten) terug brengt.
yasuku, nou, het is echt niet handig met een broodmes, schuine plakken, dikke plakken enz.. Dus denk wel dat er over niet al te lange tijd eentje komt. ;-)
Ja bevalt prima! Alleen vooral qua financiën is het wel een hele omschakeling haha. Maar het lukt aardig tot nu toe.
Mikske00 schreef op 24 mei 2012 @ 09:34:

Een toevallige vrekactie: ik had via euroclix schoenen besteld bij scapino, de clix werden al snel bijgeschreven maar de schoenen pasten niet goed en dus heb ik ze terug naar de winkel gebracht en het geld teruggekregen! Gratis clix dus :)

Volgens mij staat er ergens op de site dat ze later alsnog eraf gehaald worden als je iets retour doet.

Zo niet is het mooi meegenomen :-d.
Ik heb trouwens eens voor ¤ 3.50 een allessnijder van een bekend merk bij de kringloop gekocht.

Kan hm instellen op brood, vlees, kaas en groenten.

Ook hier zonet het yunomipakket aangevraagd.

Sommige dingen gaan meteen in het mandje voor cadeautjes, ik gebruik het toch niet.
xJanna schreef op 24 mei 2012 @ 09:45:

yasuku, nou, het is echt niet handig met een broodmes, schuine plakken, dikke plakken enz.. Dus denk wel dat er over niet al te lange tijd eentje komt. ;-)

Ik begrijp je niet helemaal, ik bedoel dat af en toe een broodsnijmachine wordt aangeboden bij de Lidl, silver crest.

(Overigens snijd ik mijn gebakken brood wel altijd met een gewoon broodmes.)
noa_lynn schreef op 24 mei 2012 @ 10:08:

Ik heb trouwens eens voor ¤ 3.50 een allessnijder van een bekend merk bij de kringloop gekocht.

Kan hm instellen op brood, vlees, kaas en groenten.

Koopje!

Ik heb altijd de indruk dat de kringloop bij ons superduur is.
Als ik mijn zelfgebakken brood met een gewoon broodmes snij is de bovenkant 1 cm dik en de onderkant 2 cm dik en gegolfd afgesneden.

Volgens mij bedoeld xJanna dit ook.
yasuko schreef op 24 mei 2012 @ 10:13:

Ik begrijp je niet helemaal, ik bedoel dat af en toe een broodsnijmachine wordt aangeboden bij de Lidl, silver crest.
Ja, dat begreep ik! Ik bedoelde dat ik waarschijnlijk geen geduld heb om daarop te wachten. ;-)
noa_lynn schreef op 24 mei 2012 @ 10:16:

Als ik mijn zelfgebakken brood met een gewoon broodmes snij is de bovenkant 1 cm dik en de onderkant 2 cm dik en gegolfd afgesneden.

Volgens mij bedoeld xJanna dit ook.

Ja, dat bedoelde ik!

(Je mag gewoon Janna zeggen hoor ;-) )
Ah, duidelijk! :-d

Ik snijd hele nette sneden, al zeg ik het zelf.

(ik kan iets, ik kan iets, ik kan iets)
Ik heb er maar even een topic over geopend ipv dat dit topic ineens alleen maar over broodsnijden gaat. ;-)

Knap dat je dat kan! Ik dus niet...
over de yunomi-vragen

* recepten: inderdaad zelf toevoegen in je receptenboekje

* spelletje: zijn de eigen spelletjes dus bijv tetris

* actie: zijn de actiespelletjes zolas die van sun

* vraag over jezelf: zijn die polls over 'hoe vaak drink je thee' en zo, maar soms plopt er ook gewoon een op

* vrouw van de dag: kun je je voor opgeven, maar ik weet niet hoe dat werkt
Ik heb gisteren trouwens weer c1000 zegels mogen ontvangen, heel erg bedankt daarvoor!

En net nog maar even een monatoetje gehaald van de GTA.

Op dutch couponing zag ik dat in de veronicagids van deze week een bon zit voor gratis Dash wasmiddel, dus wie deze gids heeft...
Ik weet niet wat de waarde van zo'n fles Dash is, maar de Veronica-gids kost in de winkel ¤1.39.. Krijgen hem hier wel elke donderdag, dus zal straks eens kijken.
Hier een link naar een bon voor gratis Himalaya shampoo/bodylotion. Alleen werkt de link momenteel niet bij mij. Actie staat hier.
Gratis Himalaya shampoo of bodylotion bij de tuinen!

http://www.himalayaproducten.nl/actie/index.htm

hiem, die kun jij dus niet laten gaan als echte vrekker he ;)
ow, net te laat zie ik, haha!
Mijn ouders hadden de veronica gids, maar hem helaas opgezegd sinds kort. Wie weet heeft schoonmoeders hem nog ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven