Aankomende verkiezingen boycotten.

22-05-2012 00:31 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is in de praktijk niet mogelijk om de aankomende verkiezingen te boycotten en het demissionair kabinet te laten blijven tot 8 juni 2014, maar wat voor nut hebben de verkiezingen van september 2012?

De enige partijen die samen een meerderheid kunnen vormen zijn CDA, Pvda en VVD en dat is niet eens met zekerheid te voorspellen.

Wie zit er te wachten op zulk soort formaties en de denkbare alternatieven?

Vanaf 8 juni 2014 valt er iets meer te zeggen over de schuldencrisis in de eurozone en de rest van de wereld.

Bovendien is het te kort dag om alle personen op een verkiesbare plaats te beoordelen op hun kwaliteiten.

Er zijn op dit forum vazallen van diverse politieke partijen die vanzelfsprekend willen dat wij in september allemaal gaan stemmen op hun partij om die en die redenen.

Ik ben benieuwd of zij zich hier staande kunnen houden.
vanfrikschoten schreef op 24 mei 2012 @ 18:42:

In één van de links die "jaap" geeft staan zelfs mijn bedrijfsgegevens, e.d. Mij maakt dat allemaal niet uit. Maar deze persoon moet zich ook goed realiseren dat er meer hondjes zijn die "Kees" heten. Er zijn meer mensen met dezelfde naam als ik die in min of meer dezelfde sector werkzaam zijn. Dat is ook één van de redenen waarom ik, met mijn uitgesproken politieke mening, onder pseudoniem schrijf. Ook die mensen berokkent deze "jaap" indirect schade door zulke lasterlijke verhalen op fora neer te kalken. Laat dat heel duidelijk zijn.

Je hebt natuurlijk méér dan gelijk Frik.

Wat deze 'jaap' met jou probeert te doen, gaat alle perken te buiten en ik heb de posting van 'jaap' dan ook gestaft (gemeld bij de moderators).

Kun je zelf evt. ook doen door op het rechter icoontje boven de betreffende posting te klikken. (Of wat Wynette schrijft, mailen naar forum@viva.nl)
Wat een sneu gedoe hier weer zeg. Echt zeer sneu. Met zijn allen tegen 1.

Ik weet niet hoor, maar die bedrijfsgegevens van die fantastische blog AP zijn gewoon openbaar.

Bovendien lijkt het een gevalletje 'wie kaatst'.

Overigens @ 'democraat' (kuch) vanfrikschoten: we zitten hier op het Viva-forum. Ik ben totaal niet geïnteresseerd in jouw klachten.

Kan het weer over de inhoud gaan? Of is de bedoeling met scherp op mensen te schieten (met zijn allen, heel dapper) als de argumenten op zijn?
Goed stuk trouwens Frik.

Vooral blijven schrijven hier.
jukebox schreef op 24 mei 2012 @ 19:26:

Ik weet niet hoor, maar die bedrijfsgegevens van die fantastische blog AP zijn gewoon openbaar.

Overigens @ 'democraat' (kuch) vanfrikschoten: we zitten hier op het Viva-forum. Ik ben totaal niet geïnteresseerd in jouw klachten.

Kan het weer over de inhoud gaan? Of is de bedoeling met scherp op mensen te schieten (met zijn allen, heel dapper) als de argumenten op zijn?
Als het over jou gaat, dan roepen we JOU wel. Oke.
@ Susv:

Je moet zeer goed begrijpen dat ik mij door niemand de mond laat snoeren. In geen geval. Begrijp je dat?
jukebox schreef op 24 mei 2012 @ 19:31:

@ Susv:

Je moet zeer goed begrijpen dat ik mij door niemand de mond laat snoeren. In geen geval. Begrijp je dat?
Dan is het toch te hopen, dat je praktiseert wat je predikt.
jukebox schreef op 24 mei 2012 @ 19:26:

Jaap heeft al heel wat off topic epistels gewijd aan van Frikschoten, Amsterdam Post, E.J. Bron etc. en zijn obsessie met hen neemt steeds vervaarlijkere vormen aan. Ook vanochtend is jaap er weer eens uitgebreid voor gaan zitten en heeft nu zelfs privé/bedrijfsgegevens gelinkt. Wie schiet er nu met scherp?

Dat hier repliek op komt is een gevalletje oorzaak & gevolg en komt dus geheel op conto van jaap.

.
Twinkle1001 schreef op 24 mei 2012 @ 19:34:

[...]

Jaap heeft al heel wat off topic epistels gewijd aan van Frikschoten, Amsterdam Post, E.J. Bron etc. en zijn obsessie met hen neemt steeds vervaarlijkere vormen aan. Ook vanochtend is jaap er weer eens uitgebreid voor gaan zitten en heeft nu zelfs privé/bedrijfsgegevens gelinkt. Wie schiet er nu met scherp?

Dat hier repliek op komt is een kwestie oorzaak en gevolg en komt dus geheel op conto van jaap.

.

Dat lijkt me jaap's goed recht. Het betreft immers OPENBARE blogs en mensen die zelf de publiciteit opzoeken.

Daar is niets mis mee.

Maar dat mensen hier verhaal komen halen interesseert mij niets. Het is nogal off-topic.

Eigenlijk nogal zielig dat je een blog hebt en dan 1 lezer ergens anders gaat opzoeken om hem van repliek te dienen. En dan noem je jezelf democraat? Kom op zeg. Hoge bomen vangen veel wind, toch?

En dan hier altijd maar dezelfden die niets lezen maar als een Texaanse ja-knikker achter hun 'leiders' aanhobbelen.
Twinkle1001 schreef op 24 mei 2012 @ 19:34:

[...]

Dat hier repliek op komt is een gevalletje oorzaak & gevolg en komt dus geheel op conto van jaap.

.

Ik ga wat opdringerige mensen een poosje negeren. Dat kunnen ze zoveel schreeuwen als ze willen.

:smile:

jaap schiet immer in de off-topic reflex als er hier artikelen, filmpjes, foto's of plaatjes voorbij komen die niet in zijn linksextremistische straatje passen.

Dan wordt de desbetreffende schrijver/filmer/fotograaf steevast virtueel tegen de muur gezet en standrechtelijk geëxecuteerd.

En de Viva-forummer die het 'gewaagd' heeft het desbetreffende artikel/filmpje/plaatje te linken gaat er achteraan. Nou dát is pas off-topic.
Twinkle1001 schreef op 24 mei 2012 @ 19:45:

[...]

jaap schiet altijd in de off-topic reflex als er hier artikelen of filmpjes voorbij komen die niet in zijn linksextremistische straatje passen.

Dan wordt de desbetreffende schrijver/filmer steevast tegen de muur gezet en virtueel standrechtelijk geëxecuteerd. Nou dát is pas off-topic.

Houd nu eens op over Jaap. Ik heb het nu over ene vanfrikschoten die zijn volledig oninteressante gelijk probeert te halen hier. DAT is off-topic.

Die vanfrikschoten heeft een eigen platform daarvoor. Het veelgelezen en op dure servers draaiende Amsterdam Post.

Laten we hier gewoon over het onderwerp praten: namelijk de aankomende verkiezingen.
jukebox schreef op 24 mei 2012 @ 19:49:

Houd nu eens op over Jaap. Ik heb het nu over ene vanfrikschoten die zijn volledig oninteressante gelijk probeert te halen hier. DAT is off-topic.

Die vanfrikschoten heeft een eigen platform daarvoor. Het veelgelezen en op dure servers draaiende Amsterdam Post.

Tjsa, dat is al zó vaak tegen jaap gezegd: Ga op AP zélf je beklag doen en val ons er niet mee lastig. Maar dat durft hij kennelijk niet, want daar zitten teveel 'haantjes', zo vindt hij. Blijbaar voelt hij zich lekkerder tussen de 'kippetjes', dat kan natuurlijk.

Dus prima dat van Frikschoten hem hier (zeer beleefd) van repliek dient, de zaken even goed duidt en z'n trieste laster ontkracht. Dit is nog altijd een openbaar forum.

jukebox schreef op 24 mei 2012 @ 19:49:

Laten we hier gewoon over het onderwerp praten: namelijk de aankomende verkiezingen.
Ga je gang.
Bijzonder, er komt vanzelf een keer een einde aan. Er komt een dag dat hij/zij door de mand valt. Waarschijnlijk heeft F. al contact opgenomen en wordt het hier lekker rustig.
vanfrikschoten schreef op 24 mei 2012 @ 17:40:

Tot slot: Hoe ik fondsen werf om de site te bekostigen gaat deze "jaap" geen bal aan. Ik heb er inmiddels een goede reden voor omdat vanuit de politiek/activistische hoek van "jaap" alles in het werk wordt gesteld om een site van democraten met een andere politieke kleur de mond te snoeren. Hoe, dat leest u hier: http://www.amsterdampost. ... ndjes-blootveld-haatsnee/

Interessante link.

Kan het iedereen van harte aanbevelen dit even te lezen.
vanfrikschoten schreef op 24 mei 2012 @ 17:40:

Wat een treurige laster van deze "jaap" hierboven (die dit overigens ook op de AP probeerde te posten).

(..)

Geachte heer ******, alles wat ik over u, en uw site schreef, is terug te vinden op het internet via de links die ik verschaf, waarbij uw commentaar bij de daad van de terrorist Breivik voor eenieder is te traceren. Inclusief het commentaar van mij, en anderen, op het begrip dat u voor deze moordenaar van kinderen aan de dag legde.

De reden dat uw teksten hier door mij uitgebreid zijn becommentarieerd, komt primair omdat een grote fan van u, die hier als Twinkle schrijft, met grote regelmaat uw teksten hier al applaudisserend, integraal kopieert als ware het haar eigen mening.

Zoals u al aangeeft, is het niet zomaar mogelijk commentaar op uw teksten toe te voegen op uw site, daar u nogal van de censuur bent. Hetgeen u gemeen heeft met andere 'brandstichters' in dit land.

Het vervult mij met vreugde dat u de weg naar dit forum hebt gevonden, al is het natuurlijk wel weer tragisch dat u direct een beroep doet op de moderator om mij het zwijgen op te leggen. Maar verrassend is dat natuurlijk niet. Ik hoop dat het u lukt tijd vrij te maken voor een inhoudelijke discussie over de onderwerpen die hier ter discussie staan. En u bent, als zodanig, geen onderwerp hier. Slechts een figurant waar het, helaas, niet mogelijk bleek uw productie inhoudelijk te bespreken met uw fan, waardoor uw productie de status van propaganda nooit is overstegen.

Welkom!
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 25-05-2012 10:01
Reden: naam verwijderd ivm privacyschending
% gewijzigd
vanfrikschoten schreef op 24 mei 2012 @ 18:42:

In één van de links die "jaap" geeft staan zelfs mijn bedrijfsgegevens, e.d. Mij maakt dat allemaal niet uit. Maar deze persoon moet zich ook goed realiseren dat er meer hondjes zijn die "Kees" heten. Er zijn meer mensen met dezelfde naam als ik die in min of meer dezelfde sector werkzaam zijn. Dat is ook één van de redenen waarom ik, met mijn uitgesproken politieke mening, onder pseudoniem schrijf. Ook die mensen berokkent deze "jaap" indirect schade door zulke lasterlijke verhalen op fora neer te kalken. Laat dat heel duidelijk zijn.
Een wat chaotisch verhaal over UW bedrijfsgegevens, die op een PUBLIEKE site worden weergegeven. Mocht u daarover klachten hebben, dan lijkt het mij verstandig dit te melden op de betreffende site, en niet zozeer hier. Toch?
Twinkle1001 schreef op 24 mei 2012 @ 22:38:

Interessante link.

Kan het iedereen van harte aanbevelen dit even te lezen.
Begrijpt u wat ik bedoel, heer Frikschoten? Propaganda.
http://www.stirringtroubleinternationally.com/wp-content/uploads/2012/03/conspiracy-235x300.png

Deze fase moeten we altijd door..
jaap schreef op 25 mei 2012 @ 00:05:

De reden dat uw teksten hier door mij uitgebreid zijn becommentarieerd, komt primair omdat [..]

Correctie: je becommentarieert z'n teksten niet, je 'becommentarieert' de persoon van Frikschoten.

Keer op keer voer je persoonlijke aanvallen uit, op iemand die hier niet aanwezig is, dus geen weerwoord kan bieden. Een beetje vent doet dat op zo'n site zélf, face to face. Maar nee, die optie wijs je steeds bibberend en al smoesjes makend af. Laf ben je dus ook nog.

Je voert hier op Viva, in een 'veilig' achteraf dames-hoekje van het internet, keer op keer stiekem een virtuele executie op de persoon uit, in de hoop de aandacht af te leiden van teksten, die jou niet welgevallig zijn.

Want op teksten als van AP zou jij maar wát graag eigenhandig censuur toepassen niet? Verbeten speel je voor jaap R. de Vries en bespioneert stiekem iedereen die daar schrijft.

Ook je reflexmatige neiging om hier op het vivaforum alle schrijvers/forummers te bespringen die teksten schrijven/posten die jou inhoudelijk niet bevallen is inmiddels legendarisch.

Het is duidelijk. Zodra het meningen betreft die de jouwe niet zijn, ben jij niet voor vrijheid van meningsuiting!

En aangezien het je maar niet lukt hierin dwingend te sturen, zit er voor jou blijkbaar niks anders op dan de Vanfrikschotens van deze wereld een virtueel nekschot toe te dienen.

Nee, dán jouw 'eigen' sites hè jaap. Jaap's favo top 3:

Ahmadinejad's Iraanse Staatstelevisie (PressTV Iran), Alex Jones' Infowars en Pravda.ru.

Daar bedrijf je hier, in talloze door jou gekaapte (blog) topics, gretig massa-propaganda voor.

Je hebt dit forum in de afgelopen jaren geïnjecteerd met duizenden Press TV Iran, Pravda.ru & Infowars links en teksten.

Dit alles door jou 'toegelicht' met talloze door jouzelf verzonnen anti-Westerse, anti-Amerikaanse, anti-Israëlische, antisemitische complottheorieën.

Daar zijn die paar terloopse linkjes van de AP maar kinderspel bij.

Je van de pot gerukte post is diep treurig.

De reden dat u w teksten hier door mij uitgebreid zijn wordt becommentarieerd, komt primair omdat een grote fan van u, die hier als Twinkle schrijft, met grote regelmaat uw teksten hier al applaudisserend, integraal kopieert als ware het haar eigen mening.

Ja meneer van Frikschoten, nu ú weer!

Ik klik niet graag, maar Twinkle linkt hier zomaar teksten van u, of érger, zet ze hier gewoon 'integraal' neer meneer! :-O

Wat doen die duivelse teksten des doods van de AP hier?

Dat kan toch zomaar niet meneer van Frikschoten? Ik ageer daartegen. Schande, schande! Ach en wee.

Aan vrijheid van meningsuiting horen grenzen te zitten.

Het kan toch niet zo zijn dat iemand hier zomaar 'integraal' een mij niet welgevallig link of tekst van u kan neerzetten, 'als ware het haar eigen mening' zeg!

Zeg nou zelf meneer?

Dat moeten we toch niet willen met z'n allen?

Ik 'becommentarieer' u natuurlijk primair daarom, dat begrijpt u toch wel meneer?

jaap schreef op 25 mei 2012 @ 00:15:

Begrijpt u wat ik bedoel, heer Frikschoten? Propaganda.

LOL X-D

.
Die Alex Jones gelooft in aliens en reptielen die van vorm veranderen...

Tis maar net hoe maf je bent.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRyhgB_6cyn5ZNrNSfjsy2QElKMslH4kAMiMEVgUgvePx5r0dTN

Dit is zeg maar Obama voor volgelingen.

Ben benieuwd hoe dan Pechtold uitpakt.

Brrrrr....
Goh. Zo'n Vanfrikschoten. Het is toch wat. A) Niet in staat goed te schrijven. B) Geen visie hebben. C) Een waardeloze blog hebben D) Je lezers moeten oplichten door geld van ze te vragen voor een serverpark dat helemaal niet nodig is. FOEI!

@ Twinkle1001 Dank voor de links!

@ wynette: Kom op. Het is hier geen jeugdjournaal. Als je geen woorden meer hebt, laat die infantiele plaatjes dan achterwege.
wynette schreef op 25 mei 2012 @ 00:30:

Die Alex Jones gelooft in aliens en reptielen die van vorm veranderen...

Tis maar net hoe maf je bent.

Overigens sla je zelfs hier de plank mis. Zelf op het gebied van complottheorieën. Wat mij betreft noem je Alex Jones de grootste complotdenker aller tijden. Allemaal prima.

Maar Alex Jones heeft zich meerdere malen gedistantieerd van de ideeën over reptilians en het shapeshifting.
.

[...]

Geachte heer ..., alles wat ik over u, en uw site schreef, is terug te vinden op het internet via de links die ik verschaf, waarbij uw commentaar bij de daad van de terrorist Breivik voor eenieder is te traceren. Inclusief het commentaar van mij, en anderen, op het begrip dat u voor deze moordenaar van kinderen aan de dag legde.

De reden dat uw teksten hier door mij uitgebreid zijn becommentarieerd, komt primair omdat een grote fan van u, die hier als Twinkle schrijft, met grote regelmaat uw teksten hier al applaudisserend, integraal kopieert als ware het haar eigen mening.

Zoals u al aangeeft, is het niet zomaar mogelijk commentaar op uw teksten toe te voegen op uw site, daar u nogal van de censuur bent. Hetgeen u gemeen heeft met andere 'brandstichters' in dit land.

Het vervult mij met vreugde dat u de weg naar dit forum hebt gevonden, al is het natuurlijk wel weer tragisch dat u direct een beroep doet op de moderator om mij het zwijgen op te leggen. Maar verrassend is dat natuurlijk niet. Ik hoop dat het u lukt tijd vrij te maken voor een inhoudelijke discussie over de onderwerpen die hier ter discussie staan. En u bent, als zodanig, geen onderwerp hier. Slechts een figurant waar het, helaas, niet mogelijk bleek uw productie inhoudelijk te bespreken met uw fan, waardoor uw productie de status van propaganda nooit is overstegen.

Welkom!
;-)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-05-2012 11:06
Reden: privacy
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven