Aankomende verkiezingen boycotten.

22-05-2012 00:31 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is in de praktijk niet mogelijk om de aankomende verkiezingen te boycotten en het demissionair kabinet te laten blijven tot 8 juni 2014, maar wat voor nut hebben de verkiezingen van september 2012?

De enige partijen die samen een meerderheid kunnen vormen zijn CDA, Pvda en VVD en dat is niet eens met zekerheid te voorspellen.

Wie zit er te wachten op zulk soort formaties en de denkbare alternatieven?

Vanaf 8 juni 2014 valt er iets meer te zeggen over de schuldencrisis in de eurozone en de rest van de wereld.

Bovendien is het te kort dag om alle personen op een verkiesbare plaats te beoordelen op hun kwaliteiten.

Er zijn op dit forum vazallen van diverse politieke partijen die vanzelfsprekend willen dat wij in september allemaal gaan stemmen op hun partij om die en die redenen.

Ik ben benieuwd of zij zich hier staande kunnen houden.
Zelf ga ik meteen naar de top, geen gezeur. Dat werkt ook zeer succesvol.
glaas_beer schreef op 25 mei 2012 @ 22:19:

Als je wilders erger vindt dan hitler, dan is er serieus een steekje bij je los hoor. Niet dat ik wilders zo geweldig vind maar de vergelijking gaat volledig mank

Ja! En Mao en Stalin er ook bij. Wilders is erger dan wat dan ook!

(Wil je me nu 'aangeven' bij de Tweede Kamer?)
jukebox schreef op 25 mei 2012 @ 22:16:

En ontwijk geen vragen. Je bent een gruwel voor elke rechtsstaat door mensen willekeurig voor het gerecht te willen slepen.

Een vraag beantwoorden is niet zo moeilijk hoor. Misschien knap je er wel van op.
Je vertoont ook verschijnselen van onkunde, domheid en vooringenomenheid, Jammer, dat jij niet beter kunt.

Probeer het eens op een andere manier, wat aardiger. Of kost dit je teveel moeite?
jukebox schreef op 25 mei 2012 @ 22:11:

@ IlikeFormentera

Ik vind Wilders veeeel erger dan Hitler. Echt waar. Veeel erger.

Ah, toe, wil je mij ook melden bij de Voorzitter van de Tweede Kamer!

Ik wil ook gearresteerd worden. Ah toe, geef mij ook aan!

Dat zou geen zin hebben. Het verschil tussen jou en jaap is dat jaap verrekte goed weet wat hij schrijft en het ook zo schrijft dat het steeds aan de grenzen van het betamelijke raakt. Bij jou heb ik niet de indruk dat je echt weet waar 'Abraham de mosterd haalt' en dat je vaker maar iets 'roept' om te provoceren. 'Gekken en dwazen schrijven op muren en glazen' heet dat vrij vertaald. Dus helaas, je kwalificeert je zelfs niet in deze ronde.
kissmequick schreef op 25 mei 2012 @ 22:25:

[...]

Je vertoont ook verschijnselen van onkunde, domheid en vooringenomenheid, Jammer, dat jij niet beter kunt.

Probeer het eens op een andere manier, wat aardiger. Of kost dit je teveel moeite?

Ik zou niet weten waarom het aardiger moet eigenlijk. Ik heb helemaal geen behoefte aardig te zijn tegen mensen die andere mensen onderdrukken. Ik heb ook geen behoefte aardig te zijn tegen ja-knikkers zoals jij.

Maar zeg, Spuit Elf, kun je mij eens wijzen op onkunde danwel domheid?
@ IlikeFormentera

Haha! Ik heb je anders voldoende inhoudelijke vragen gesteld. Maar blijkbaar is het allemaal te lastig voor je.

En zeg: moet jij niet gaan 'klikken' en huilen bij de mods danwel de Tweede Kamer.

Bel anders de politie. Of nog beter: The A-Team!
En bij jaap heeft het wel 'zin', wil je hiermee zeggen?
jukebox schreef op 25 mei 2012 @ 22:29:

[...]

Ik zou niet weten waarom het aardiger moet eigenlijk. Ik heb helemaal geen behoefte aardig te zijn tegen mensen die andere mensen onderdrukken. Ik heb ook geen behoefte aardig te zijn tegen ja-knikkers zoals jij.

Maar zeg, Spuit Elf, kun je mij eens wijzen op onkunde danwel domheid?
Zelfs al zou ik met bewijzen komen, dan nog ben je tè dom om te weten waar het over gaat. Dus daar doe ik niets mee. Maar ik wil wel vriendelijk tegen je blijven.
kissmequick schreef op 25 mei 2012 @ 22:35:

[...]

Zelfs al zou ik met bewijzen komen, dan nog ben je tè dom om te weten waar het over gaat. Dus daar doe ik niets mee. Maar ik wil wel vriendelijk tegen je blijven.
Vriendelijk? Inderdaad zeer vriendelijk.
jukebox schreef op 25 mei 2012 @ 22:32:

En bij jaap heeft het wel 'zin', wil je hiermee zeggen?

Zullen we ons beperken tot mijn vooronderstelling dat jij zeer waarschijnlijk alle aanspraak kunt maken op een wettelijke schulduitsluitingsgrond.

Wil 't al een beetje lukken met rellen jukebox en Willem?

Ik zie dat Willem dit al ergens als 'forumrel' aan de grote klok heeft proberen te hangen, maar de animo komt maar mondjesmaat van de grond. En nu is de dag al bijna voorbij. Wat een zeper hè heren?
jukebox schreef op 25 mei 2012 @ 22:02:

@ IlikeFormentera:

Ik ben tegen het uitdelen van bans. Ongeacht wie. (Uitzonderingen daargelaten).

Jij bent VOOR bans als een mening jou niet uitkomt.

Dus nogmaals: ben je je laarzen al het invetten? Want wat jij voorstaat is niets anders dan een totalitaire staat. Waar andersdenkenden worden onderdrukt.

Niet fraai, IlikeFormentera!

Als je met me mee wilt naar 2e kamer, be my quest.

kissmetoo@live.nl
@ IlikeFormentera

Zozo. Heb je dat zomaar bij elkaar gegoogled, zo'n moeilijk woord. Snap je het zelf wel?

Waarschijnlijk niet. Afgaande op het feit dat je het verschil niet kent tussen wetsartikelen en jurisprudentie.

Was je nog toch maar braaf afgestudeerd. Dan had je nog eens wat opgestoken.
jukebox schreef op 25 mei 2012 @ 22:44:

@ IlikeFormentera

Zozo. Heb je dat zomaar bij elkaar gegoogled, zo'n moeilijk woord. Snap je het zelf wel?

Waarschijnlijk niet. Afgaande op het feit dat je het verschil niet kent tussen wetsartikelen en jurisprudentie.

Was je nog toch maar braaf afgestudeerd. Dan had je nog eens wat opgestoken.
Volgens mij heb jij wel een goede kapper gehad, maar deze zou eens een ander model aan jou moeten adviseren. Want dat 'opgestoken pruikje' is allang uit de mode.l Lieverd probeer eens iets anders.
Ach, ik herken de stijl al. Laat maar kissme..., je bent inderdaad die ramptoerist waar ik je voor aanzag, jammer.
De nieuwe Nederlandse Vlag:

http://ejbron.files.wordpress.com/2012/05/screenshot_2615.png?w=640&h=262

“De Nederlandse regering heeft aangekondigd de nationale driekleur te vervangen door een condoom, omdat dat een betere weergave is van haar beleid. Een condoom is bestand tegen hyperinflatie, remt de productie, vernietigt de volgende generatie, beschermt de grootste lul en geeft je een vals gevoel van veiligheid terwijl je genaaid wordt.”

http://ejbron.wordpress.c ... ederlandse-vlag/#comments
jaschenca_2 schreef op 25 mei 2012 @ 23:06:

Ach, ik herken de stijl al. Laat maar kissme..., je bent inderdaad die ramptoerist waar ik je voor aanzag, jammer.
Jaap
jukebox schreef op 25 mei 2012 @ 22:13:

@ IlikeFormentera

Maar even serieus: je acht zowel jaap als jezelf wel erg belangrijk. Die voorzitter heeft wel wat beters te doen.

Ik begreep dat je ooit gestudeerd had bij Ellian. Maar vind je het niet zonde dat je nooit bent afgestudeerd?

Want aan dat geblaat van je te horen heb je echt niets begrepen van hoe recht functioneert en kan het onmogelijk zo zijn dat je je papiertje hebt gehaald.
Dat was jij, toch?
Oke, als dat zo is dan snap ik de reacties ook en kan ik ze plaatsen.
Vilma schreef op 25 mei 2012 @ 23:12:

[...]

Dat was jij, toch?
Zo'n hoogleraar heeft gemiddeld wel meer studenten dan 1.
Yep, althans, dat beweerde jukebox X-D
jukebox schreef op 25 mei 2012 @ 23:14:

[...]

Zo'n hoogleraar heeft gemiddeld wel meer studenten dan 1.

ok.

Maar jij bent toch één van die vele studenten van Ellian geweest?
jukebox schreef op 25 mei 2012 @ 22:13:

Ik begreep dat je ooit gestudeerd had bij Ellian.
Dan mankeert er toch echt iets aan je begripsvermogen en leesvaardigheid.
Vilma schreef op 25 mei 2012 @ 23:18:

[...]

ok.

Maar jij bent toch één van die vele studenten van Ellian geweest?

Ja. In formele zin. Ja.

Waar willen jullie precies naartoe?

Ik doe mijn best hoor, maar snap er weer eens niets van.
jukebox schreef op 25 mei 2012 @ 23:21:

[...]

Ja. In formele zin. Ja.

Waar willen jullie precies naartoe?

Ik doe mijn best hoor, maar snap er weer eens niets van.
Aan jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven