Aankomende verkiezingen boycotten.

22-05-2012 00:31 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is in de praktijk niet mogelijk om de aankomende verkiezingen te boycotten en het demissionair kabinet te laten blijven tot 8 juni 2014, maar wat voor nut hebben de verkiezingen van september 2012?

De enige partijen die samen een meerderheid kunnen vormen zijn CDA, Pvda en VVD en dat is niet eens met zekerheid te voorspellen.

Wie zit er te wachten op zulk soort formaties en de denkbare alternatieven?

Vanaf 8 juni 2014 valt er iets meer te zeggen over de schuldencrisis in de eurozone en de rest van de wereld.

Bovendien is het te kort dag om alle personen op een verkiesbare plaats te beoordelen op hun kwaliteiten.

Er zijn op dit forum vazallen van diverse politieke partijen die vanzelfsprekend willen dat wij in september allemaal gaan stemmen op hun partij om die en die redenen.

Ik ben benieuwd of zij zich hier staande kunnen houden.
Vilma schreef op 25 mei 2012 @ 23:18:

[...]

ok.

Maar jij bent toch één van die vele studenten van Ellian geweest?

Ja. In formele zin. Ja.

Waar willen jullie precies naartoe?

Ik doe mijn best hoor, maar snap er weer eens niets van.
jukebox schreef op 25 mei 2012 @ 23:21:

[...]

Ja. In formele zin. Ja.

Aan jou?

[...]

Ja. In formele zin. Ja.

Oh, gewoon.

[...]

Ja. In formele zin. Ja.

Don't bother, dit is weer zo'n "een tweetje", en voordat je het weet is het "waarheid" :rofl:
jaschenca_2 schreef op 25 mei 2012 @ 23:24:

[...]

Don't bother, dit is weer zo'n "een tweetje", en voordat je het weet is het "waarheid" :rofl:
Inderdaad. Ik ben zo naïef door steeds weer te denken met rationele mensen te maken te hebben.
Ah, jaschenca is gearriveerd. Even kijken.. is het relteam zo compleet?

Nee, we missen nog een reller. Afijn, die zal zo ook wel komen.
jaschenca_2 schreef op 25 mei 2012 @ 23:24:

[...]

een tweetje triootje. wie heeft er zin in?
kissmequick schreef op 25 mei 2012 @ 23:27:

[...]

een tweetje triootje. wie heeft er zin in?
alleen formeel en ik lig graag in het midden, ik ben niet zo van links of rechts ;-)
Twinkle1001 schreef op 25 mei 2012 @ 23:27:

Ah, jaschenca is gearriveerd. Even kijken.. is het relteam zo compleet?

Nee, we missen nog een reller. Afijn, die zal zo ook wel komen.
Niks gerel, maar wel dit topic omhoog houden zodat iedereen kan zien wel smerig spelletje hier wordt gespeeld. Up dus maar!
Vilma schreef op 25 mei 2012 @ 23:32:

[...]

alleen formeel en ik lig graag in het midden, ik ben niet zo van links of rechts ;-)

Jij wilt het kadetstandje, belegd en belegen. Hier zit nog wel een aardig persoon, die moet ik er ook even bij roepen. Hallo......

Ga je mee naar 2e kamer?
jaschenca_2 schreef op 25 mei 2012 @ 23:36:

[...]

Niks gerel, maar wel dit topic omhoog houden zodat iedereen kan zien wel smerig spelletje hier wordt gespeeld. Up dus maar!
Nee nee Jaschenca vermaan je. Anders heb jij ook vieze handen.
kissmequick schreef op 25 mei 2012 @ 23:37:

[...]

Nee nee Jaschenca vermaan je. Anders heb jij ook vieze handen.
Dit is humor.....toch? X-D
jaschenca_2 schreef op 25 mei 2012 @ 23:36:

Ja dat zeg ik, jaschenca-die-nooit-mee-discussieert-behalve-als-er-wat-te-rellen-valt is gearriveerd. Ik hoop voor je dat de rest van je relteam ook snel arriveert, anders moet je die zware taak helemaal alleen op je nemen.
kissmequick schreef op 25 mei 2012 @ 23:36:

[...]

Jij wilt het kadetstandje, belegd en belegen. Hier zit nog wel een aardig persoon, die moet ik er ook even bij roepen. Hallo......

Ga je mee naar 2e kamer?
Wie gaan er allemaal?
Twinkle1001 schreef op 25 mei 2012 @ 23:40:

[...]

Ja dat zeg ik, jaschenca-die-nooit-mee-discussieert-behalve-als-er-wat-te-rellen-valt is gearriveerd. Ik hoop voor je dat de rest van je relteam ook snel arriveert, anders moet je die zware taak helemaal alleen op je nemen.

Ik heb serieus geen idee wie de "rest" is, maar je neemt het woord complottheorieën graag in de mond/pen, dus ik zal het maar met een korrel nemen.

En ik neem inderdaad niet actief mee in dit soort discussies, maar laat mij zeker horen als er een forummer op een schandalige manier wordt genaaid. Dus.
Vilma schreef op 25 mei 2012 @ 23:41:

[...]

Wie gaan er allemaal?

Het is onbeleefd om te zeggen, wie er mee gaat.

Ik dacht nu zal iedereen zich wel melden, vandaar dat ik mijn mailadres vermeld heb. Ik hoop van harte dat vriend en vijand met me mee gaat.

Vilma voor jou maak ik sowieso een uitzondering, jij mag naast mijn chauffeur zitten. Voor de dit afslaat, niet te snel want je weet niet wat je mist.
jaschenca_2 schreef op 25 mei 2012 @ 23:45:

En ik neem inderdaad niet actief mee in dit soort discussies, maar laat mij zeker horen als er een forummer op een schandalige manier wordt genaaid. Dus.

Ja, een beetje roeptoeteren van 'schande!', 'naaien', 'smerige manier' en 'smerige spelletjes' kun je goed. Inhoudelijker wordt het verder toch nooit, dus we zullen jou ook maar met een flinke korrel zout nemen.

.

[...]

Ik heb serieus geen idee wie de "rest" is, maar je neemt het woord complottheorieën graag in de mond/pen, dus ik zal het maar met een korrel nemen.

Oh heb ik wat gemist? Wat is het geworden, een jurkje?

[...]

(-)

Ik veronderstel dat je bedoelt te zeggen dat jaap 'genaaid' is. Maar - en zo feitelijk is het denk ik - als jaap een ban heeft opgelopen is het toch echt de moderator die daartoe de beslissing heeft genomen. Je doet nu net alsof het een 'voorgekookt' iets is. jaap heeft wel eens eerder een ban gehad, echt niks nieuws onder de zon hoor.
kissmequick schreef op 25 mei 2012 @ 23:48:

[...]

Het is onbeleefd om te zeggen, wie er mee gaat.

Ik dacht nu zal iedereen zich wel melden, vandaar dat ik mijn mailadres vermeld heb. Ik hoop van harte dat vriend en vijand met me mee gaat.

Vilma voor jou maak ik sowieso een uitzondering, jij mag naast mijn chauffeur zitten. Voor de dit afslaat, niet te snel want je weet niet wat je mist.

Lief dat je voor mij een uitzondering maakt, dat kan ik natuurlijk niet afslaan dus ik knik nog een keer "ja"

*auw*

Ik krijg wel last van mijn cervicale wervelkolom van het ja-knikken dus nu ga ik over op het "nee"-knikken.

Is niets persoonlijks, hoor :heart:
IlikeFormentera schreef op 25 mei 2012 @ 23:51:

Ik veronderstel dat je bedoelt te zeggen dat jaap 'genaaid' is. Maar - en zo feitelijk is het denk ik - als jaap een ban heeft opgelopen is het toch echt de moderator die daartoe de beslissing heeft genomen. Je doet nu net alsof het een 'voorgekookt' iets is. jaap heeft wel eens eerder een ban gehad, echt niks nieuws onder de zon hoor.
Voilà.
ILikeFormentera

Ach wie weet vindt hij dat wel aangenaam.

Nu even wat anders ILF, Vilma die doet afstand van haar plaats kan ik jou strikken om mee te gaan. Doen onderweg nog even een Haags bakkie.
Wie zegt toch dat Jaap een ban heeft, is dat ergens gepubliceerd?

Voor hetzelfde geld is Jaap aan het Catamaran zeilen (zonder internet) in het Caribisch gebied of op het Prinses Margrietkanaal.
Sorry klinkt enigszins wel raar. Maar een Jaap ( in jas trui of broek) die naai je toch altijd, je blijft er toch niet mee lopen.
@ IlikeFormentera:

Het is typisch iets voor liefhebbers van totalitaire regimes. Dat je met een vinger wijst naar de 'machthebbers' en vervolgens je handen wast in onschuld.

Ben je zo laf geboren of is het een ziekte dat je ergens gaandeweg in je leven kunt oplopen?

Hypocriet, laf, fundamentalistisch, schijnheilig: dat is een beetje wat jou kenmerkt. En oja: schrijven en beargumenteren kun je ook al niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven