Aankomende verkiezingen boycotten.

22-05-2012 00:31 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is in de praktijk niet mogelijk om de aankomende verkiezingen te boycotten en het demissionair kabinet te laten blijven tot 8 juni 2014, maar wat voor nut hebben de verkiezingen van september 2012?

De enige partijen die samen een meerderheid kunnen vormen zijn CDA, Pvda en VVD en dat is niet eens met zekerheid te voorspellen.

Wie zit er te wachten op zulk soort formaties en de denkbare alternatieven?

Vanaf 8 juni 2014 valt er iets meer te zeggen over de schuldencrisis in de eurozone en de rest van de wereld.

Bovendien is het te kort dag om alle personen op een verkiesbare plaats te beoordelen op hun kwaliteiten.

Er zijn op dit forum vazallen van diverse politieke partijen die vanzelfsprekend willen dat wij in september allemaal gaan stemmen op hun partij om die en die redenen.

Ik ben benieuwd of zij zich hier staande kunnen houden.
jukebox schreef op 26 mei 2012 @ 00:00:

@ IlikeFormentera:

Het is typisch iets voor liefhebbers van totalitaire regimes. Dat je met een vinger wijst naar de 'machthebbers' en vervolgens je handen wast in onschuld.

Ben je zo laf geboren of is het een ziekte dat je ergens gaandeweg in je leven kunt oplopen?

Hypocriet, laf, fundamentalistisch, schijnheilig: dat is een beetje wat jou kenmerkt. En oja: schrijven en beargumenteren kun je ook al niet.
Ik heb het idee als jij met je vinger wijst hij onmiddellijk van kleur verandert. Dan moet je ook je handen wassen, tenzij je nog even wilt genieten van een anale aroma.
En elke dictator heeft natuurlijk slaafse volgelingen nodig. En dat ben jij, kissmequick.

Ik zou mezelf niet in de spiegel durven aankijken met dit soort laffe bedrag.
Vilma schreef op 25 mei 2012 @ 23:59:

Wie zegt toch dat Jaap een ban heeft, is dat ergens gepubliceerd?

Voor hetzelfde geld is Jaap aan het Catamaran zeilen (zonder internet) in het Caribisch gebied of op het Prinses Margrietkanaal.

Iemand (Soza) heeft gezegd dat jaap geband is en sindsdien zegt iedereen het.

Catamaran zeilen.. zou kunnen.

Het kan ook dat ie gezellig met moeder de vrouw en de caravan ergens een fijne berm langs de snelweg heeft opgezocht, om op de comfortabele Blokker tuinstoelen (uit de folder), de zelfgemaakte bammetjes op te peuzelen. Gewoon even een zorgeloos, complotloos dagje uit.
Kijk eens aan, nadat het plan is gelukt om Jaap een ban aan te smeren, gaat men gezellig met z'n allen (lees de banaansmeerclub) dit topic vervuilen. Ik zeg UP, zodat men de vuile spelletjes van medeforummers niet vergeet!
kissmequick schreef op 25 mei 2012 @ 23:57:

ILikeFormentera

Ik veronderstel dat je bedoelt te zeggen dat jaap 'genaaid' is. Maar - en zo feitelijk is het denk ik - als jaap een ban heeft opgelopen is het toch echt de moderator die daartoe de beslissing heeft genomen. Je doet nu net alsof het een 'voorgekookt' iets is. jaap heeft wel eens eerder een ban gehad, echt niks nieuws onder de zon hoor.

Ach wie weet vindt hij dat wel aangenaam.

Nu even wat anders ILF, Vilma die doet afstand van haar plaats kan ik jou strikken om mee te gaan. Doen onderweg nog even een Haags bakkie.

Ik heb nooit moeite met 'omvliegen' maar morgen is het Sjawoe'ot en ben ik in Tel Aviv. Daarna kom ik weer terug naar europa maar dat is nog steeds een kleine 3 uur vliegen van Den Haag.
Twinkle1001 schreef op 26 mei 2012 @ 00:07:

[...]

Het kan ook dat ie gezellig met moeder de vrouw en de caravan ergens een fijne berm langs de snelweg heeft opgezocht, om op de comfortabele Blokker tuinstoelen (uit de folder), de zelfgemaakte bammetjes op te peuzelen. Gewoon even een zorgeloos, complotloos dagje uit.
Toch geen Calvé pindakaas met nootjes? Blijven allemaal tussen het gebit zitten.
jaschenca_2 schreef op 26 mei 2012 @ 00:08:

Kijk eens aan, nadat het plan is gelukt om Jaap een ban aan te smeren, gaat men gezellig met z'n allen (lees de banaansmeerclub) dit topic vervuilen. Ik zeg UP, zodat men de vuile spelletjes van medeforummers niet vergeet!

Er klopt overduidelijk niets van! Omdat mensen als Jaap het verdommen om te staffen uit principe en omdat mensen als Jaap er 'alleen' voorstaan wint de bruine garde nu.

Het is te smerig voor woorden.
jukebox schreef op 26 mei 2012 @ 00:11:

[...]

Er klopt overduidelijk niets van! Omdat mensen als Jaap het verdommen om te staffen uit principe en omdat mensen als Jaap er 'alleen' voorstaan wint de bruine garde nu.

Het is te smerig voor woorden.
Walgelijke praktijken! Up!

Mooi, misschien ben ik er eerder dan zal ik vast het een en ander op stapel zetten. In ieder geval fijne dagen en geniet van het mooie weer.

:smooch:
Wat voor magisch gebeurt er eigenlijk wanneer je "UP" roept?
Up!
Twinkle1001 schreef op 26 mei 2012 @ 00:07:

[...]

Dat klinkt een stuk minder glamorous :rofl:

Up! leuke film!
kissmequick schreef op 26 mei 2012 @ 00:09:

Toch geen Calvé pindakaas met nootjes? Blijven allemaal tussen het gebit zitten.
Ja, daarom gaat er ook altijd een familieflacon Kukident mee de caravan in.
jaschenca_2 schreef op 26 mei 2012 @ 00:08:

Geen beren op de weg, maar ik zag twee beren een bannetjes smeren. Oh dat is een wonde.
Upperdepup!
Twinkle1001 schreef op 26 mei 2012 @ 00:15:

[...]

Ja, daarom gaat er ook een familieflacon Kukident mee de caravan in.
Luister als ik ILF ophaal van Schipol ( ???) ga je dan ook mee met ons?
zat up de schup en laot uhm froluk sein.
jaschenca_2 schreef op 26 mei 2012 @ 00:15:

Up!

Ik heb echt geen flauw benul wat je met het roepen van "UP" bereikt of bedoelt!?
IlikeFormentera schreef op 26 mei 2012 @ 00:15:

Wat voor magisch gebeurt er eigenlijk wanneer je "UP" roept?
Jij vind het toch niet erg, dat daar niets over gemeld wordt.

Up = omhoog met die wilde man. :rofl:
Je wordt er echt geil van.
http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTMwODg0NDY1Nl5BMl5BanBnXkFtZTcwMjkwNTgyMg@@._V1._SY317_.jpg
@ Kissmequick.

Ik vlieg naar huis en dat is niet Nederland.
kissmequick schreef op 26 mei 2012 @ 00:22:

[...]

Je wordt er echt geil van.
Heb jij ook eens een goed rukmoment! :hug:
Als het waar is dat Jaap geband is hef ik ook mijn account op. Ik weiger op een plek te komen waar bruinhemden de dienst uitmaken.
IlikeFormentera schreef op 26 mei 2012 @ 00:27:

@ Kissmequick.

Ik vlieg naar huis en dat is niet Nederland.

Dan komen we je van een andere luchthaven oppikken.

Grapje.

Moet dat met een Beiers Motor Wonder, 4 ringen of heb je liever een Lexus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven