Triviale Trivaljant!

27-05-2012 19:40 1405 berichten
Zoals gezegd in het topic Holadiejee wie doet er mee... Het spel

We starten stipt om 20:00 met de eerste vraag en je moet een vivatrut/piemel zijn om mee te mogen doen. Haak je later aan, no worries. Er zullen ook eerder afhakers zijn, dus benut je kansen en beantwoord gewoon wat eerder vragen goed :-)

Ik heb een rits vragen in diverse categorieeen. Je mag alles gebruiken of misbruiken. Of het nu google is of je man (of je nog niet naar bed zijnde kleuter!).

Diegene die als eerste het antwoord geeft heeft een punt. In dezelfde minuut twee met hetzelfde antwoord? Allebei een punt. Maar de snelste mag de volgende categorie uitzoekenuit de lijst.De eerste Categorie kies ik zelf.

We lassen soms een pauze in voor een plas of het pakken van drankjes. Aan het eind van de avond is diegene met de meeste punten de winnaar! Jeeeey!.

Kenne we nog wat winnen dan? Jazekert! naar eigen keuze;

Een bomvolle taart van gefelicitaart

Een fles wijn van 94wines

Een rode pluim van pluimen.nl

De categorieen;
  • Het forum
  • Algemene kennis
  • Geografie
  • Geschiedenis
  • Muziek
  • Films/TV
  • Mode en Bjoetie
  • Flora en Fauna
  • Cultuur
  • Ik zit er lekker in doe maar echt iets moeilijks
  • Ik ben blond/dronken doe maar echt iets makkelijks
Mods en ikzelf zijn uitgesloten van deelname!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef op 27 mei 2012 @ 21:13:

[...]

@-( uhhg, hoe bedoel je?
oh cateau, in het reglement staat dat je geen haakjes in je antwoorden mag hebben staan. Dan worden je punten gehalveerd, per haakje. Heb je de algemene voorwaarden niet gelezen?
Djeez Gember!
Ook degene met een half antwoord Oriane?
Gember... Je bent te goehoed!!! Wil je niet nog een glaasje bubbels? Of 2, of 3 ofzow?
vosje78 schreef op 27 mei 2012 @ 21:14:

[...]

googlen etc. is toegestaan.
was ook maar een grapje. Ik had zel ook van wikipedia geplakt.
Ik heb nog wijn in de koelkast staan, durf het gewoon niet te gaan halen :-d
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Dat wilde ik ook vragen Molly :)

Vosje, ik volg ze wel op twitter!
Later is nu
gember999 schreef op 27 mei 2012 @ 21:15:

[...]

oh cateau, in het reglement staat dat je geen haakjes in je antwoorden mag hebben staan. Dan worden je punten gehalveerd, per haakje. Heb je de algemene voorwaarden niet gelezen?
Whoehahaha, Je wordt ingehaald, raceeend.
Welke catagorie Gember? Ah toe, ik wil ook een puntje...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
molly74 schreef op 27 mei 2012 @ 21:15:

Ook degene met een half antwoord Oriane?
nee, vier van de vijf moesten er tussen staan
ik kies voor flora en fauna
Gember heeft n snelle pc en snel internet. Ik denk elke keer dat ik snel ben, maar dan staan er al weer minstens 10 voor me! ;-)
Komop gember... waar ga je voor?
3,5 van de 4 niet goed :'-(
Later is nu
flora en fauna
Ah, flora en fauna... ik ga in mijn database kijken
Spannund!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zeg Oriaan, ik heb een validiteitsprobleempje. Wat meten we hier nou eigenlijk? Algemene kennis of de snelheid van je internetverbinding?

Edit: zie je wel? Zelfs EN was me voor X-@
elninjoo schreef op 27 mei 2012 @ 21:16:

Gember heeft n snelle pc en snel internet. Ik denk elke keer dat ik snel ben, maar dan staan er al weer minstens 10 voor me! ;-)
ja dat is t denk ik. Ik heb wel twee schermpjes open, dat helpt ook denk ik. En ik google in t engels omdat ik denk dat er dan een grotere kans is op een hit.
ik ga mn laptop in de volgende pauze even bekabelen ;-)
Het Viva forum is papaja.
groentsoep2 schreef op 27 mei 2012 @ 21:18:

Zeg Oriaan, ik heb een validiteitsprobleempje. Wat meten we hier nou eigenlijk? Algemene kennis of de snelheid van je internetverbinding?
stel je een ronde voor zonder opzoeken? Das ook wel leuk denk ik.

Beide natuurlijk Sistah Groent! En aangezien je aan de verkeerde kant van de rivier woont, heb je gewoon pech! Hah! X-D
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Vraag 9: Flora en beestjes

Welk (levend) dier heeft de grootste vleugelspanwijdte van de wereld....

Of denken jullie gewoon dat ik nooit echt zo slim kan zijn :'-(
Albatros

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven