Triviale Trivaljant!

27-05-2012 19:40 1405 berichten
Zoals gezegd in het topic Holadiejee wie doet er mee... Het spel

We starten stipt om 20:00 met de eerste vraag en je moet een vivatrut/piemel zijn om mee te mogen doen. Haak je later aan, no worries. Er zullen ook eerder afhakers zijn, dus benut je kansen en beantwoord gewoon wat eerder vragen goed :-)

Ik heb een rits vragen in diverse categorieeen. Je mag alles gebruiken of misbruiken. Of het nu google is of je man (of je nog niet naar bed zijnde kleuter!).

Diegene die als eerste het antwoord geeft heeft een punt. In dezelfde minuut twee met hetzelfde antwoord? Allebei een punt. Maar de snelste mag de volgende categorie uitzoekenuit de lijst.De eerste Categorie kies ik zelf.

We lassen soms een pauze in voor een plas of het pakken van drankjes. Aan het eind van de avond is diegene met de meeste punten de winnaar! Jeeeey!.

Kenne we nog wat winnen dan? Jazekert! naar eigen keuze;

Een bomvolle taart van gefelicitaart

Een fles wijn van 94wines

Een rode pluim van pluimen.nl

De categorieen;
  • Het forum
  • Algemene kennis
  • Geografie
  • Geschiedenis
  • Muziek
  • Films/TV
  • Mode en Bjoetie
  • Flora en Fauna
  • Cultuur
  • Ik zit er lekker in doe maar echt iets moeilijks
  • Ik ben blond/dronken doe maar echt iets makkelijks
Mods en ikzelf zijn uitgesloten van deelname!
Ach gos, Dreamer, ik lees het nu ook. :-(
Alle reacties Link kopieren
Kunnen we zo twee vijf minuten pauze krijgen zodat ik mijn kinderen in kan stoppen? Ze hebben zo hun best gedaan.
Ga in therapie!
Ik heb geen kennis, doe maar muziek X-D
“Don’t look back – you’re not going that way.”
He, het was artiest en nummer!! Heel veel hebben alleen artiest of nummer dus geen punt!! (hoezo fanatiek :) )
dubiootje schreef op 27 mei 2012 @ 22:52:

Kunnen we zo twee vijf minuten pauze krijgen zodat ik mijn kinderen in kan stoppen? Ze hebben zo hun best gedaan.
ja, ik met plassen....
Overigens, als we eindigen met een gelijk stand.. dan volgt er een raadsel. Diegene die het raadsel als eerste oplost, die wint.
ik wil ook pauze!
Ik heb ze in twee postings gezet, maar wel binnen de tijd!
Ga in therapie!
Oh heb ik de vraag verkeerd gelezen? Krijg ik nu wel een puntje Oriane? Ah toe....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Pauze!!! om te roken, te plassen, het frituurvet te vervangen oid tot 22:05
oke! hoeveel vragen hebben we nu gehad Oriane?
Leef jij in dezelfde tijd als Molly Oriane?

Ik zou het niet vol gaan houden hier, maar kennelijk gaat het lukken :-d
Later is nu
Haha Dreamer, inderdaad. Typisch. ;-)
Ik kan eigenlijk wel een taartje gebruiken vandaag. Er hebben dit weekend 3 mensen gezegd dat ze dachten dat ik zwanger ben.... (!!!) Dus onder het mom van "niet gebaard, toch een taart" ga ik me er maar na gedragen denk ik....
Nog een lekker hapje:

http://www.dereiger.nl/wp-content/uploads/2010/10/Bittergarnituur-koud-3-2010.jpg
gember999 schreef op 27 mei 2012 @ 22:56:

Ik kan eigenlijk wel een taartje gebruiken vandaag. Er hebben dit weekend 3 mensen gezegd dat ze dachten dat ik zwanger ben.... (!!!) Dus onder het mom van "niet gebaard, toch een taart" ga ik me er maar na gedragen denk ik....
:rofl:
Oh die gaan er ook wel in!
Ik krijg wel bonuspunten he, ik schotel jullie de lekkerste hapjes en drankjes voor enzo X-D
lolly-pop schreef op 27 mei 2012 @ 22:57:

Ik krijg wel bonuspunten he, ik schotel jullie de lekkerste hapjes en drankjes voor enzo X-D
zekerste weten!
gember999 schreef op 27 mei 2012 @ 22:56:

Mag ik die van je jatten Gember? Gewéldig! :rofl:
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Haha Gember. Maar wel rot voor je, herken het. Althans, ik wacht op het moment dat iemand dit tegen mij zegt....

Lolly, je doet goed je best, maar extra punten.... :no: (maar ik ben Oriane niet) ;-)
Hasse88 schreef op 27 mei 2012 @ 22:59:

[...]

Mag ik die van je jatten Gember? Gewéldig! :rofl:
Ik heb m ook gejat hoor, hij is van de vader van mijn oud huisgenootje (en als zij hier nu meeleest herkent ze me)
Ik ga afsluiten, hou het niet meer vol. Moet nog het e.e.a. doen en voordat ik dan lig, wordt het te laat.

Morgen een Campina-open-boerderijdag op het programma. :-d
molly74 schreef op 27 mei 2012 @ 23:01:

Ik ga afsluiten, hou het niet meer vol. Moet nog het e.e.a. doen en voordat ik dan lig, wordt het te laat.

Morgen een Campina-open-boerderijdag op het programma. :-d
slaap lekker en veel plezier morgen :-d
Is er al een vraag gesteld??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven