Viva Vrekkentopic VI

dinsdag 29 mei 2012 om 12:12
Oh bedankt voor de info! En natuurlijk mag je meeschrijven Doortje, gezellig!
Dit was pas mijn eerste onderzoek, sta al best wel een tijdje ingeschreven (stom eigenlijk dat ik dat nog niet eerder was, want doe overal aan mee, haha), maar heb nu dus pas 200 punten. Al tikt dat dan wel aan voor 1 klein onderzoekje en als de uitbetaling al bij 10 euro is, dat is wel lekker dus!
Dit was pas mijn eerste onderzoek, sta al best wel een tijdje ingeschreven (stom eigenlijk dat ik dat nog niet eerder was, want doe overal aan mee, haha), maar heb nu dus pas 200 punten. Al tikt dat dan wel aan voor 1 klein onderzoekje en als de uitbetaling al bij 10 euro is, dat is wel lekker dus!
dinsdag 29 mei 2012 om 12:14
Ik was net de folders aan het doorspitten en mij valt op dat de C1000 en de AH nagenoeg dezelfde aanbiedingen hebben.
- 40% korting op zomerbier
- Kipfilet voor ¤4,99 de kilo
- Groenteroerbarmix
- Blue Band /Becel 2e halve prijs
- Kant-en-klaarmaaltijden
- Tomaten
- Wijn
- Kaas
Jammer, hoor. Hoef dus maar naar 1 supermarkt deze week ;)
- 40% korting op zomerbier
- Kipfilet voor ¤4,99 de kilo
- Groenteroerbarmix
- Blue Band /Becel 2e halve prijs
- Kant-en-klaarmaaltijden
- Tomaten
- Wijn
- Kaas
Jammer, hoor. Hoef dus maar naar 1 supermarkt deze week ;)

dinsdag 29 mei 2012 om 12:20
Hoi!
In het kader van bezuinigen (
) ben ik ook op mijn geld aan het letten. Het wil ngo niet héél erg vlotten maar zie hier al heel wat goede tips voorbijkomen! Ik kom vaak even lezen
Ik vind het moeilijks tom op boodschappen te bezuinigen. En daar kan zeker nog wat van af, want ik ben lui, werk veel en heb weinig tijd ( en een hekel aan boodschappen doen
) . Ik koop dan bv gesneden kip gewoon bij de Appie. Kan véél goedkoper natuurlijk...
Ik ben wel héél goed in budgetshoppen w.b.t. kleding, parfum, verzorgingsartikelen etc
In het kader van bezuinigen (

Ik vind het moeilijks tom op boodschappen te bezuinigen. En daar kan zeker nog wat van af, want ik ben lui, werk veel en heb weinig tijd ( en een hekel aan boodschappen doen

Ik ben wel héél goed in budgetshoppen w.b.t. kleding, parfum, verzorgingsartikelen etc

dinsdag 29 mei 2012 om 12:31