Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VI

01-05-2012 09:45 2996 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel VI waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Vrekwaardig eten

Baby vrekking
Ik heb ook alleen maar bakjes humus gekregen, maar mij werd verteld dat ik over veertien dagen formulieren zou krijgen via de post. Dus ik denk dat ik daar het een en ander moet invullen.
Hmmm adios, je brengt me op een idee.. ik ga die aangebroken bak even lekker mixen met veel geperste tenen knoflook. Werk vandaag toch thuis :D En is nog gezond ook. Jamm...
layla1969 schreef op 29 mei 2012 @ 09:09:

Hey Lydiam, dan waren wij waarschijnlijk in dezelfde plaats.
Jij was in B zei je net toch? Ik in T, had ze beide opgegeven want woon er tussen in, dus scheelt niet veel maar we hebben elkaar dus in elk geval niet gezien ;)
Kan iemand mij vertellen waarvoor je ook alweer kunt sparen bij invotes? Ik heb net mijn eerste onderzoek gedaan en ik zie op de site dat je bij 1000 punten kan laten uitbetalen. Is dit in geld of in kadobonnen en hoeveel is 1000 punten dan?
MadeM schreef op 28 mei 2012 @ 17:16:

Volgens mij zag ik hier pas een linkje voor 2=1 kaartjes voor Rock in Park als je voor 1 juni bestelde (?). Ik kan het linkje nergens meer vinden. Wie kan me helpen aan het linkje?
Grrrr.... ik heb net twee kaarten voor de normale prijs gekocht. :'-(
Voor degene doe de arieltabs fijn vinden, Appie heeft ze nu ook van eigen merk, zitten er 16 in voor 3 euro nog wat. In ieder geval een euro goedkopervdan de arielverpakkinf met 11 stuks. Paar keer gebruikt, werkt en ruikt even goed.
lydiam1 schreef op 29 mei 2012 @ 10:51:

Kan iemand mij vertellen waarvoor je ook alweer kunt sparen bij invotes? Ik heb net mijn eerste onderzoek gedaan en ik zie op de site dat je bij 1000 punten kan laten uitbetalen. Is dit in geld of in kadobonnen en hoeveel is 1000 punten dan?
Kadobonnen. Je kunt inloggen op de site en dan op uitbetalen klikken. :smile:
Ik heb de GTA van Page ook terug!
Wij zijn aan het besparen en het lijkt me eigenlijk wel leuk om mee te schrijven! Mag dat? :)
Hallo?!
lydiam1 schreef op 29 mei 2012 @ 10:51:

Cadeaubonnen. Ik ben echt fan, want ik krijg heel vaak uitnodigingen. Wel 4 x per jaar heb ik een bon van 10 euro. Ik kies eigenlijk altijd voor Bol.com, maar je kunt ook andere webshops kiezen volgens mij.

1000 punten = 10 euro.
Hallo?!
Hier Dove en Mona terug. (En vakantiegeld!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
_Doortje_ schreef op 29 mei 2012 @ 12:05:

Wij zijn aan het besparen en het lijkt me eigenlijk wel leuk om mee te schrijven! Mag dat? :)
Haha, tuurlijk mag dat! Welkom! :)
Oh bedankt voor de info! En natuurlijk mag je meeschrijven Doortje, gezellig!

Dit was pas mijn eerste onderzoek, sta al best wel een tijdje ingeschreven (stom eigenlijk dat ik dat nog niet eerder was, want doe overal aan mee, haha), maar heb nu dus pas 200 punten. Al tikt dat dan wel aan voor 1 klein onderzoekje en als de uitbetaling al bij 10 euro is, dat is wel lekker dus!
Mijn radijsjes uit eigen tuin zijn trouwens bijna eetbaar! Leuk joh! En van mijn schoonmoeder krijg ik nog een stek van haar bramenstruik, hebben we die ook lekker uit eigen tuin volgend jaar.
Ik was net de folders aan het doorspitten en mij valt op dat de C1000 en de AH nagenoeg dezelfde aanbiedingen hebben.

- 40% korting op zomerbier

- Kipfilet voor ¤4,99 de kilo

- Groenteroerbarmix

- Blue Band /Becel 2e halve prijs

- Kant-en-klaarmaaltijden

- Tomaten

- Wijn

- Kaas

Jammer, hoor. Hoef dus maar naar 1 supermarkt deze week ;)
Nou leuk, nu eerst even boodschappen doen, maar dan meld ik mij later zeker weer :)
Hallo?!
En nog even dit:

Iemand heeft interesse in een voorwerp dat ik verkoop op Marktplaats en mailt mij:

Ik heb interesse, kan je me even bellen op.....

Ik vind dat best raar, kan je zomaar vragen of ik hem even bel?
misskerss schreef op 29 mei 2012 @ 12:16:

En nog even dit:

Iemand heeft interesse in een voorwerp dat ik verkoop op Marktplaats en mailt mij:

Die is gek, ik ga niet bellen omdat hij interesse heeft. Zou ik niet doen dus.
Hoi!

In het kader van bezuinigen ( ;-) ) ben ik ook op mijn geld aan het letten. Het wil ngo niet héél erg vlotten maar zie hier al heel wat goede tips voorbijkomen! Ik kom vaak even lezen :)

Ik vind het moeilijks tom op boodschappen te bezuinigen. En daar kan zeker nog wat van af, want ik ben lui, werk veel en heb weinig tijd ( en een hekel aan boodschappen doen X-D ) . Ik koop dan bv gesneden kip gewoon bij de Appie. Kan véél goedkoper natuurlijk... :-$

Ik ben wel héél goed in budgetshoppen w.b.t. kleding, parfum, verzorgingsartikelen etc :)

En nog even dit:

Huh, waarom moet JIJ bellen? Laat hem eerst maar eens even mailen wat 'ie wil/biedt/ etc. Raar hoor, komt een beetje dwingend op me over.
chyou schreef op 29 mei 2012 @ 12:20:

Ik koop dan bv gesneden kip gewoon bij de Appie. Kan véél goedkoper natuurlijk... :-$
Kip kan je heel makkelijk met een (schone en goede) schaar knippen!
chyou schreef op 29 mei 2012 @ 12:20:

Hoi!

Ik vind het moeilijks tom op boodschappen te bezuinigen. En daar kan zeker nog wat van af, want ik ben lui, werk veel en heb weinig tijd ( en een hekel aan boodschappen doen X-D ) . Ik koop dan bv gesneden kip gewoon bij de Appie. Kan véél goedkoper natuurlijk... :-$

Ik ben wel héél goed in budgetshoppen w.b.t. kleding, parfum, verzorgingsartikelen etc :)
je manier van budgetshoppen ook toepassen op de boodschappen ;-) boodschappen doen is ook gewoon shoppen. Ik houd er ook niet van, maar van te voren bedenken wat je wilt/moet kopen en eventueel opschrijven helpt bij mij heel goed. (gelukkig is vriend goed in boodschappen doen).
van het weekend meer dan 100 euro winst op de rommelmarkt, plus minder spullen in de berging ;-)

hier ook page gta terug.
Ik vond het ook een beetje raar.. Zelfs twee telefoonnummers erbij, ammehoela hoor, weet je wat een minuutje bellen kost!? ;)

Weet alleen niet zo goed wat ik terug moet mailen...

En nog even dit:

hahaha dat zal even lekker worden! Nee hoor, daar zou ik niet aan beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven