Seks
alle pijlers
Mooi weer nodigt uit tot sliploos?
dinsdag 29 mei 2012 om 13:56
Wie van jullie heeft ervaring met het onder een jurkje geen slip dragen. Afgelopen weekend zaten manlief en ik op een terras en zag ik dat een vrouw geen slipje droeg. Mijn man heeft het niet kunnen zien, maar wij vroegen ons af of dit vaker wordt gedaan tegenwoordig. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring opgedaan?
De temperatuur liet het prima toe overigens.
De temperatuur liet het prima toe overigens.
dinsdag 29 mei 2012 om 14:02
dinsdag 29 mei 2012 om 14:02
Ook dat inderdaad. Had dat laatst trouwens ook met twee mannen die doodleuk rond 17:00 op een vrijdag in een steegje aan het pissen waren. Was vanaf het terras waar in zat gewoon compleet te zien, en ook voor evt. gezinnen die langsliepen trouwens. Had er bijna een topic over geopend, van sinds wanneer is dit normaal geworden?! Ik wil het al niet zien, met mijn borrelhapje en wijntje erbij ook nog, laat staan dat kinderen dit zouden moeten zien. Bah.
dinsdag 29 mei 2012 om 14:05
dinsdag 29 mei 2012 om 14:10
Gisteren in de stad gezien, een meisje in een hippie achtige wijde witte bloes gedragen als jurkje, niets eronder. Vast leuk uitzicht voor de heren, het witte bloesje scheen enorm door. Haar vriend liep met ontbloot lijf rond, ze waren nogal van die zweverige nieuwetijdsgeneratie kinderen. Heel blij gedragen, rond springen, hij nam allerlei poses aan, hippe hoedjes op. Mijn god, wat een energie erin steken om op te vallen met dat warme weer.
dinsdag 29 mei 2012 om 14:13
Nou nee dankje, ik voel niet graag de wind langs m'n muus flapperen.
Ik heb nooit een potloodventer gezien, maar mijn vriend loopt altijd wel graag in zijn blootje met zijn geval rond te slingeren. Als hij bv van de slaapkamer naar de badkamer loopt zwiept ie ermee rond. Ik vind het altijd hilarisch, maar goed dat gebeurd dan ook in privé sfeer En hij doet het er ook om
Denk dat mannen het sowieso prettiger vinden om met hun pielewops rond te slingeren dan dat vrouwen hun muus laten uitwaaien.
Het is denk ik ook persoonlijk. Een vriendin van mij slaapt standaard naakt, ik vind het helemaal niet fijn om uberhaupt naakt te zijn, dat 'zit' gewoon niet lekker. Behalve tijdens de seks en onder de douche.
Ik heb nooit een potloodventer gezien, maar mijn vriend loopt altijd wel graag in zijn blootje met zijn geval rond te slingeren. Als hij bv van de slaapkamer naar de badkamer loopt zwiept ie ermee rond. Ik vind het altijd hilarisch, maar goed dat gebeurd dan ook in privé sfeer En hij doet het er ook om
Denk dat mannen het sowieso prettiger vinden om met hun pielewops rond te slingeren dan dat vrouwen hun muus laten uitwaaien.
Het is denk ik ook persoonlijk. Een vriendin van mij slaapt standaard naakt, ik vind het helemaal niet fijn om uberhaupt naakt te zijn, dat 'zit' gewoon niet lekker. Behalve tijdens de seks en onder de douche.