Mooi weer nodigt uit tot sliploos?

29-05-2012 13:56 546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie heeft ervaring met het onder een jurkje geen slip dragen. Afgelopen weekend zaten manlief en ik op een terras en zag ik dat een vrouw geen slipje droeg. Mijn man heeft het niet kunnen zien, maar wij vroegen ons af of dit vaker wordt gedaan tegenwoordig. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring opgedaan?

De temperatuur liet het prima toe overigens. :-]
willemeen schreef op 29 mei 2012 @ 14:27:

[...]





maar mijn vriend kan zich ergeren aan dat exhibitionisme. 'Sloeries' noemt hij het minachtend.
Ik vind oordelende mannen zwaar ongeil.
Alle reacties Link kopieren
willemeen schreef op 29 mei 2012 @ 14:27:

[...]





en vindt het wel sexy als een vrouw classy is.





Ik heb jou anders alleen nog niks " classy " zien schrijven. " saté " was nog het mildste. X-D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
willemeen schreef op 29 mei 2012 @ 14:28:

(en net als Orianes vriend is die van mij krankzinnig kieskeurig. Soms zitten we samen te genieten van een knap staaltje schepping, maar regelmatig vindt hij een vrouw waar ik naar zit te gapen een 'spook'. Hij lijkt het te menen, want ik ben totaal niet jaloers en doe ook niet moeilijk als hij een vrouw wel mooi zegt te vinden. Vaak heeft hij gelijk. ;-) )


Goh...wat oppervlakkig gedacht van je vriend.

Regelmatig ook nog eens....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de meeste mannen het een geil idee vinden als een vrouw geen ondergoed draagt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
bagheera91 schreef op 29 mei 2012 @ 14:18:

[...]





daar heb ik dan weer minder op tegen




Ik heb er niks op tegen dat men naakt wil slapen, maar ik bedoel ermee te zeggen dat het persoonlijk of men graag naakt is of niet. Dus bv dat de één graag naakt slaapt, of zonder slip rondloopt, en de ander niet



Wat is slip een raar woord trouwens @-(
Alle reacties Link kopieren
willemeen schreef op 29 mei 2012 @ 14:27:

Ja, omdat het zo ordi is. Hij is van het soort 'graag nog iets te ontdekken' en vindt het wel sexy als een vrouw classy is. Wilde met mij ook niet meteen de koffer in, in het begin, maar elkaar rustig leren kennen en het opbouwen.



Hij is echt niet aseksueel ofzo, integendeel ;-) Maar wel een fijnproever. En als de saté open en bloot in de zon ligt... nou, dan komen er alleen maar vliegen op zitten ;-)



Ik snap dat er van die hitsige hengsten zijn wie de context helemaal niks uitmaakt, maar mijn vriend kan zich ergeren aan dat exhibitionisme. 'Sloeries' noemt hij het minachtend.




Mijn vriend is net zo vroom als jouw vent - elkaar leren kennen, blablabla, maar die zou het niet 'weerzinwekkend' vinden als hij hier of daar even een blote borst of doos zou spotten. Ordinair, ja. Maar weerzinwekkend is zwaar overdreven. Weerzinwekkend.... Dus als jouw vent een blote borst of doos spot, dan vindt hij dat werkelijk afschuwelijk, monsterlijk, gruwelijk? Sorry, dat geloof ik simpelweg niet.



"Hitsige hengsten" vind ik ook zwaar overdreven. Dus als een man het niet weerzinwekkend vindt, dan is hij een "hitsige hengst"?
Evy, nope. Ik denk ook dat wat jij denkt. Kan me namelijk niet voorstellen dat een vrouw zo'n topic zou openen



Overigens. Leuke anekdote. Jaaaaren geleden (11 om precies te zijn) zat ik met toen 6 jarige oudste zoon in de tram waar ook een popje van een jaar of 20 zonder broekkie stond met een iets te kort rokje dat ook nog opwaaide. Zoon zag het en zei (met een aantal decibel dat kinderen alleen gebruiken wanneer ze iets zeggen waar je als moeder van door de grond wil zakken) " he! Die mevrouw heb geen onderbroek aan!" Maar op school hadden ze net een project gedaan met inzameling voor arme mensen, dus volgde (op zelfde volume);"Dat is zielig he mam, dat die geen broekje kan kopen!"



Ik denk dat het beetje 'sex' dat ze zich voelde ineens over was. Denk dat die meid zich nooit naakter gevoeld heeft ;-)
Alle reacties Link kopieren
Oriane schreef op 29 mei 2012 @ 14:34:





Ik denk dat het beetje 'sex' dat ze zich voelde ineens over was. Denk dat die meid zich nooit naakter gevoeld heeft ;-)
X-D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Oriane, hilarisch! :)
Summerdance schreef op 29 mei 2012 @ 14:30:

[...]



Goh...wat oppervlakkig gedacht van je vriend.

Regelmatig ook nog eens....
Alles wat jou blij maakt mijn liefste.. daar kraak ik graag een vrouwdieikstiekemheulgeilvind graag voor af. X-D
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat het een typische mannenwens is die dan door vrouwlief wordt uitgevoerd. Mijzelf lijkt het niets, maar ik ben wel zo ruimdenkend om iedereen vrij te laten in wat ze doen, voorzover dat geen overlast opl;evert.
Alle reacties Link kopieren
willemeen schreef op 29 mei 2012 @ 14:13:

Ik heb nooit sliploos gelopen buiten, niet voor zover ik me herinner althans. Ook binnen zelden tot niet. Zonder slip voelt niet oké!


Ok, ik geloof je.

Maar als ik je avatar zie dan denk ik het tegenovergestelde. ;-)



http://www.viva.nl/wp-content/avatars/132687.jpg
Alle reacties Link kopieren
Rooss4 schreef op 29 mei 2012 @ 14:37:

[...]



Alles wat jou blij maakt mijn liefste.. daar kraak ik graag een vrouwdieikstiekemheulgeilvind graag voor af. X-D
Juistem!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit niet graag op een stoel waar net een vrouw met haar naakte flamoes net op heeft gezeten, maar dan ben ik erg van het hygiesche en het preutse.
Nou ik heb wel eens meegemaakt dat ik in de dierentuin was met stiefdochter en vriend en dat toen we naar de gorilla's liepen, er een vrouw met ontbloot onderlijf rondliep (ze had haar rok omhoog getrokken om haar torso en die bleef zo plakken en ze had geen slipje aan!!) OMG je kon alles zien...wij snel stiefdochter haar ogen bedekken. En die vrouw zag ons (ze was samen met een man) en toen trok ze haar rok weer naar beneden. Ik was wel geschokt, op klaarlichte dag in de dierentuin en er liepen veel gezinnen met kinderen rond die dag.
Alle reacties Link kopieren
galadriel schreef op 29 mei 2012 @ 14:39:

Ik zit niet graag op een stoel waar net een vrouw met haar naakte flamoes net op heeft gezeten, maar dan ben ik erg van het hygiesche en het preutse.




Ik moet nu denken aan de trein :rofl: Ik ga altijd gewoon zitten zonder me af te vragen wie er voor me heeft gezeten en wie wat allemaal wel niet heeft aangeraakt enzo.



En dan te bedenken dat er iemand met een blote flamoes met haar plaksel de stoel heeft besmeurd, en je er daarna op gaat zitten :rofl:
Alle reacties Link kopieren
OMG X-D



http://www.sliploos-uitgaan.com/ophoogte.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Rooss4 schreef op 29 mei 2012 @ 14:37:

[...]



Alles wat jou blij maakt mijn liefste.. daar kraak ik graag een vrouwdieikstiekemheulgeilvind graag voor af. X-D




Tja, zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten ;-)



Ik behoor tot die vrouwen met voldoende zelfvertrouwen om er écht niet mee te zitten als hij andere vrouwen mooi vindt, en dat weet hij.



Ik vrees dat hij echt een beetje kieskeurig is. Tja, dat hij dus voor mij heeft gekozen is alleen al een boost :-)
Oriane schreef op 29 mei 2012 @ 14:34:

Evy, nope. Ik denk ook dat wat jij denkt. Kan me namelijk niet voorstellen dat een vrouw zo'n topic zou openen



Overigens. Leuke anekdote. Jaaaaren geleden (11 om precies te zijn) zat ik met toen 6 jarige oudste zoon in de tram waar ook een popje van een jaar of 20 zonder broekkie stond met een iets te kort rokje dat ook nog opwaaide. Zoon zag het en zei (met een aantal decibel dat kinderen alleen gebruiken wanneer ze iets zeggen waar je als moeder van door de grond wil zakken) " he! Die mevrouw heb geen onderbroek aan!" Maar op school hadden ze net een project gedaan met inzameling voor arme mensen, dus volgde (op zelfde volume);"Dat is zielig he mam, dat die geen broekje kan kopen!"



Ik denk dat het beetje 'sex' dat ze zich voelde ineens over was. Denk dat die meid zich nooit naakter gevoeld heeft ;-)
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ach, het schijnt in te worden.

http://popol.punt.nl/upload/002009/0409/hln_meer_leugens.jpg
Alle reacties Link kopieren
galadriel schreef op 29 mei 2012 @ 14:39:

Ik zit niet graag op een stoel waar net een vrouw met haar naakte flamoes net op heeft gezeten, maar dan ben ik erg van het hygiesche en het preutse.
Als jij een rok aan hebt en op een stoel gaat zitten, zit je dan met je onderbroek op de zitting? Ik zit dan nog altijd gewoon op de stof van de rok, maar misschien zijn mijn rokjes nog niet kort genoeg?
Alle reacties Link kopieren
Whaaaaaaa, er is zelfs al een internetsite. Misschien hadden ze een uitje met de club.:rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef op 29 mei 2012 @ 14:32:

Ik denk dat de meeste mannen het een geil idee vinden als een vrouw geen ondergoed draagt.
Dat weet ik zo net nog niet. Ik ben geen man, maar ik vind een vrouw met een sexy broekie aan een stukkie opwindender dan een vrouw die in haar blote poes onder een jurkje over straat gaat.
Ik ken overigens wel een verhaal van kennissen van mijn grootouders. Die man was een beetje apart en had een hekel aan visite. Kwam die er dus toch (onvermijdelijk als je een sociaal leven probeert te hebben) dan mocht dat alleen als zijn vrouw hem beloonde door sliploos tegenover hem te gaan zitten en haar benen een stukje uit elkaar te doen, zodat hij zich tenminste kon vermaken.



Zieke geest :no:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven