Viva Vrekkentopic VI
dinsdag 29 mei 2012 om 15:44
dinsdag 29 mei 2012 om 16:02
Ik vind dat wasmiddel allemaal prima eigenlijk.... Nog nooit iets gehad wat echt tegenviel en met al die GTA's ben ik hardstikke blij, mij hoor je niet klagen hoor ;) en als ik toch iets nodig heb en moet het zelf kopen dan is het vaak die van de aldi, maar ik vind het allemaal eigenlijk niet zoveel verschil maken.
Ik heb inmiddels van mijn moeder de bon uit de libelle gekregen en mijn vriend van zijn ouders de bon uit de veronica gids, dus we kunnen allebei een keer meedoen met de Dash GTA, en daar word ik dus superblij van! Die ariel tabs zijn nog niet eens op, de persil dus nog niet geprobeerd, maar de volgende actie komt er al weer aan, dat doet mijn vrekkenhartje goed ;).
En de houmous op mijn boterham vanmiddag met plakjes komkommer smaakte heerlijk hoor!
Ik heb inmiddels van mijn moeder de bon uit de libelle gekregen en mijn vriend van zijn ouders de bon uit de veronica gids, dus we kunnen allebei een keer meedoen met de Dash GTA, en daar word ik dus superblij van! Die ariel tabs zijn nog niet eens op, de persil dus nog niet geprobeerd, maar de volgende actie komt er al weer aan, dat doet mijn vrekkenhartje goed ;).
En de houmous op mijn boterham vanmiddag met plakjes komkommer smaakte heerlijk hoor!
dinsdag 29 mei 2012 om 17:40
dinsdag 29 mei 2012 om 17:46
Oh ben echt blij, nadat we nu een aantal jaren flink wat vakantiegeld kwijt waren aan de autokeuring en reparatiekosten zijn we nu naar een andere garage gegaan en kost het ongeveer 100 euro! Wat een opluchting, echt heel erg blij mee. Of het toeval is, gewoon geluk weet ik niet maar ben superblij.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.

dinsdag 29 mei 2012 om 21:30
Hoe komen jullie aan die zegels dan?
Ik ben weleens in de AH geweest (België) maar hier geen zegels helaas! Hier lekker vrekkerig boeken verkocht bij de Sleghte.
Voor ¤22. Is niet veel maar beter dat dan niets en de rest verkoop ik wel op de rommelmarkt
Morgen naar de suup. Wil toch even kijken naar leuke kortingen/GTA's
Ik ben weleens in de AH geweest (België) maar hier geen zegels helaas! Hier lekker vrekkerig boeken verkocht bij de Sleghte.
Voor ¤22. Is niet veel maar beter dat dan niets en de rest verkoop ik wel op de rommelmarkt

Morgen naar de suup. Wil toch even kijken naar leuke kortingen/GTA's