Entertainment alle pijlers

pratende schaamlippen

31-05-2012 21:00 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond op Rtl - geouwehoerevaart waren daar in 1ne weer die sprekende schaamlippen. En maar ontkennen dat ze achter de ramen in de geleenstraat heeft gewerkt terwijl haar broer in de hoofdstad een grote coffeeshop runde. Ouwe temeier wat schaam jij je toch voor je afkomst en je dan schamen dat je adoptie dochter Constanza aan webcam praktijken doet :-p
En zo is het!
En niet anders
Ik begrijp dat je het over Connie Breukhoven hebt? Lekker belangrijk zeg. Get a life and get over it!
Is dat zo?
Joh, wat kan jou het schelen?
Who cares?
Heeft ze ook de tent waarnaar je op zoek bent?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ook al zou zij in de Geleenstraat hebben gewerkt, heeft ze dan echt geen recht om die geschiedenis achter zich te laten en zich te richten op haar andere leven?

Wat walgelijk.
piratorart schreef op 31 mei 2012 @ 21:06:

Constanza heeft vast een kast vol tenten.
Misschien is het handig als je eens gaat proberen een leven te krijgen.
Cateautje schreef op 31 mei 2012 @ 21:11:

Ook al zou zij in de Geleenstraat hebben gewerkt, heeft ze dan echt geen recht om die geschiedenis achter zich te laten en zich te richten op haar andere leven?

Wat walgelijk.
Gewoon niet moeilijk over doen en steeds maar in de verdediging schieten . Ron Brandsteder maakt er toch ook geen geheim van dat hij aan bdsm doet ?
piratorart schreef op 31 mei 2012 @ 21:06:

;-)
Vertel eens, hoe kom jij aan die wijsheid?
Zonder Vanessa hadden we ook geen Upside Down gehad. Denk daar maar eens over na.
feeks schreef op 31 mei 2012 @ 21:12:

Misschien is het handig als je eens gaat proberen een leven te krijgen.
Ik heb een leven en zou nooooooit met die van jou willen ruilen.

( niet zoeken maar vinden ) Ik weet zeker dat jouw "hoge IQ" wel weet wat ik hier mee bedoel !
Ben blij dat die van mij niet kunnen praten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
slempie schreef op 31 mei 2012 @ 21:18:

Zonder Vanessa hadden we ook geen Upside Down gehad. Denk daar maar eens over na.
Lekker, Lekker :cheers:
shogubo schreef op 31 mei 2012 @ 21:19:

[...]

ik weet zeker dat jouw "hoge IQ" wel weet wat ik hier mee bedoel !
:rofl:
shogubo schreef op 31 mei 2012 @ 21:16:

[...]

Gewoon niet moeilijk over doen en steeds maar in de verdediging schieten . Ron Brandsteder maakt er toch ook geen geheim van dat hij aan bdsm doet ?
Daar gaat het niet om. Het is gewoon walgelijk dat zij daardoor achtervolgt wordt, het is haar zaak hoe zij daarmee om gaat. Kijk lekker in je eigen straatje, daar zal wel genoeg troep te vinden zijn om op te ruimen.
very__cherry schreef op 31 mei 2012 @ 21:19:

Ben blij dat die van mij niet kunnen praten.
Weet je het zeker, soms zeggen ze meer dan je denkt.

http://versatilitybeautyandfashion.net/files/2011/11/508483.jpeg
He bah wat een platte taal. Zeker in de Geleenstraat geleerd.
Cateautje schreef op 31 mei 2012 @ 21:23:

[...]

Daar gaat het niet om. Het is gewoon walgelijk dat zij daardoor achtervolgt wordt, het is haar zaak hoe zij daarmee om gaat. Kijk lekker in je eigen straatje, daar zal wel genoeg troep te vinden zijn om op te ruimen.

Mwah, ik denk het niet. Ik ben een Maestro in mijn vakgebied en zal postuum in ieder radio - en tv programma besproken worden als iemand die GEWELDIG én ON-VER-VANG-BAAR is...

X-D
Nooit gehoord van leven en laten leven? Volgens mij heeft ze genoeg ellende over haar heengekregen. Haar keuzes, haar leven. Lekker belangrijk dat je daar een topic over opent.
En je punt is?

Like we give a flying f*ck...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven