ongesteld bij vriend

31-05-2012 23:38 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een maand een nieuwe vriend, nu ben ik ongesteld morgen wanneer we hebben afgesproken. Misschien een stomme vraag, maar hoe vertellen jullie dit meestal? ik bedoel.. als je op de bank zit (maar dan denkt hij misschien dat het meteen seks gericht is) of als je je broek uit hebt (maar dat is eigenlijk te laat)..

Hoe doen jullie dat meestal?

Liefs
Gewoon, ik ben vandaag ongesteld en heb dan liever geen seks. Klaar.

Edit-ongesteld dus, niet ingesteld als een robot ofzo.
Gewoon... Hij zegt: Hoi, hoe is 't met je? Fijne dag gehad?

En jij wrijft over je buik en zegt pruilend: Neeh, ik ben zielig en moet nodig getroost worden, ben ongesteld en barst van de buikpijn.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Yavanna schreef op 31 mei 2012 @ 23:39:

Gewoon, ik ben vandaag ingesteld en heb dan liever geen seks. Klaar.

Ingesteld op wat? :rofl: Seks?

Geintje. Gewoon zeggen als hij neigingen krijgt. Weet je gelijk op je er alleen voor de seks bent of ook voor de gezelligheid.
Ja gewoon, als je aan het knuffelen bent op de bank ofzo; oh ik ben ongesteld en heb dan liever geen sex.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Yavanna schreef op 31 mei 2012 @ 23:39:

Gewoon, ik ben vandaag ingesteld en heb dan liever geen seks. Klaar.

@-(

En als TO nou wél seks wil...?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Beppy?
O, je bedoelt dat jij ongesteld bent? Ik dacht n.a.v de topictitel een medisch wonder aan te treffen
Een goede zeeman bevaart de rode zee X-D
Een echte schipper bevaart ook de rode zee ;)

edit: oh ja, tuulk joh, nú al mosterd... :P
Als ik net een nieuwe vriend heb, dan slik ik de pil gewoon door. Word ik tenminste ook niet ongesteld.
Als het zoenen overgaat op ondertussen borsten strelen etc. Dus gewoon wanneer het net iets meer wordt dan zoenen.
Er van uit gaande dat jouw vraag serieus is: is het van belang dat jouw vriend weet dat je je periode hebt? Ik bedoel wordt het een afspraakje dat zeker en vast op sex zal uitdraaien dan lijkt me het handig dat je het hem verteld als het voorspel begonnen is. Wil je wel vrijen tijdens jouw menstruatie? Leg het hem dan voor, wellicht ziet hij dit ook wel zitten. Zie je er nu liever van af zeg hem dan dat je tijdens de Red Lagoon liever niet gaat zeilen. Het heeft geen zin om tijdens de koffie, als jullie nog niet aan de sex toe zijn(?) al te zeggen dat je ongesteld bent, dit komt wel heel vreemd over dan lijkt me.
@dana door de vraagstelling ga ik daar een beetje vanuit... Maar ja misschien is wel botergeil juist, dat kan natuurlijk!
Dana schreef op 31 mei 2012 @ 23:41:

En jij wrijft over je buik en zegt pruilend: Neeh, ik ben zielig en moet nodig getroost worden, ben ongesteld en barst van de buikpijn.
OMG @-(
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
mika65 schreef op 31 mei 2012 @ 23:45:

Een goede zeeman bevaart de rode zee X-D
Ik blij dat ik een zeeman heb! :rofl:
Ik gaf gewoon aan tijdens het zoenen: maar ik ben ongesteld. Hij: Maakt me niks uit. Ik: Okeeeeej!!! :-D
Je zegt het als jullie al bezig zijn met seks, maar voordat hij de kans krijgt op "vieze vingers". Dan waarschuw je m dr even voor. Weet hij ook waar hij aan toe is en kan ie zelf beslissen of ie dat een probleem vindt of niet. Of wil jij liever geen seks als je ongesteld bent?
Dana schreef op 31 mei 2012 @ 23:41:

Gewoon... Hij zegt: Hoi, hoe is 't met je? Fijne dag gehad?

Echt? :rofl:

Als ik een kerel was gaf ik je een paracetamolletje en dook ik zo de kroeg in; " mazzelllll ".
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vertel hem meteen na de begroeting maar dat je ongesteld bent en wat de consequenties daarvan wat jou betreft zijn.

'Verwachtingsmanagement' heet dat.
Je bekt 'm gewoon een keer af en zegt 'Sorry, ongesteld'.

Mijn vriend weet precies wanneer het zover is.
ninon schreef op 01 juni 2012 @ 00:03:

Je bekt 'm gewoon een keer af en zegt 'Sorry, ongesteld'.

Mijn vriend weet precies wanneer het zover is.
Iets minder verfijnd, maar is ook effectief verwachtingsmanagement.
-Bladora- schreef op 31 mei 2012 @ 23:41:

Ja gewoon, als je aan het knuffelen bent op de bank ofzo; oh ik ben ongesteld en heb dan liever geen sex.
Dit wel graag netjes over de telefoon vermelden, zodat hij niet voor niets hoeft te komen.
Nou, mijn Lex trapt daar niet meer in
amand1969 schreef op 01 juni 2012 @ 00:03:

Vertel hem meteen na de begroeting maar dat je ongesteld bent en wat de consequenties daarvan wat jou betreft zijn.

'Verwachtingsmanagement' heet dat.
X-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven