ongesteld bij vriend

31-05-2012 23:38 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een maand een nieuwe vriend, nu ben ik ongesteld morgen wanneer we hebben afgesproken. Misschien een stomme vraag, maar hoe vertellen jullie dit meestal? ik bedoel.. als je op de bank zit (maar dan denkt hij misschien dat het meteen seks gericht is) of als je je broek uit hebt (maar dat is eigenlijk te laat)..

Hoe doen jullie dat meestal?

Liefs
blijfgewoonbianca schreef op 01 juni 2012 @ 00:00:

[...]

Echt? :rofl:

Als ik een kerel was gaf ik je een paracetamolletje en dook ik zo de kroeg in; " mazzelllll ".

Tssk, een échte kerel weet dat een stevig orgasme het beste medicijn is tegen menstruatiepijnen. X-D

En nee, ik zeg dat niet zo tegen m'n man. Maar als ik net een nieuw vriendje zou hebben dan zou ik 't wel zo snel en 'onbeladen' mogelijk ter sprake willen brengen en lijkt me zoiets een prima manier. Kan je goed observeren of hij als eerste instinctieve reactie een vies gezicht trekt, betrokkenheid toont, of er een grapje over maakt, enz. Vind ik wel belangrijke info voor het inschatten van een nieuwe lover.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
sabbaticalmeds schreef op 01 juni 2012 @ 00:08:

Nou, mijn Lex trapt daar niet meer in
Ik moet ineens hieraan denken... http://www.youtube.com/watch?v=TNpKTZH4hCU
Dana schreef op 01 juni 2012 @ 00:11:

[...]

Kan je goed observeren of hij als eerste instinctieve reactie een vies gezicht trekt, betrokkenheid toont, of er een grapje over maakt, enz. Vind ik wel belangrijke info voor het inschatten van een nieuwe lover.
Vind ik ook.
Open de deur met in je ene hand een pot Nutella en in de andere een zojuist afgelikte lepel. Zodra hij naar de pot Nutella kijkt, zeg je "Tja, het is weer die tijd van de maand".

Zoiets? X-D
Dana schreef op 01 juni 2012 @ 00:11:

Maar als ik net een nieuw vriendje zou hebben dan zou ik 't wel zo snel en 'onbeladen' mogelijk ter sprake willen brengen en lijkt me zoiets een prima manier. Kan je goed observeren of hij als eerste instinctieve reactie een vies gezicht trekt, betrokkenheid toont, of er een grapje over maakt, enz. Vind ik wel belangrijke info voor het inschatten van een nieuwe lover.
Ik begrijp echt niet dat het "ter sprake" moet worden gebracht. Het is toch geen big deal? Ook als een van beide liever niet heeft dat "de rode zee" bevaren wordt, kun je toch nog wel seks hebben? Of is het idee ik geen orgasme, dan jij ook geen orgasme? Lijkt me een beetje egoistisch,
Lizzl schreef op 01 juni 2012 @ 00:14:

Open de deur met in je ene hand een pot Nutella en in de andere een zojuist afgelikte lepel. Zodra hij naar de pot Nutella kijkt, zeg je "Tja, het is weer die tijd van de maand".

Zoiets? X-D
Lekker subtiel! Kun je die pot pasta meteen betrekken in je seksspel om de vieze smaak te maskeren :-O
Dana schreef op 31 mei 2012 @ 23:41:

Gewoon... Hij zegt: Hoi, hoe is 't met je? Fijne dag gehad?

En jij wrijft over je buik en zegt pruilend: Neeh, ik ben zielig en moet nodig getroost worden, ben ongesteld en barst van de buikpijn.

Oef, als een man zich zo zou gedragen met een verkoudheidje zou ik er echt heul erg op afknappen.

Laat staan om iets simpels als een ongesteldheid.

Gewoon zeggen als je het gevoel hebt dat jullie gaan neuken.
amand1969 schreef op 01 juni 2012 @ 00:03:

Vertel hem meteen na de begroeting maar dat je ongesteld bent en wat de consequenties daarvan wat jou betreft zijn.

'Verwachtingsmanagement' heet dat.
Maar biedt hem dan ook een handelingsperspectief, dat is wel zo netjes... meneer de manager.... X-D
Weten mannen niet dat vrouwen zo nu en dan ongesteld worden of zo??
gember999 schreef op 01 juni 2012 @ 00:14:

[...]

Ik begrijp echt niet dat het "ter sprake" moet worden gebracht. Het is toch geen big deal? Ook als een van beide liever niet heeft dat "de rode zee" bevaren wordt, kun je toch nog wel seks hebben? Of is het idee ik geen orgasme, dan jij ook geen orgasme? Lijkt me een beetje egoistisch,
Nou, het is wel even handig te vermelden voordat je sex gaat hebben. Het is zo'n libidokiller als hij er tijdens de sex zelf achter moet komen. Maar verder eens.
er zit maar 1 ding op: maak het uit
Ik meld het meestal op het moment dat we op het punt staan sex te hebben. Dan is hij in ieder geval op de hoogte, want we ketsen er gewoon dwars doorheen.
En TO leef je nog? ben je er uit welk advies het gaat worden?
Waldorf114 schreef op 01 juni 2012 @ 00:20:

Ik meld het meestal op het moment dat we op het punt staan sex te hebben. Dan is hij in ieder geval op de hoogte, want we ketsen er gewoon dwars doorheen.
Dat zijn de echte mannen :rolling:
sabbaticalmeds schreef op 01 juni 2012 @ 00:19:

er zit maar 1 ding op: maak het uit
Of neuk het plafond eraf, het is maar net waar je zin in hebt :smile:
luckyjane schreef op 01 juni 2012 @ 00:18:

[...]

Maar biedt hem dan ook een handelingsperspectief, dat is wel zo netjes... meneer de manager.... X-D
Ach, iedereen is manager.

Mijn ervaring is dat je in het begin van een relatie tegen de klippen op neukt, bloed of geen bloed en dat je na een tijdje vaker ff een paar daagjes overslaat wanneer de vrouw weer ongesteld is.
liv_1 schreef op 01 juni 2012 @ 00:18:

Weten mannen niet dat vrouwen zo nu en dan ongesteld worden of zo??
Jawel, alleen het tijdstip is hen onbekend. Moeten ze een app voor ontwikkelen, dat hij een notificatie krijgt wanneer het zover is. Red Alert of zo. Met mogelijkheid om meerdere vrouwen in te voeren voor de vreemdgangers en de mannen met een open relatie X-D

2bij-or-not-2bij, 7

(...) om iets simpels als een ongesteldheid.

Nou........ ik kan je vertellen dat mijn baarmoeder maandelijks weeën simuleert - al sinds mijn eerste menstruatie, toen ik 10 was. En dat gaat gepaard met braken en diarree. Niets simpel aan in mijn beleving :-P

Maar inderdaad een verkoudheid en de manier waarop sommige mannen dan doen alsof ze Ebola hebben...... pffff.... ;-)
amand1969 schreef op 01 juni 2012 @ 00:22:

[...]

Ach, iedereen is manager.

Mijn ervaring is dat je in het begin van een relatie tegen de klippen op neukt, bloed of geen bloed en dat je na een tijdje vaker ff een paar daagjes overslaat wanneer de vrouw weer ongesteld is.
Dat vind ik wel interessant om te horen...waarom maakt het in het begin niet uit als zij ongesteld is, en later wel ? of begrijp ik jou verkeerd?
2bij-or-not-2bij schreef op 01 juni 2012 @ 00:16:

[...]

Oef, als een man zich zo zou gedragen met een verkoudheidje zou ik er echt heul erg op afknappen.

Laat staan om iets simpels als een ongesteldheid.

Gewoon zeggen als je het gevoel hebt dat jullie gaan neuken.

Pffff, volgens mij zien jullie het veel serieuzer voor je dan ik het bedoel. Aan het woord pruilen kan je toch al aflezen dat het niet serieus is, maar gewoon lekker luchtig, beetje overdrijven om het allemaal niet zo beladen te maken?

Als iemand pruilend tegen me zegt dat ie heel zielig is vanwege een verkoudheid dan vind ik dat juist een opening voor een grapje en wat gekheid over en weer. Maar goed, dat maakt des te duidelijker dat je met zoiets snel kunt inschatten wat voor vlees je in de kuip hebt. Iemand die er zo zwaar serieus op zou reageren zou voor mij snel prins op 't witte paard af zijn. ;-)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik ben normaliter echt amper ongesteld dus seks kan altijd wel, maar hoe gaat dat dan als je normaal of erg ongesteld bent, zit dan niet alles onder als je seks hebt?
ninon schreef op 01 juni 2012 @ 00:18:

[...]

Nou, het is wel even handig te vermelden voordat je sex gaat hebben. Het is zo'n libidokiller als hij er tijdens de sex zelf achter moet komen. Maar verder eens.
haha, ja inderdaad... zou ook een leuke verrassing zijn...
frizzy schreef op 01 juni 2012 @ 00:26:

Ik ben normaliter echt amper ongesteld dus seks kan altijd wel, maar hoe gaat dat dan als je normaal of erg ongesteld bent, zit dan niet alles onder als je seks hebt?

Ik ben denk ik ''normaal ongesteld'' voor 3 dagen ofzo....

Niet alles zit er onder, meestal handdoek er bij ...hooguit wij zelf tussen de benen maar ach een frisse douche erna en alles is clean!

Of onder de douche ( alleen dan lijkt t soms meer doordat water het verdund)
gurly3 schreef op 01 juni 2012 @ 00:24:

[...]

Dat vind ik wel interessant om te horen...waarom maakt het in het begin niet uit als zij ongesteld is, en later wel ? of begrijp ik jou verkeerd?

Ik heb wel eens gehoord dat, wanneer je in het eerste jaar een munt in een pot zou doen voor elke keer dat je seks met elkaar hebt, de pot nooit leeg raakt wanneer je na het eerste jaar elke keer een munt uit diezelfde pot haalt voor elke keer dat je seks met elkaar hebt.

Ik heb het niet verzonnen maar het klinkt plausibel (voor jonge mensen in een langdurige relatie)
frizzy schreef op 01 juni 2012 @ 00:26:

ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven