ongesteld bij vriend
donderdag 31 mei 2012 om 23:38
Ik heb sinds een maand een nieuwe vriend, nu ben ik ongesteld morgen wanneer we hebben afgesproken. Misschien een stomme vraag, maar hoe vertellen jullie dit meestal? ik bedoel.. als je op de bank zit (maar dan denkt hij misschien dat het meteen seks gericht is) of als je je broek uit hebt (maar dat is eigenlijk te laat)..
Hoe doen jullie dat meestal?
Liefs
Hoe doen jullie dat meestal?
Liefs
vrijdag 1 juni 2012 om 00:11
Tssk, een échte kerel weet dat een stevig orgasme het beste medicijn is tegen menstruatiepijnen.

En nee, ik zeg dat niet zo tegen m'n man. Maar als ik net een nieuw vriendje zou hebben dan zou ik 't wel zo snel en 'onbeladen' mogelijk ter sprake willen brengen en lijkt me zoiets een prima manier. Kan je goed observeren of hij als eerste instinctieve reactie een vies gezicht trekt, betrokkenheid toont, of er een grapje over maakt, enz. Vind ik wel belangrijke info voor het inschatten van een nieuwe lover.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 1 juni 2012 om 00:12
vrijdag 1 juni 2012 om 00:14

vrijdag 1 juni 2012 om 00:22
Ach, iedereen is manager.
Mijn ervaring is dat je in het begin van een relatie tegen de klippen op neukt, bloed of geen bloed en dat je na een tijdje vaker ff een paar daagjes overslaat wanneer de vrouw weer ongesteld is.
vrijdag 1 juni 2012 om 00:23
vrijdag 1 juni 2012 om 00:23
2bij-or-not-2bij, 7
(...) om iets simpels als een ongesteldheid.
Nou........ ik kan je vertellen dat mijn baarmoeder maandelijks weeën simuleert - al sinds mijn eerste menstruatie, toen ik 10 was. En dat gaat gepaard met braken en diarree. Niets simpel aan in mijn beleving
Maar inderdaad een verkoudheid en de manier waarop sommige mannen dan doen alsof ze Ebola hebben...... pffff....
2bij-or-not-2bij, 7
(...) om iets simpels als een ongesteldheid.
Nou........ ik kan je vertellen dat mijn baarmoeder maandelijks weeën simuleert - al sinds mijn eerste menstruatie, toen ik 10 was. En dat gaat gepaard met braken en diarree. Niets simpel aan in mijn beleving

Maar inderdaad een verkoudheid en de manier waarop sommige mannen dan doen alsof ze Ebola hebben...... pffff....

vrijdag 1 juni 2012 om 00:25
Pffff, volgens mij zien jullie het veel serieuzer voor je dan ik het bedoel. Aan het woord pruilen kan je toch al aflezen dat het niet serieus is, maar gewoon lekker luchtig, beetje overdrijven om het allemaal niet zo beladen te maken?
Als iemand pruilend tegen me zegt dat ie heel zielig is vanwege een verkoudheid dan vind ik dat juist een opening voor een grapje en wat gekheid over en weer. Maar goed, dat maakt des te duidelijker dat je met zoiets snel kunt inschatten wat voor vlees je in de kuip hebt. Iemand die er zo zwaar serieus op zou reageren zou voor mij snel prins op 't witte paard af zijn.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrijdag 1 juni 2012 om 00:29

vrijdag 1 juni 2012 om 00:30
Ik heb wel eens gehoord dat, wanneer je in het eerste jaar een munt in een pot zou doen voor elke keer dat je seks met elkaar hebt, de pot nooit leeg raakt wanneer je na het eerste jaar elke keer een munt uit diezelfde pot haalt voor elke keer dat je seks met elkaar hebt.
Ik heb het niet verzonnen maar het klinkt plausibel (voor jonge mensen in een langdurige relatie)