Entertainment alle pijlers

Georgina's slippertje

01-04-2008 10:40 76 berichten
Gaat Georgina Verbaan vreemd?

door onze redactie

AMSTERDAM -

Er is een filmpje opgedoken waarin het lijkt dat Georgina hevig zoent met een andere meneer dan haar vriend Jort Kelder. Het was een man die veel gelijkenis vertoont met haar Noorderlicht-collega Pieter van der Wielen...

Amateurpaparazzo Jaap Arriens zag de twee in de Leidsche sociëteit De Burcht, en pakte direct zijn cameratelefoon erbij. Hij vertelt aan RTL Boulevard : "Ik zag direct dat het Georgina was. Ze was duidelijk erg gecharmeerd van de man, want ze kroop bijna in hem. Vrij snel waren ze ook minutenlang hevig aan het tongzoenen..."

Jaap vond het schouwspel nogal opmerkelijk, omdat de Leidsche uitgaansgelegenheid zeer goed verlicht is, en daarom niet de uitgelezen plek is om als gebonden BN'er uitgebreid te gaan zoenen met iemand.

"Daarna gingen ze er gehaast vandoor, waarschijnlijk om de begonnen vrijpartij goed af te maken...", aldus Jaap.

Georgina heeft/had al een aantal jaar een relatie met journalist Jort Kelder. Volgens een collega is Jort "intens verdrietig".

filmpje

En de reaktie van Jort: Blog
Alle reacties Link kopieren
Een 1 april grap...voor wie? En waarom?

Nee, volgens mij is dit gewoon een erg domme fout van Georgina en respectloos naar Jort toe.
Ach zo kom je op 1 April weer eens in het nieuws X-D

We horen vast vanavond op RTL Boulevard wel of het een 1 April grap was of niet :blob
Een 1 april-grap op 31 maart??
Staat vandaag in de krant,dus op 1 April.
ElleMichelle schreef op 01 april 2008 @ 16:23:

Staat vandaag in de krant,dus op 1 April.
Het was gisteren al bij boulevard en het stond gisteren ook al op de site van telegraaf.
Het zal wel waar zijn. Zo dom is dat wicht wel.
ipv 1 uur loop ik 1 dag achter X-D
Georgina is juist zó leuk!

En 't is vast verklaarbaar, haar kennende.
julliette schreef op 01 april 2008 @ 17:00:

Georgina is juist zó leuk!

En 't is vast verklaarbaar, haar kennende.
Ja, haar tong viel vast zomaar in z'n mond. Ze zit te bekken met een ander, dat is niet zo netjes tegenover Jort. Volgens mij is er niet zoveel te verklaren.
Nou, dan ging ze vreemd. Net zoals half Nederland.

Alleen zij is bekend, dus bestaat er een speciaal topic over.
Het zal wel een grapje zijn. Die al wat eerder is begonnen, zodat het niet op een grapje lijkt. Misschien houden Jort en Georgina iedereen wel voor de gek, ook de media. :)
Ik hoor net dat ze het er weer over gaan hebben bij rtl boulevard.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb m aangezet, MV... Nou ben ik toch wel benieuwd eigenlijk!
Het programma heeft beiden gesproken maar geen van beide heeft gezegd dat het een grap was. Dat is wat ik net hoorde bij boulevard.
Alweer gemist dus... :-$

Nou was ik al niet zo'n fan van haar (ik heb ooit eens een topic geopend over het feit dat ik niet kon snappen dat zij de cover van de Viva sierde), maar dit en plein public doen is wel heeeeeeeel dom.

Om nog maar niet te spreken van het feit dat haar vriend het op tv moest vernemen. (Nou ben ik óók niet zo'n Jort-liefhebber, maar hij is toch maar al wel een jaar of drie haar vriend. Lijkt me dus niet de ene fling voor de andere inwisselen).

Tjieesss!! :sigh:
wen schreef op 01 april 2008 @ 11:38:

ik zei meteen tegen mijn vriend: goh, dat je aan sommige mensen toch in één oogopslag kunt zien dat ze homo zijn.

Rare opmerking vind ik dit...
't Is misschien niet politiek correct, Astair. Maar toch zie je aan sommige mannen dat ze homo zijn. In dit geval had ik het verkeerd blijkbaar, en zoals ik al schreef, da's dan meteen een goede les.

Er is zo'n testje op internet, een spelletje van (dacht ik) het COC. Daar moet je raden wie van de gefotografeerden homoseksueel zijn. Twee van de twintig ofzo zijn homo (m/v).
Festen schreef op 01 april 2008 @ 11:27:

wie wil er nu met George zoenen? bleghhh

moet wel een grap zijn van het jaar.

Sorry maar met Jort zou ik het ook niet doen. Vind het een leuke man maar verder neeee.

Helaas vrees ik dat dit geen 1 aprilgrap is, dan is het slecht want het kwam gisteren bij boulevard.

Heel sneu voor Jort dat verdient hij niet. Stom van Georgina, had ik niet verwacht van haar. Waarom? Geen idee.
Er schijnt vandaag een verklaring te komen van Georgina, aldus de Telegraaf.
Volgens haar woordvoerder heeft Georgina besloten niet in te gaan op de verhalen.

Verhalen? Zoenend op film gezet worden, da's geen verhaal meer, da's realiteit.

Maar het is natuurlijk haar goed recht om hier niets over te zeggen. (een beetje jammer is het wel, vanuit roddel-en-sensatie-oogpunt)
Is het niet gewoon een opname van een film?
Lieke80 schreef op 02 april 2008 @ 15:33:

Is het niet gewoon een opname van een film?
Daar dacht ik ook aan ja.. is die kerel met wie ze zoende acteur?
Waar waren de camera's dan (mobieltje niet meegerekend).
Volgens mij niet, dan was het een hele slechte film. Bovendien was er ook een toelichting van degene die het filmde.

Het zag er wel heel echt uit, maar mijn twijfel zit voornamelijk bij het feit dat ze als BN en plein publique in het openbaar gaat zitten zoenen. Het blijft een beetje raar, met name omdat je de ander wel heel erg kwetst en zij lijken me altijd zo'n happy stel. Ben benieuwd waar het uiteindelijk op uit komt.
Het viel mij wel op dat Georgina veel happiger op die man was dan andersom. Hij draaide een beetje z'n hoofd weg en zij nam steeds maar initiatieven.Hem aaien enzo. Soms leek het wel of ie de camera zag.

Georgina heeft eens in een intervieuw gezegd dat haar relaties altijd vreemd aan een eind komen. Ze durft het nooit uit te maken en laat de boel escaleren, zoals dit nu. Zo heeft ze het eens met een vorige verloofde zelfs, uit Amerika, uit gemaakt per sms want het werd haar te serieus.

Dit is dus waarschijnlijk haat manier om te zeggen; Jort, het is over...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven