Entertainment
alle pijlers
Nijntjes actie
zaterdag 29 maart 2008 om 15:49
Hierbij wil ik jullie even laten weten dat de actie van Bruna, om gratis nijntjes te krijgen......niet geldt op de boeken!
Ik ben hier nogal pissig over, want er is best veel reclame gemaakt over deze actie en ik heb het nergens zien staan.....en after all is Bruna toch een boekenwinkel.
Wij kochten een pen E 3.75 en een boek E 16.90 dus dacht ik dat is goed voor 3 gratis poppetjes, maar nee dus!
Volgens de verkoopster was het VERBOTEN om iets gratis te geven bij de aankoop van een boek. WAS EIN GELOEL!
Van wie zou dat dan niet mogen.......
Sorry hoor, ik vind het een beetje als dat Albert Hein zou zeggen, jullie krijgen smurfen kadoo bij elke 15 euro, maar NIET als je levensmiddelen koopt!
En sorry hoor, maar wat kost zo'n poppetje nijntje nou, zeker niet meer als 2 cent wholesale.....
Maar goed, jullie zijn hierbij gewaarschuwd!
Ik ben hier nogal pissig over, want er is best veel reclame gemaakt over deze actie en ik heb het nergens zien staan.....en after all is Bruna toch een boekenwinkel.
Wij kochten een pen E 3.75 en een boek E 16.90 dus dacht ik dat is goed voor 3 gratis poppetjes, maar nee dus!
Volgens de verkoopster was het VERBOTEN om iets gratis te geven bij de aankoop van een boek. WAS EIN GELOEL!
Van wie zou dat dan niet mogen.......
Sorry hoor, ik vind het een beetje als dat Albert Hein zou zeggen, jullie krijgen smurfen kadoo bij elke 15 euro, maar NIET als je levensmiddelen koopt!
En sorry hoor, maar wat kost zo'n poppetje nijntje nou, zeker niet meer als 2 cent wholesale.....
Maar goed, jullie zijn hierbij gewaarschuwd!
zaterdag 29 maart 2008 om 19:58
Ben er ook ingetrapt, in die actie, en Mèn, wat een kleine dingen zeg!!!
Maar goed, wie ze toch wil hebben en een boek wil kopen: koop eerst boekenbonnen (daar krijg je ze wel bij nl.) En daar koop je je boek mee.
Maar vind het eigenlijk maar een stomme actie, ga liever naar een echte boekwinkel, over het algemeen is daar de service en het assortiment ook beter.
Maar goed, wie ze toch wil hebben en een boek wil kopen: koop eerst boekenbonnen (daar krijg je ze wel bij nl.) En daar koop je je boek mee.
Maar vind het eigenlijk maar een stomme actie, ga liever naar een echte boekwinkel, over het algemeen is daar de service en het assortiment ook beter.
zaterdag 29 maart 2008 om 21:24
Betty, wat lief Ik zou ze iig wel kunnen gebruiken voor een goed doel , ik zal even proberen vriendjes te worden met je, dan kunnen we mailen, kan ik je het doel uitleggen, en kijken of ik de boeken al dan niet zelf hou ( ws een combi, ik lees ze eerst en dan naar het doel, maar dat leg ik in de mail verder uit )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 30 maart 2008 om 10:30
Ik ga gewoon naar een kleine, zelfstandige échte boekhandel hier in het dorp, waar álles te bestellen is, en als ik de nieuwste Harry Potter daar reserveer (voorintekening) dat krijg ik er nog een heel goodies-pakket bij, als ik het afhaal.
Alleen moet ik voor het Financieel Dagblad nog wél naar de Bruna, want die hebben ze daar niet. Ik heb daar de ruime keuze uit het Refomatorisch Dagblad en het Nederlands Dagblad. Verbazingwekkend dat ze Harry Potter dan wel leveren, tsja, je moet toch leven, niet waar ?
Alleen moet ik voor het Financieel Dagblad nog wél naar de Bruna, want die hebben ze daar niet. Ik heb daar de ruime keuze uit het Refomatorisch Dagblad en het Nederlands Dagblad. Verbazingwekkend dat ze Harry Potter dan wel leveren, tsja, je moet toch leven, niet waar ?
zondag 30 maart 2008 om 14:50
Ah, jij werkt bij Bruna
Tuurlijk kan Bruna alles bestellen, dat kan élke boekwinkel. Maar voor het leuke rondsnuffelen hoef je niet naar Bruna te gaan, vind ik. Bruna heeft die top tien-boeken (dus de Youp van 't Heks en de Vliegeraar van Kabuls). de Grishams in drie verschillende edities en dan houdt het wel een beetje op, bij wijze van spreken...
maandag 31 maart 2008 om 12:29
Bruna heeft wel de goedkoopste verkooplabels,je moet ze wel bestellen maar dan heb je er wel 1000 stuks voor 9,95!
Ik was eens bij een andere boekwinkel en daar waren ze 39,95 voor 1000 stuks,nou dat scheelt toch wel aardig.Ik bestel ook regelmatig een boek bij Bruna of andere artikelen en binnen 3 dagen krijg ik een belletje dat het er is.Ik vind het een fijne winkel:-))En ik had weer nieuwe administratiespullen nodig dus ik heb alweer aardig wat nijntjes:-))
Ik was eens bij een andere boekwinkel en daar waren ze 39,95 voor 1000 stuks,nou dat scheelt toch wel aardig.Ik bestel ook regelmatig een boek bij Bruna of andere artikelen en binnen 3 dagen krijg ik een belletje dat het er is.Ik vind het een fijne winkel:-))En ik had weer nieuwe administratiespullen nodig dus ik heb alweer aardig wat nijntjes:-))
donderdag 3 april 2008 om 16:40
Hoi,Ik moet me toch even verdedigen...ik ben namelijk z`n bruna boekverkoopster en ik heb wel degelijk verstand van de boeken die we verkopen.Ik lees gemiddeld 1 boek per week en geniet daar ook van.Ik weet dus wat ik verkoop.
De nijntjes mogen idd niet op tabak en boeken...de rede is al meerdere keren voorbij gekomen.De vaste boekenprijs.
Het mag OOK NIET OP BOEKRNBONNEN ed.
Persoonlijk zijn wij niet zo streng met de ¤ 5,00 grens,wij maken liever mensen blij met kleine nijn.
De nijntjes mogen idd niet op tabak en boeken...de rede is al meerdere keren voorbij gekomen.De vaste boekenprijs.
Het mag OOK NIET OP BOEKRNBONNEN ed.
Persoonlijk zijn wij niet zo streng met de ¤ 5,00 grens,wij maken liever mensen blij met kleine nijn.