Mode & Beauty alle pijlers

bikini/badmode 2008

31-03-2008 19:55 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zal ik maar de eerste zijn dit jaar......

Wie heeft al een nieuwe bikini gekocht of gespot???

En wat wordt de nieuwe trend dit jaar, of mag gewoon alles weer.

Vorig jaar op vakantie in Spanje viel me op dat de badmode daar weer wat bloter wordt.

Ben benieuwd.....

Greetz merel
Nee nee nee, ik wil nog niet!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nee nee nee, ik durf nog niet!
Ik ben ook nog niet bikini-proef!!!
Burkini! Hothothot!
O ja, dat is waar ook. Hebben ze die ook in het roze???
Burkini zie ik ook wel zitten! Daar kan ik me in goed fatsoen in vertonen!
http://data.boomerang.nl/d/dtminc/image/burkini/large/burkini.jpg
Peas on earth!
Jaaaaaa, wat is het adres! :rolling:
http://www.volkskrantblog.nl/pub/mm/tempest/1330/Image/burkaatje2.gif
Peas on earth!
Ja ik, vorige week toen de sneeuwvlokjes naar beneden kwamen vond ik het tijd een bikini te kopen ;-)

Een chocolade bruine, van het merk Ceyl, haltertop die perfect zit ( voor een D cup en kledingmaat 40) met een klein schattig randje langs de halslijn ( soort ruche) en eenbroekje met een brede omslagrand met hetzelfde ruche. Ik ben normaal niet zo op bruin, maar dit stond erg leuk.
burkini mag wat mij betreft veboden worden!!!!!!

Wil wel graag bruin worden aan het strand of op vakantie, en wie er niet tegen kan om een vrouw ik bikini tezien om dat hij dat van z,n geloof niet mag of vanwege zijn aandrag om in de verleiding komen; die heeft dikke pech!!

Ik zou zeggen kijk de andere kant op, of ga naar daar waar zulk gedrag schijnbaar wel normaal is......?
Ik wil voor het eerst een bikini aan dit jaar, ik ben heel erg afgevallen. Maar ik vind het nogal spannend om er 1 te kopen. Ik ben best onzeker daarin. Ik heb ook grote borsten dus is het niet makkelijk. Weet iemand waar ik een leuke bikini kan kopen met maat 42 en cup 75F?
Bij Livera gaan de bikini's vaak wel tot F, en die zit in bijna elke stad wel.
Misschien een hele rare vraag maar kun je bikini's (net als kleding) ook op maat laten maken? Elk jaar heb ik er weer de balen van want waar ik van boven een maatje 38 heb, heb ik van onder maatje 40/42. Boven en onder los van elkaar kopen ook wel geprobeerd maar dan zit het goed over de billen terwijl je daarboven weer stof over hebt....Het enige wat bij dikke billen goed staat is hoog uitgesneden broekjes maar ja, het modebeeld geeft alleen maar heupmodellen en minibroekjes. En een bouwvakkersdecollete staat ook niet echt charmant....iemand een tip?
/
Jetty1969 schreef op 31 maart 2008 @ 21:24:

Ja ik, vorige week toen de sneeuwvlokjes naar beneden kwamen vond ik het tijd een bikini te kopen ;-)

Een chocolade bruine, van het merk Ceyl, haltertop die perfect zit ( voor een D cup en kledingmaat 40) met een klein schattig randje langs de halslijn ( soort ruche) en eenbroekje met een brede omslagrand met hetzelfde ruche. Ik ben normaal niet zo op bruin, maar dit stond erg leuk.
Dat klinkt wel leuk! Toevallig bij een keten gehaald zodat ik hem ook bij het filiaal in mijn stad vandaan kan trekken?
Ienimimi, daar moet je wel een perfect figuur voor hebben! Als je dat hebt: mooi badpak!
/
Gespot: een soort van bikini-badpak... eigelijk een aan elkaar gekoppelde bikini, waardoor het een kledingstuk wordt.

Maar om eerlijk te zijn: ik vind t niks. Geef mij maar gewoon een halter bikini, met zo veel mogelijk bloot. Eigenlijk zon ik meestal topless, omdat de bovenstukjes toch niet zitten...
@B1tch

Van Freya en Fantasie kun je de meest mooie bikini's krijgen in cupmaten tot wel J ofzo. Broekjes kun je er los bij kopen dus mix en matchen zeg maar tot je de voor jouw beste combinatie hebt. Ook hebben ze veel verschillende soorten broekjes, dus niet alleen heupmodellen! Bij www.ilovefreya.nl , www.farfallina.nl kun je zelf je bestelling naar jouw wensen doorgeven (ilovefreya is iets schappelijker wat retourneren betreft geloof ik).
Ik heb een hele gave tankini gekocht van cyell (zie www.cyell.nl voor hele leuke badkleding), een geel/gekleurd bovenstuk met bruin broekje en een bijpassend gekleurd rokje.
De badmode kleur van dit voorjaar is zwart/wit

De tankini is helemaal hot.

Bij Livera (ik weet niet of ze het allemaal hebben) hebben ze zelfs bikini's (en badpakken) tot cub G.

Ook vanaf maat 36

Bij ons in de winkel in iedergeval wel.
duploo schreef op 04 april 2008 @ 12:41:

[...]

Dat klinkt wel leuk! Toevallig bij een keten gehaald zodat ik hem ook bij het filiaal in mijn stad vandaan kan trekken?
Moet je even kijken Duploo wie het merk Ceyl verkoopt bij jullei in de buurt. Het is idd een erg leuke bikini, zelf ben ik niet dol op bruin maar stond helemaal super. Het merk werd ook al eerder genoemd zag ik. Ik denk dat elke betere lingerie zaak het wel verkoopt, prijs was rond de 80 euro. Het merk seafolly verkoopt ook leuke bikinis en tankinis waarvan je tops en broekjes apart kunt kopen. Prijzen idem, leuke bikini vanaf 100 euro
Ienimimi schreef op 04 april 2008 @ 12:23:

Dit is mijn badpak die ik vorig jaar vanuit US heb gehaald. Succes en bekijks verzekerd!

Waar in amerika gekocht? kan ik er online nog aan komen ? Lubbert hij nog niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven