Entertainment
alle pijlers
Nijntjes actie
zaterdag 29 maart 2008 om 15:49
Hierbij wil ik jullie even laten weten dat de actie van Bruna, om gratis nijntjes te krijgen......niet geldt op de boeken!
Ik ben hier nogal pissig over, want er is best veel reclame gemaakt over deze actie en ik heb het nergens zien staan.....en after all is Bruna toch een boekenwinkel.
Wij kochten een pen E 3.75 en een boek E 16.90 dus dacht ik dat is goed voor 3 gratis poppetjes, maar nee dus!
Volgens de verkoopster was het VERBOTEN om iets gratis te geven bij de aankoop van een boek. WAS EIN GELOEL!
Van wie zou dat dan niet mogen.......
Sorry hoor, ik vind het een beetje als dat Albert Hein zou zeggen, jullie krijgen smurfen kadoo bij elke 15 euro, maar NIET als je levensmiddelen koopt!
En sorry hoor, maar wat kost zo'n poppetje nijntje nou, zeker niet meer als 2 cent wholesale.....
Maar goed, jullie zijn hierbij gewaarschuwd!
Ik ben hier nogal pissig over, want er is best veel reclame gemaakt over deze actie en ik heb het nergens zien staan.....en after all is Bruna toch een boekenwinkel.
Wij kochten een pen E 3.75 en een boek E 16.90 dus dacht ik dat is goed voor 3 gratis poppetjes, maar nee dus!
Volgens de verkoopster was het VERBOTEN om iets gratis te geven bij de aankoop van een boek. WAS EIN GELOEL!
Van wie zou dat dan niet mogen.......
Sorry hoor, ik vind het een beetje als dat Albert Hein zou zeggen, jullie krijgen smurfen kadoo bij elke 15 euro, maar NIET als je levensmiddelen koopt!
En sorry hoor, maar wat kost zo'n poppetje nijntje nou, zeker niet meer als 2 cent wholesale.....
Maar goed, jullie zijn hierbij gewaarschuwd!
vrijdag 4 april 2008 om 07:49
Mijn voorkeur ging idd niet uit om bij een Bruna te werken,maar onze winkel moest een keuze maken...Bruna of readshop(dus geen boeken)
Wij geven idd ook de nijntjes bij staatloten en lotto.
Bij de boekenbonnen mag het vanaf dag twee al niet meer.
Ik denk dat Bruna zich er behoorlijk op heeft verkeken met die Rara voorwaardeen,Wij als medewerkers krijgen de boze gezichten en niet hoofdkantoor die de regels opgesteld heeft.Hou daar aub graag rekening mee !!!
Wij geven idd ook de nijntjes bij staatloten en lotto.
Bij de boekenbonnen mag het vanaf dag twee al niet meer.
Ik denk dat Bruna zich er behoorlijk op heeft verkeken met die Rara voorwaardeen,Wij als medewerkers krijgen de boze gezichten en niet hoofdkantoor die de regels opgesteld heeft.Hou daar aub graag rekening mee !!!
vrijdag 4 april 2008 om 08:56
Ik zou het nooit afreageren op de persoon achter de kassa. Áls je het trouwens af wilt reageren, moet je trouwens ook niet op het hoofdkantoor van Bruna zijn, maar bij het CPNB. Die klagers moeten echter wel beseffen dat ze klagen over iets, dat ook bepaalde boeken in stand houdt. Boeken die ze, als de regels veranderen, nevernooit meer zullen vinden; of als ze ze al vinden: voor een enorme prijs.
zaterdag 5 april 2008 om 18:53
Bij sommige boeken krijg je WEL een nijntje.
Ik kocht een paperback van Jill Mansel, solo en de verkoopster ging in de folder kijken of er bij dit boek wel een nijntje kon worden gegeven (ik vroeg er niet om). Dat was alleen bij de harde kaft en ik had een paperback. Ze zag het door de vingers en ik kreeg een nijntje. Piepklein en met sterretje, heb het maar afgegeven aan een meisje (niet een klein want daar vond ik het te gevaarlijk voor).
Bruna, iig bedankt voor het opletten!
Ik kocht een paperback van Jill Mansel, solo en de verkoopster ging in de folder kijken of er bij dit boek wel een nijntje kon worden gegeven (ik vroeg er niet om). Dat was alleen bij de harde kaft en ik had een paperback. Ze zag het door de vingers en ik kreeg een nijntje. Piepklein en met sterretje, heb het maar afgegeven aan een meisje (niet een klein want daar vond ik het te gevaarlijk voor).
Bruna, iig bedankt voor het opletten!
zondag 6 april 2008 om 23:43
Nee er zijn een stelletje boeken waar ze wel Nijntjes bij geven, die boeken liggen op een aparte tafel in de winkel.
Maar ja, het ligt er ook heel erg aan wie er op dat moment aan de kassa staat. Mijn broer kocht 1 boek (niet van die speciale tafel) en een radiogids en ging met 5 nijntjes naar huis.
Waarschijnlijk stond er net een zaterdaghulp bij de kassa.
Maar ja, het ligt er ook heel erg aan wie er op dat moment aan de kassa staat. Mijn broer kocht 1 boek (niet van die speciale tafel) en een radiogids en ging met 5 nijntjes naar huis.
Waarschijnlijk stond er net een zaterdaghulp bij de kassa.
maandag 7 april 2008 om 08:18
Dat zijn de zes speciale 140 jaar Bruna boeken en daar krijg je WEL nijntjes bij......
Verder op boeken helemaal NIET,tenminste zo hoort het niet maar het is denk ik ook wie de verkoopster is en welke klant heb je voor je staan(denk ik) en verder op alles wat je koopt krijg je een nijntje(uitgezonderd tabak en boeken)maar ja dat weten we nou wel toch?!....
Verder op boeken helemaal NIET,tenminste zo hoort het niet maar het is denk ik ook wie de verkoopster is en welke klant heb je voor je staan(denk ik) en verder op alles wat je koopt krijg je een nijntje(uitgezonderd tabak en boeken)maar ja dat weten we nou wel toch?!....