Kinderen
alle pijlers
Merk Flessen HELP HELP moeders!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zondag 6 april 2008 om 21:08
Hallo moeders,
Mijn dochter die is 8weken en ik heb in begin het merk Dodie gebruikt voor fles.
Met een 1,2,3 speen. Ze gebruikt dan nummer 1,langzame.
Vanaf nu past de flesvoeding amper/niet in de fles, en de maat groter past niet in de magnatron.
Ben overgeen over Avent maar niet echt super tevreden over.
Hebben jullie tips???
Alvast reuze bedankt!!!!!!!
Mijn dochter die is 8weken en ik heb in begin het merk Dodie gebruikt voor fles.
Met een 1,2,3 speen. Ze gebruikt dan nummer 1,langzame.
Vanaf nu past de flesvoeding amper/niet in de fles, en de maat groter past niet in de magnatron.
Ben overgeen over Avent maar niet echt super tevreden over.
Hebben jullie tips???
Alvast reuze bedankt!!!!!!!
zondag 6 april 2008 om 22:44
Good gracious, nog steeds niet gezien dat ik ook gewoon een serieuze tip heb gegeven he? Meid, iets meer gevoel voor humor en relativeringsvermogen maakt het leven (en al helemaal het leven met kinderen) een stuk makkelijker.
Of moet iedereen die ook serieuze antwoorden heeft gegeven maar gaan miepen dat je niet op hun opties bent ingegaan?
zondag 6 april 2008 om 22:44
zondag 6 april 2008 om 22:53
Ah , ja ik behoor dan tot de helft die daar niet komt.
Maar ik kan me wel serieus verbazen dat dit dan zo'n groot probleem kan zijn voor iemand.
Ik denk dan: Dan koop je toch een paar verschillende flessen, dan merk je vanzelf welke passen en welke niet. (en meteen ook welke je dochter wel accepteert en welke niet, want dat maakt ook nog verschil) Krijgen we straks weer een topic van: HELPPPPPP DOCHTER WEIGERT FLES!!!!! en dan het probleem dat dcohter merk Y niet wil hebben, maar dat het de enige fles is die in de magnetron past, dus hellup wat nu.....
Maar ik kan me wel serieus verbazen dat dit dan zo'n groot probleem kan zijn voor iemand.
Ik denk dan: Dan koop je toch een paar verschillende flessen, dan merk je vanzelf welke passen en welke niet. (en meteen ook welke je dochter wel accepteert en welke niet, want dat maakt ook nog verschil) Krijgen we straks weer een topic van: HELPPPPPP DOCHTER WEIGERT FLES!!!!! en dan het probleem dat dcohter merk Y niet wil hebben, maar dat het de enige fles is die in de magnetron past, dus hellup wat nu.....
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 06-04-2008 22:54
Reden: woordjes toegevoegd, dan worden zinnen beter leesbaar...
Reden: woordjes toegevoegd, dan worden zinnen beter leesbaar...
% gewijzigd