Creatief met handboeien, wie helpt mij?

08-07-2012 15:55 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn nu ongeveer 4 maanden bij elkaar en hebben het heerlijk in bed. We voelen elkaar goed aan en zijn op ons gemak bij elkaar.

Ik houd wel van een (s)experimentje en het lijkt me dan ook spannend om mijn vriend een keer handboeien om te doen. Hij vindt dit soort dingen ook leuk en wil het ook eens bij mij doen.

Maaarrrr, nu ik ben eigenlijk op zoek naar spannende en lekkere tips voor als hij in de boeien ligt. Het gaat hier absoluut niet om SM-achtige dingen, maar gewoon lekker een beetje spelen en teasen.



Wie heeft er ervaring of leuke ideeën?
Alle reacties Link kopieren
Lees het boek 50 shades of Grey, misschien kun je daar wat inspiratie uithalen.



Succes
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Die staat idd al op mijn 'to read' - lijstje!
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=jsB2eBdpHTQ
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft de gouden tip voor normale geen pluche kinderhandboeien die je zelf open kan maken. Maar alleen door de ander zijn te openen :P Ik lees mee
Alle reacties Link kopieren
Ja die zou ik ook wel willen, pluizemuisje! Goeie!
Alle reacties Link kopieren
@pluizemuisje
Alle reacties Link kopieren
@ pluizemuisje en bizarre dat soort handboeien kan je gewoon online kopen en andersin de winkel bij christine le duc (of misschien een andere seks shop)
Alle reacties Link kopieren
Er was ook zo'n boek van stephen king over een stel dat handboeien gebruikte... hoe heette het nou? Vrouw heeft vervolgens een poos aan het bed vastgeketend gelegen nadat haar man overleden was aan iets met zijn hart nadat zij hem weg had getrapt omdat hij haar wilde verkrachten... super spannend. Zorgt er alleen wel voor dat ik alleen handboeien zou gebruiken die ik zelf ook open kan maken :P
Alle reacties Link kopieren
Blinddoek hem ook en voer hem dingen.. Lekkere, maar ook vieze.. Tease hem met je lijf, zachtjes aanraken met bv je borsten.. Fluister in zijn oor wat je met hem wilt doen.. Succes gegarandeerd .. ;))
Horen, zien en .... reageren
Alle reacties Link kopieren
quote:flower1822 schreef op 08 juli 2012 @ 16:49:

@ pluizemuisje en bizarre dat soort handboeien kan je gewoon online kopen en andersin de winkel bij christine le duc (of misschien een andere seks shop)



Ik heb wel eens gezocht maar kom allemaal van die dingen tegen waarvan ik denk dat je die zo los krijg. En wil geen stoffe dingen zeg maar



Ik ga daar nog eens kijken, benieuwd of wij gewoon heel verkeerd gezocht hebben..
Alle reacties Link kopieren
Kijk Carliena, daar heb ik wat aan!! Dank je wel!
quote:snoopylynn schreef op 08 juli 2012 @ 15:57:

Lees het boek 50 shades of Grey, misschien kun je daar wat inspiratie uithalen.



Succesje maakt een grapje
Alle reacties Link kopieren
Speel de domina, veel mannen vinden het lekker ook ens de touwtjes uit handen te geven.... Hoge hakken, leuk setje, hij mag alleen kijken en niet aankomen.. Was in je handen.. ))
Horen, zien en .... reageren
Alle reacties Link kopieren
quote:akelei91 schreef op 08 juli 2012 @ 16:52:

Er was ook zo'n boek van stephen king over een stel dat handboeien gebruikte... hoe heette het nou? Vrouw heeft vervolgens een poos aan het bed vastgeketend gelegen nadat haar man overleden was aan iets met zijn hart nadat zij hem weg had getrapt omdat hij haar wilde verkrachten... super spannend. Zorgt er alleen wel voor dat ik alleen handboeien zou gebruiken die ik zelf ook open kan maken :PDaar zou ik ook bang voor zijn ja, partner buiten westen, en daar lig je dan.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Carliena schreef op 08 juli 2012 @ 17:21:

Speel de domina, veel mannen vinden het lekker ook ens de touwtjes uit handen te geven.... Hoge hakken, leuk setje, hij mag alleen kijken en niet aankomen.. Was in je handen.. ))Leuk! Hoge hakken, mooie lingerie daar houdt hij wel van. Ik zie hem al smachtend voor me LOL!
Alle reacties Link kopieren
De betere BDSM winkel verkoopt in ieder geval stalen handboeien, maar volgens mij heeft Christine le Duc ze ook. Vastbinden werkt overigens ook heel goed en dat kan gewoon met sjaaltjes of andere stof. Zorg wel dat je ze niet te strak trekt want dan knel je de bloedtoevoer af.



Wat je kunt doen als hij eenmaal vastzit? Aanraken (met je handen, een veer of iets anders dat spannend aanvoelt), plagen (voor hem paraderen terwijl hij je niet kan aanraken), hem blinddoeken zodat hij je ook niet kan zien en zich echt moet overgeven. Hartstikke leuk allemaal, leef je uit .
Alle reacties Link kopieren
als hij (of jij) eenmaal in de handboeien ligt, kun je gaan plagen (al dan niet met blinddoek). Je kunt bijvoorbeeld een pluizig ding aanschaffen en daarmee langzaam over zijn lichaam gaan, of een ijsklontje in je mond nemen en hem dan kusjes en/of likjes over zijn lichaam geven. Je kunt hem misschien een keer bijna laten klaarkomen, dan stoppen en verdergaan met licht plagen (en hem daarna wel echt laten klaarkomen, anders is t gemeen;-)
Alle reacties Link kopieren




dobbel waar en hoe je het gaat doen (als je tenminste niet onze buren bent dan )
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
christine leduc heeft ze in ieder geval niet, zitten op achterkant ook veiligheid dingen, en die krijg je dan zo open, en het idee van echt vast gebonden zitten is toch véle malen leuker
Alle reacties Link kopieren
Thanks, Alice! Ik zat ook al aan zo'n verending te denken.



En Maleficient, die dobbelstenen hebben we al maar ik vind die niet echt spannend genoeg. We doen het toch al in verschillende standjes op verschillende plekken in huis, dus vind dat dobbelen dan een beetje afleiden... Wellicht als we deze eerste geile fase van de relatie ietwat voorbij zijn! Maar bedankt voor de reactie in elk geval!

En ik heb heeeeel stiekem ook wel een beetje medelijden met onze buren...



En misschien kunnen we voor die handboeien eens voor politiehandboeien bij de dump kijken? (Denk ik ineens aan.)
bizarre wijzigde dit bericht op 08-07-2012 20:09
Reden: ...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op deze site. Daar hebben ze keuze genoeg!
Alle reacties Link kopieren
Plaats deze vraag eens op een 1 of ander politie forum, wie weet krijg je daar tips uit de harde praktijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:akelei91 schreef op 08 juli 2012 @ 16:52:

Er was ook zo'n boek van stephen king over een stel dat handboeien gebruikte... hoe heette het nou? Vrouw heeft vervolgens een poos aan het bed vastgeketend gelegen nadat haar man overleden was aan iets met zijn hart nadat zij hem weg had getrapt omdat hij haar wilde verkrachten... super spannend. Zorgt er alleen wel voor dat ik alleen handboeien zou gebruiken die ik zelf ook open kan maken :PDat boek heet: Gerald's game. Vertaald in het nederlands met: Spelbreker( dacht ik). Na het lezen van het boek, bedenk je je nog wel een keer om echte boeien te gebruiken. Maar.......het is wel een boeiend boek.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de onwijs bruikbare tip Kareltje! Fijn dat je meedenkt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven