Creatief met handboeien, wie helpt mij?

08-07-2012 15:55 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn nu ongeveer 4 maanden bij elkaar en hebben het heerlijk in bed. We voelen elkaar goed aan en zijn op ons gemak bij elkaar.

Ik houd wel van een (s)experimentje en het lijkt me dan ook spannend om mijn vriend een keer handboeien om te doen. Hij vindt dit soort dingen ook leuk en wil het ook eens bij mij doen.

Maaarrrr, nu ik ben eigenlijk op zoek naar spannende en lekkere tips voor als hij in de boeien ligt. Het gaat hier absoluut niet om SM-achtige dingen, maar gewoon lekker een beetje spelen en teasen.



Wie heeft er ervaring of leuke ideeën?
Alle reacties Link kopieren
quote:bizarre schreef op 09 juli 2012 @ 11:43:

Bedankt voor de onwijs bruikbare tip Kareltje! Fijn dat je meedenkt! Graag gedaan. Als je heul veul lef hebt vraag je het live op straat aan een agent. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Voor die boeien kan je ook nog hier kijken

http://www.mince.nl/nl/Shop/category/metaal_79/



Komen de mijne ook vandaan
Alle reacties Link kopieren
Ik en toenmalige vriend hebben t weleens met echte handboeien en blindfold gedaan... Waren van zn werk. Was spannend. Zn wapen lag er naast..was even snel omdat hij eigenlijk naar werk moest.
Alle reacties Link kopieren
Creatief met handboeien .......





Gebruiksaanwijzing (hier wordt een dame afgebeeld, maar dat kan met hem net zo makkelijk) :

1) Je zet hem in de handboeien

2) Met een permanente stift teken je een roos rondom zijn pooepgaatje

3) Je pakt de kunstoffen Kalasjnikov van zou zoon en de bijhorende zuignoppijltjes

4) Je maakt zijn billen nat (anders blijven de pijltjes niet goed hangen)

5) Je gaat comfortabel zitten op 3 meter afstand. Poepgaatje is 100 punten, eerste ring 20, tweede 10, laatste 5 punten, daarbuiten zero points. Balzak treffen betekent bonus: 50 punten :-)

6) Je gaat natuurlijk voor de bonus, maar dat weet hij natuurlijk niet .......



Aan het einde kun je eventueel het werk afmaken met een strap on.
quote:waarbij schreef op 08 juli 2012 @ 17:16:

[...]





je maakt een grapje

Inderdaad. Als iets eenzijdig is, is het wel de seks in dat boek.



Boei zijn polsen aan zijn enkels en laat hem de straat door kikkeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er niet aan denken om vastgeboeid te worden door mn eigen vriendin. Maar dat heeft misschien te maken met wederzijds vertrouwen. Er zijn verschillende soorten boeien beschikbaar. Bijvoorbeeld hand/duim/enkel boeien. Allemaal bedoeld om bewegingsvrijheid te beperken.



Handboeien zijn het meest bekend. Er zijn verschillende soorten handboeien:



- kunststof (zogenaamde tiewrap handboeien),

Deze kunststof handboeien zijn goedkoper in aanschaf maar zijn voor 1 malig gebruik. Tevens zit er geen begrenzing op waardoor het strakker getrokken kan worden.



- handboeien waarvan de polshouders met een ketting zijn verbonden,

Deze handboeien zijn veel bij veiligheidsdiensten in de VS in omloop. Het grote nadeel van deze handboeien is dat de gene die geboeid is, nog steeds beschikt over enige bewegingsvrijheid omdat de kettingen alle kanten uit kunnen bewegen.



- handboeien waarvan de polshouders met een scharnier zijn verbonden,

Dit type is bij de Nederlandse politie in gebruik en veel handhavers(boa) lopen hier ook mee. Voordeel hiervan ten opzichte van de kettingen is dat er minder bewegingsvrijheid is.



- starre handboeien,

Handboeien die de Engelse politie gebruikt. Bij dit type kunnen de polshouders niet ten opzichte van elkaar bewegen. Waardoor de gene die geboeid is geen enkele bewegingsvrijheid heeft met armen. Tevens is het in tegenstelling tot andere type handboeien vrijwel onmogelijk om over de boeien heen te stappen en "los" te komen, mits op de juiste manier.



* Let er trouwens wel op bij het aanschaffen van handboeien dat er een double lock, leverlock of vergelijkbaar vergrendel mechanisme op zit. Dat voorkomt dat de boeien onbedoeld strakker kunnen gaan zitten.



Enkele merken die ook bij verschillende veiligheidsdiensten in omloop zijn:

- Lips,

- Safariland,

- Smith & Wesson,

- Winchester,

- ASP,
Alle reacties Link kopieren
quote:pluizemuisje schreef op 08 juli 2012 @ 16:18:

Wie heeft de gouden tip voor normale geen pluche kinderhandboeien die je zelf open kan maken. Maar alleen door de ander zijn te openen :P Ik lees mee check eens een dumpstore, nog goedkoper ook dan bij de gemiddelde sexwinkel
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf geen fan van de meeste metalen boeien.

Vaak hebben ze scherpe randen die je vel kunnen beschadigen maar ook je pezen en zelfs zenuwen. Een ongeluk zit in een klein hoekje, en er komt gemakkelijk teveel spanning (trekkracht etc) op een polsboei te staan waardoor je iemand ongewild veel pijn kan doen.



Als je wel metalen polsboeien gebruikt, let er dan wel op of de boei een 'rem' heeft. Dit is een mechanisme dat er voor zorgt dat als de boei vastgeklikt zit, dat die niet nog strakker kan. Dit voorkomt dat de boei per ongeluk verder dichtklikt waardoor zijn pols klem kan komen te zitten.



Lederen polsboeien zijn comfortabeler, en dit zorgt ervoor dat je zonder pijn toch vast zit. Als je dan echt vast wil zitten, kun je ze ook krijgen met een gesp waar je een slotje aan kan hangen. Die krijg je niet los
Alle reacties Link kopieren
Ik word liever zelf vastgebonden dan dat hij wordt vastgebonden. Of we doen het om de beurt



Met ex wel eens gedaan, was wel lachen! Je moet iemand idd wel goed kunnen vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
lekker dominaatje / meesteres spelen.

Vele mannen vinden het geweldig.

hem heel lang plagen.



en nog wat tips:



http://ahub.nl/weblog-led ... -van-je-sub-of-slaaf.html
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin bind mij ook wel eens vast met mijn handen.

Speelt daarna met mij, ijsklontjes en hete thee en laat me genieten van warm en koud. Probeert me helemaal gek te maken zonder klaar te komen. Wat ze altijd doet en wat ik geil vind is dat ze met zichzelf speelt zodat ik het kan zien maar ik niks kan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven