Mode & Beauty alle pijlers

Welke schoenen het komend seizoen?

06-04-2008 22:04 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij een adviesje geven welke schoenenlijn het komend seizoen hot gaat worden?

Want ik loop nou nog in m'n vertrouwde laarsjes.

Khou wel van een beetje eigentijdsheid, maar als ik al die winkels doorloop, dan weet ik het zo nog niet.

Sneakers zijn toch ook niet alleen in?
Koop wat je leuk vindt! Het lijkt mij handig, met het oog op de komende zomer, dat je iets van pumps/ballerina's/peeptoe's/sandaaltjes koopt. Laarzen of enkellaarsjes kunnen volgens mij ook altijd wel.
Wat dacht je van schoenen die JIJ leuk vindt?

Mode is niet HOT, maar wordt HOT gemaakt door de dragers,
Peeptoe's zijn in,

Ook de modelletjes met touwtjes om de enkels, te binden of strikken. Ook de sleehak kan nog steeds.

Verder inderdaad het belangrijkst dat je datgene koopt wat mooi is en lekker zit....

overigens vind ik een stel sneakers ook een must have... maarja..

Ik heb ook behoefte aan nieuwe schoenen! (Al heb ik er nog zoveel, en zo weinig ruimte)
Mieshka schreef op 06 april 2008 @ 22:09:

Koop wat je leuk vindt! Het lijkt mij handig, met het oog op de komende zomer, dat je iets van pumps/ballerina's/peeptoe's/sandaaltjes koopt. Laarzen of enkellaarsjes kunnen volgens mij ook altijd wel.
Helemaal spot on..! :smile:
ha!

Ja peeptoe's zijn in, pumps nog steeds (ik ga voor rond neusje), mooie teenslippers (onmisbaar in de zomer!) en sneakers. Zelf heb ik me een paar witte aangeschaft, lekker zonnig :) Ook enkellaarsjes zijn nog in, maar die vind ik niet zo super zomers, weet niet of je daarnaar op zoek bent.

Maarrr eens met de anderen, kies wat bij jou past. Dus even 'rondsnoopen' in de winkels dus en dan je keus maken.
MysticAngel schreef op 06 april 2008 @ 22:11:

Wat dacht je van schoenen die JIJ leuk vindt?

Mode is niet HOT, maar wordt HOT gemaakt door de dragers,
:worship:
rubberen kaploarzen.
Die vind ik dus echt onwijs leuk met al die bloemkes en versiersels en leuke kleurtjes, alhowel die dinge bagger zitten en ik ook niet op de boerderij woon :-p
Marrie18 schreef op 07 april 2008 @ 15:04:

[...]

Die vind ik dus echt onwijs leuk met al die bloemkes en versiersels en leuke kleurtjes, alhowel die dinge bagger zitten en ik ook niet op de boerderij woon :-p

Ze hebben ze niet in mijn maat woonark, zo jammer!

Ik wou graag die met een boerenzakdoekmotiefje....
ik vind het ook erg belangrijk dat schoenen lekker zitten! Ik krijg bij ballerina's of andere "instapmodellen" snel last van mij hiel. Ik let er nu extra op omdat ik verleden jaar 2 paar gekocht heb waarvan ik dacht dat het vanzelf over zou gaan/de schoen uit zou lopen maar helaas!

Toevallig kwam ik bij de C&A een super leuk schoentje tegen. Ik koop er normaal nooit schoenen maar deze was zo leuk en zat zo heerlijk dat ik hem toch maar gekocht heb! Het is een leuk zwart schoentje (soort pump alleen dan met een lage hak), met zilver gespje voorop en een klein breed hakje. Ik ben er helemaal blij mee! Ze staan leuk onder een rok, spijkerbroek en pantalon.

Ik denk dat zulke pumps altijd wel kunnen. Ik heb nog 2 paar pumps en nog wat ballerina's in diverse modellen die nu ook nog best kunnen.

Of het de laatste mode is weet ik niet maar ik vind ze erg leuk! Enne, net wat vrouwlijker dan sneakers. Die draag ik ook graag hoor maar ballerina's lopen net zo lekker en staan toch net wat vrouwlijker en kunnen met meer gelegenheden!

Van peeptoe's houd ik niet, dan liever meteen slippers of sandaaltjes.
Marrie18 schreef op 07 april 2008 @ 15:04:

[...]

Ja!! :D Helemaal mee eens. Handig voor het bezoeken van modderfestivals (oftewel, festivals in de Nederlandse zomer)

Dankjulliewel alvast voor jullie spontane reacties.

Tja misschien hebben jullie wel gelijk dat ik maar iets van mezelf moet dragen. Wat ikzelf leuk vind. En dan ben ik inderdaad nogal van de peeptoe's.

Maar dan voel ik me nogal een lui type.

Alleen was ik wel nieuwsgierig hoe het leeft.

En verandering kan nooit geen kwaad toch? Wat experimenteren vind ik ook leuk alleen ben ik bang dat ik weer de zoveelste stel aanschaf wat ik na een week op de marktplaats moet zetten.

Kunnen we misschien geen ruilbeurs voor schoenen oprichten?

Alleen als ze echt een week oud zijn, en als ze geen succes zijn voor jouzelf?

Nogmaals bedankt voor de nuttige tips!
Mocht je echt persé met de mode mee willen doen: Mij zijn redelijk veel pumps en ballerina's in felle kleuren (roze, geel) opgevallen, en dan ook nog vaak metallic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven