fantaseer hier over je medeforummers

09-01-2008 21:58 485 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je een beeld bij een bepaalde forummer/ster ?

Leuk ; beschrijf eens ! En vertel eens ; wil je er wel een beschuit mee eten , het behang van de muur mee stomen , aan de lamp hangen , op de eettafel tussen voorgerecht en nagerecht te grazen nemen ?

( héle expliciet beschreven seksscenes worden - denk ik - zonder pardon door de Angel verwijderd )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Altijd goed!
hmmm de temperatuur in de jacuzzi is goed! champagne heb ik wel in huis....hoe laat kan ik je verwachten?
Lavuera schreef op 15 april 2008 @ 10:33:

Chanttie, Met melkboer en boogschutter, klinkt gezellig, maar wie het zijn..?
Melkboer zit tussen de koeien en boogschutter zit graag aan de waterkant. Dus goed om je heen kijken als je door het platteland rijdt ;-)
boogschutter74 schreef op 15 april 2008 @ 23:37:

hmmm de temperatuur in de jacuzzi is goed! champagne heb ik wel in huis....hoe laat kan ik je verwachten?
Je bedoelt de limo komt zo de straat binnen rijden ....
hahaha nee helaas kom je niet ophalen, maar eh waar komt chantie ergens vandaan?
Het zal toch wel een gouden koets zijn zeker?
gouden koets met verwarming hoor en goede vering! Wil geen houten kont
houten kont ..... komt wel goed met de massage...niet?
[
ik begin steeds meer te houden van mijn medeforummers... een bugatti....de dames hebben goede smaak!
Uitleen nog wel...je ging toch mee?
De jacuzzi is groot genoeg! Boogschutter maakt geen bezwaar!
[
Joh die komt wel weer terug hoor. Stout roept hem steeds dus een deze dagen......
De jacuzzi aan de waterkant aan de rand van een maisveld?

En als stout niet mag bbq-en kan hij altijd nog cocktails maken en geven.. ;-)
Stout heeft het maar druk...bbq-en, cocktails, slipjes en luiers aandragen en dan in zijn vrije tijd de gigolo uithangen in de fun.
@melkboer, beeldvorming gaat helemaal compleet worden zo. en Gizzy je hoeft geen medelijden met Stout te hebben hoor, hij offert zich graag op.
no mercy... ik zie je al staan met zweep en al om hem zijn opofferingsgezindheid niet te laten vergeten ;-)
Probeer ik eens een keertje minder arrogant te zijn, wordt er meteen misbruik van me gemaakt...

*schudt zijn krullen, steekt neus in de lucht en oefent zijn überarrogante blik maar weer eens*
Ik kan me vaag een beeld vormen.
Lavuera schreef op 16 april 2008 @ 00:05:

[...]

ikke niet...Ben druk bezig Q in de gaten te houden, omdat die me één keer tackelt, en dan uit beeld verdwijnt.
Dat valt wel mee. Ik was met andere -meer spoedeisende- zaken bezig. Maar uit het beeld verdwijnen doe ik niet zo snel, en zeker niet hier.
En anders kun je hem tijdens zijn belangrijke leven altijd nog mailen. Opwindend he, mannen die altijd bereikbaar zijn :-]
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Voor wat betreft je eerste opmerking: Da's juist, je kunt me inderdaad altijd nog mailen.

Voor wat betreft je laatste opmerking: Omdat ik geen ambities heb bij mannen (en dus ook geen stelling wil innemen over het feit of ze al dan niet opwindend zijn), laat ik de beantwoording graag over aan een vrouw.
Een man die onbereikbaar is wanneer hij bij me is, vind ik opwindend.

Onbereikbaar voor het thuisfront bedoel ik dan ;-)
Very Cherry schreef op 16 april 2008 @ 17:53:

Opwindend he, mannen die altijd bereikbaar zijn :-]
Maakt het leven wel zo makkelijk en niet zo ingewikkeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven