Mode & Beauty alle pijlers

Hoe zouden jullie dit rokje dragen ?

19-04-2008 15:22 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Laatst goed advies gekregen, dus hierbij nogmaals een vraag hoe ik iets het beste kan combineren.

Ik heb een rokje gekocht van het merk D.e.p.t .

Het is een soort ballonrokje, op de knie. Kleur is donkerblauw , met witte stippen en fucsia gekleurde bloemen. Gewoon een heel fleurig zomerrokje in de trend van nu.

Wat voor schoenen zouden jullie bij dit type rokje dragen ? Pump of juist een plat schoentje ? En wat voor soort blousje / truitje.

Misschien heeft iemand iets soortgelijks en hoe dragen jullie dat ?

Groetjes Beaugirl
Er kan echt van alles bij.

Ballerina's, leuke sandalen, espadrilles, pumps, peep too's, etc. Ligt er een beetje aan hoe lange benen je hebt en waar je zelf het lekkerst op loopt.

Wat betreft bovenkleding zou ik (als je het kan hebben) voor iets straks gaan. Een mooi hemdje met kanten randje, een stoer haltershirtje, een effen shirtje met klein (!) decolleté of een leuk strak blousje met halflange mouwen.
En als je het nu al wil dragen: met een leuke kleur panty of legging of een dunne maillot. ik zou niet voor veilig zwart gaan maar voor een kleur die terug komt in je rokje (vb: paars als er paarse bloemen in zitten), uiteraard ook weer als je het kan hebben. Met sommige maten kun je misschien beter meer letten op afslankend effect dan met andere.

Verder geldt hetzelfde: strak effen shirtje of een strak blousje met halflange mouwen dat je in je rok stopt (indien je rok enigszins hoogsluitend is).

Als je voor effen kleuren gaat zou ik de schoenen er uit laten springen, als je toch voor kleurtjes gaat (bijv in je panty) kun je je schoenen wat rustiger houden. Leuk afmaken met mooie sieraden.
Spinster, bedankt alvast,. leuke tips.

En zwart staat er zo ie zo niet bij, het rokje is echt hoofdkleur blauw, met witte stippen dus, dus misschien is een gewoon wit truitje ook wel leuk.. Het rokje is vrij druk, maar wel heel leuk en zomers.
Oh, klinkt leuk!! Als ik dit lees denk ik meteen aan ballerina's.

Misschien iets wits als bovenstukje, maar misschien zou iets in de kleur van de bloemen ook mooi zijn! Ik denk ook idd iets wat een beetje strak is en vrij simpel. Een ballonrokje is natuurlijk al vrij "druk" van zichzelf.
is het een broekrok?
X-D
Dan kun je er alles bij dragen 8-P
Haha, alweer die broekrok......

nee het is geen broekrok.

gelukkig niet zeg.
jammer
shit he, zat me net erop te verheugen om mijn fantasie te laten gaan.
zijn die nog te koop dan ?
Hallo

Ik zou je adviseren om er een top op te doen waarvan de kleur terug komt in het rokje.Wit is voor in de zomer heel mooi maar misschien kun je ook een leuke combi maken met een blauw overslagvestje en een wit hemdje eronder.Weet miet wat je lengte is maar onder zo'n rokje kunnen verschillende modellen schoenen onder als je het gaat combineren met ook nog een legging eronder staat een pump mooier zonder een legging een ballerina.
beaugirl schreef op 19 april 2008 @ 19:44:

zijn die nog te koop dan ?

Pah, jazeker....en wat denk je van zelf maken?

http://static.marktplaza.nl/images/1/74/903274.jpg
ach lente "91

was ik 30.

nog vrijgezel.

En als ik de mode zo bekijk van toen , begrijp ik nu wel waarom.
Ik zou gaan voor een strak effen wit shirtje of hemdje (misschien als het koud is een blauw overslagvestje erbij?).

Ballarina's erbij of pumps (als je daar op lopen kan!). Witte legging erbij is ook leuk. Dan kan je het rokje misschien nu al aan.

PS Praktische tip: ik koop vaak het rokje en het shirtje e.d. tegelijk, in dezelfde winkel. Vaak hangen daar leuke dingen (in de juiste kleur) om mee te combineren en als je het niet doet dan kan je daarna weer de hele stad afzoeken naar iets bijpassends.
Met Helium.
Everything you see I owe to spaghetti!
sarah2ndlife schreef op 19 april 2008 @ 22:24:

ach lente "91

was ik 30.

nog vrijgezel.

En als ik de mode zo bekijk van toen , begrijp ik nu wel waarom.

Hahahahaa Saartje!

Ik kon er niet een vinden van nog verder terug in de jaren '80, toen de ballonrok ook mode was.
:rofl:
Blogbabe en andere serieuse dames, thanxs,. Ik ben er inmiddels wel uit, heb leuke ideeen. En heb al wat setjes gevonden.

Nu het mooie weer nog..

Groetjes
Eleonora, bedankt, die ballonrok was ik nou net vergeten, ik had een paarse van taftzijde, (maar wel het oostblok songfestival mee gewonnen),maar ja , die hebben ook geen smaak, ghe ghe .
Saar, de BR (ballonrok) gaat in de BEO collectie. Samen met de BR (broekrok). Even verwarrend maar we vinden er wel iets op.

Succes Beaugirl, hopelijk is het snel mooi weer inderdaad!
Beaugirl, waar wacht je op? Het is straaaaaaalend weer vandaag, volgens mij kan die ballonrok nu wel uit de kast!!!!
Aansteker eronder en snel de lucht in X-D
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
bedankt voor de adviezen..... maar laat de grapjes nu maar achterwege, het model noem je ballonrok, maar is niet zo oudbollig als jullie hem voor je zien. Hij loopt iets uit, maar dat is het ook.

Beetje flauw om er zo op door te gaan. Daarvoor zijn andere

'grappige ' toppics voor geopend.

Ik vroeg om advies, en een grapje is leuk, maar nou weet ik het wel dat vele van jullie het niks vinden, ieder zijn smaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven